Kos har nu fått 2 slag rakt i ansiktet, blivit nerknuffad och nyss 2fotstacklad bakifrån......
Totalt har det lätt till 1 gult.
Gabriel "nuddade" Costa med skosulan i snigelfart = Rött.
Fotboll är logiskt
I år smäller det !
x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :)
zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..??
x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut
Bra Theo!! Ser pigg ut
Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..??
kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :)
Haha....blir nog en kul hemresa för dig..=)
twitter: @MikeBergkamp
Inte för att vara sån, Men Chambers gör det riktigt bra idag :)
är vi tre som håller på Lule?
COYG
Mickys wrote: x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? Jag hejar på moståndarna, Frölunda :D kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :) är vi tre som håller på Lule?
x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? Jag hejar på moståndarna, Frölunda :D kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :)
Jag hejar på moståndarna, Frölunda :D
Mickys wrote: x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :) är vi tre som håller på Lule?
jajjamen!
Det är dags att bänka Sanchez nu, han är inte bra för tillfället
Ut med Sanchez o in med Giroud
Österman wrote: Mickys wrote: x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? Jag hejar på moståndarna, Frölunda :D kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :) är vi tre som håller på Lule?
Ikväll är det SHL premiär i Malmö!!!! :)
Minst, ska till Lule efter fotbollen....
Fyra
x3mGunner wrote: Mickys wrote: x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :) är vi tre som håller på Lule? jajjamen!
något som är bra iaf! :-) BSTL
Håller du på Frölunda, Österman? :-)
Finnen wrote: Österman wrote: Mickys wrote: x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? Jag hejar på moståndarna, Frölunda :D kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :) är vi tre som håller på Lule? Fyra
Yeyyy..=)
Varför ligger ingen som en igel på Costa och pressar han till ett till kort?? Mesar och veklingar
Mickys wrote: x3mGunner wrote: Mickys wrote: x3mGunner wrote: zenator wrote: x3mGunner wrote: Bra Theo!! Ser pigg ut Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..?? kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :) är vi tre som håller på Lule? jajjamen! något som är bra iaf! :-) BSTL
Kommer bli en grym kväll i delfinen ikväll...
Wenger lyssnar äntligen. Rätt byten men nog kört ändå
Han borde fått ett gult för att försöka filma till sig en straff.
Sral wrote: Håller du på Frölunda, Österman? :-)
Jajamensan det gör jag !
Chambo våra bästa
x3mGunner wrote: Varför ligger ingen som en igel på Costa och pressar han till ett till kort?? Mesar och veklingar
fattar inte det heller. bara att ge han tjuvnyp hela tiden
På riktigt - kan man slå sämre hörnor än Cazorla ????
Varför låter vi inte typ Özil slå hörnor? Caz slår så dåliga hörnor just nu!!
Fröööölunddaaaaa! :D
Nu slipper Caz slå fler hörnor iaf
Heja Dean!! Förfan kapa chelsespelarna på riktigt nu för helvete!!!!
Hahahahahaha
caz utvisad...gonatt..:(
Men herregud. Sälj alla.
Kos har nu fått 2 slag rakt i ansiktet, blivit nerknuffad och nyss 2fotstacklad bakifrån......
Totalt har det lätt till 1 gult.
Gabriel "nuddade" Costa med skosulan i snigelfart = Rött.
Fotboll är logiskt
I år smäller det !
Haha....blir nog en kul hemresa för dig..=)
Inte för att vara sån, Men Chambers gör det riktigt bra idag :)
är vi tre som håller på Lule?
COYG
I år smäller det !
jajjamen!
Det är dags att bänka Sanchez nu, han är inte bra för tillfället
Ut med Sanchez o in med Giroud
COYG
Ikväll är det SHL premiär i Malmö!!!! :)
Minst, ska till Lule efter fotbollen....
Fyra
något som är bra iaf! :-) BSTL
COYG
Håller du på Frölunda, Österman? :-)
Yeyyy..=)
Varför ligger ingen som en igel på Costa och pressar han till ett till kort?? Mesar och veklingar
Kommer bli en grym kväll i delfinen ikväll...
Wenger lyssnar äntligen. Rätt byten men nog kört ändå
COYG
Han borde fått ett gult för att försöka filma till sig en straff.
Jajamensan det gör jag !
I år smäller det !
Chambo våra bästa
COYG
COYG
På riktigt - kan man slå sämre hörnor än Cazorla ????
Varför låter vi inte typ Özil slå hörnor? Caz slår så dåliga hörnor just nu!!
Fröööölunddaaaaa! :D
Nu slipper Caz slå fler hörnor iaf
Heja Dean!! Förfan kapa chelsespelarna på riktigt nu för helvete!!!!
Hahahahahaha
caz utvisad...gonatt..:(
Men herregud. Sälj alla.
Sidor