Medlemmar: 8835 st.
Visa menyn

Chelsea - Arsenal 19/9

455 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jepson
Bild för Jepson

Såg mest ut som Costa stannade när han såg att Gabriel fortsatta backa...

Finnen
Bild för Finnen
Primalen wrote:

Jag fattar inget. Vad gjorde Gabriel?!

 

Nån eftersläng i situationen efteråt

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Nu är väl matchen körd så sätt in någon som bara sänker honom, flinar, tar rött å gär därifrån.

Glenn
Bild för Glenn

Ett rött till som ställer till det. Gabriel avstängd 3 matcher. Fy faaaasn Dean din jävla hjärndöda idiot. Far åt helvete

COYG

B-G
Bild för B-G
zenator wrote:

Jag skulle ta ett rött å sparka sönder den jäveln...

jag med faktiskt. 

Twitter @grvdga

Jepson
Bild för Jepson
Roslund wrote:

Nu är väl matchen körd så sätt in någon som bara sänker honom, flinar, tar rött å gär därifrån.

Skulle väl vara chambers då som vi inte behöver i nästa match

Jajo67
Bild för Jajo67

Antagligen ställde han sig på Costas fot, men Costa ska ju ut redan innan

wulcan
Bild för wulcan

Hur i h-vete kan Costa få va kvar på plan?! Helt sinnes......

Tommy
Bild för Tommy

Skulle inte "filmningar" som orsakar utvisningar resultera i avstängning för den filmande spelaren? Tyckte jag hörde något om skärpta straff inför säsongen?

Glenn
Bild för Glenn

Han smäller till kos 2 ggr i ansiktet, bröstar ner honom, bråkar med Gabriel mm och har ett gult. Horribelt!

Sjukt puckat av Gabriel precis framför domaren

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Ett rött till som ställer till det. Gabriel avstängd 3 matcher. Fy faaaasn Dean din jävla hjärndöda idiot. Far åt helvete

Inte säkert då de e två gula va?

Exqert
Bild för Exqert

Fabregas den vidriga eldar på domarn.

RoPa87
Bild för RoPa87
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ett rött till som ställer till det. Gabriel avstängd 3 matcher. Fy faaaasn Dean din jävla hjärndöda idiot. Far åt helvete

Inte säkert då de e två gula va?

han tar ej upp ett andra gult utan rött direkt vad jag kan se.

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tycker vi gör en rätt bra halvlek. Men givetvis drar vi på oss ett helt onödigt rött. Blir att backa hem och försvara nu. Trist.

Be excited!

Jepson
Bild för Jepson
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ett rött till som ställer till det. Gabriel avstängd 3 matcher. Fy faaaasn Dean din jävla hjärndöda idiot. Far åt helvete

Inte säkert då de e två gula va?

Han visade aldrig det andra gula utan tog upp det röda direkt

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Solklar hemåt pass i förra omgången som domaren släppte  å nu detta? Pinsamma jävla domarkår.

mangeW
Bild för mangeW
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ett rött till som ställer till det. Gabriel avstängd 3 matcher. Fy faaaasn Dean din jävla hjärndöda idiot. Far åt helvete

Inte säkert då de e två gula va?

Åkte ut på rött direkt. Osportsligt uppträdnde. Fanns aldrig något andra gult.

 

200304382612073264790

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jepson wrote:
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ett rött till som ställer till det. Gabriel avstängd 3 matcher. Fy faaaasn Dean din jävla hjärndöda idiot. Far åt helvete

Inte säkert då de e två gula va?

Han visade aldrig det andra gula utan tog upp det röda direkt

Ja så klart de gav rött direkt, sjukt. Fan

Glenn
Bild för Glenn

Diego Costa har aldrig blivit utvisad. Vilket jävla skämt

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

En jävla skandal att idioten Costa får vara kvar på planen. Bara det han gör på Kos är ju rött alla dar i veckan

Finnen
Bild för Finnen

Som Niva säger, Costa gör det han är en mästare på. Han vill få spelare ur balans. Gabriel går på det o åker ut. Costa vet vi hur han spelar men har ändå aldrig blivit utvisad tydligen.

Likse
Bild för Likse

Skönt att någon vågar stå upp mot Äckel-Costa! Domarskandal! Gabriel borde få medalj för sitt agerande. 

Lord.Bendtner
Bild för Lord.Bendtner

Det sjuka är ju att det är inte Dean som tar beslutet utan får hjälp av oliver på sidan.. oliver är skymd men ser ändå något som Dean missar trots att han står bredvid med fri sikt

RoPa87
Bild för RoPa87

Två slagit i ansiktet,  bröstarvingar ner kos,  bråkar med Gabriel efteråt och knuffar Gabriel två gånger rakt framför domaren men får endast gult......... pinsamt Dean. .. du är en jävla pajas... 

Säger ALDRIG detta annars,  men hoppas fan Costa drar på sig en långvarig skada. Pinsamt att säga det men jag står fan för det..

Glenn
Bild för Glenn

Vi får betala för att vi aldrig har en "riktig" kapten på plan. Arteta, Caz, BFG är skämt som kaptener. Wenger fattar inte vad bindeln är till för.

COYG

wulcan
Bild för wulcan

Gabriel ska ha rött för det han gör. Men är ju skandal att inte Costa får rött innan.... Fattar inte hur Costa kan komma undan med allt. Har t om chelsea fans på jobbet som håller med om att han kommer undan med för mycket skit.

B-G
Bild för B-G

Fyfan.  Så jävla irriterad nu.  

Som någon sa, in med en bänknötare som sänker den jäveln. :)

Twitter @grvdga

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Mickys wrote:

Diego Costa har aldrig blivit utvisad. Vilket jävla skämt

 

det är det sjukaste jag någonsin hört! Äckliga jävla gris! Kul att han blir kapad i studion! tacksam att han inte spelar i vårat lag, kommer aldrig respektera han, hur många mål han än gör

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Vi skulle haft Frimpong på bänken!

Glenn
Bild för Glenn

Fem Chelski spelare runt domaren och Caz 2 meter bakom som inte får ett ord med domaren

COYG

Sidor