Fullt logiskt och rättvist! AW lär dig ändra en matchbild! Dra ner tempo! Inte byta in en träbens vänsterback som mittfältare varje match du vill stänga
Fullt logiskt och rättvist! AW lär dig ändra en matchbild! Dra ner tempo! Inte byta in en träbens vänsterback som mittfältare varje match du vill stänga
Ännu värre att ta in Oxen , sämre spelare på att spela försvar existerar inte
bedrövligt! Stoke borta lär ju inte bli lättare direkt! Vi skaffar oss ett suveränt läge att sno med oss alla tre poäng, så känns det att vi ger bort skiten med bedrövliga byten, stirriga spelare och förlorade andrabollar! vi möter pool, som har 200man skadade, hur kommer det se ut mot Barca? Fuck!
bedrövligt! Stoke borta lär ju inte bli lättare direkt! Vi skaffar oss ett suveränt läge att sno med oss alla tre poäng, så känns det att vi ger bort skiten med bedrövliga byten, stirriga spelare och förlorade andrabollar! vi möter pool, som har 200man skadade, hur kommer det se ut mot Barca? Fuck!
Äh, strunt i Barca. Det är ligan som är viktigast! Vinner vi den kan vi åka med 5-0 mot Barcelona.
Viktigt som fan mot Stoke och svårt dessutom. De har vaknat och har en bra offensiv. Alltid tufft att spela på Britannia också. Det har ju blivit en meme av en anledning.
Förövrigt anser jag att det är dags att sälja Oxen. En fullständigt menlös spelare som inte haft en siffra rätt på år och dar - helt värdelös idag igen.
Fan
Fan
Vi ska INTE stänga matcher med defensiv.när ska gubben lära sig!!
typiskt.
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Fuck.
Quitters never win. Winners NEVER quit!
Fan det hängde i luften
Det här med att backa hem och byta ut allt offensivt med 10 kvar spyr jag på.....
I år smäller det !
men jävla helvete!!! Vi slutade spela efter 3-2
COYG
Vi faller och faller, nu släppte vi t o m ytan mitt i straffområdet.
Verkligen. Funkar sällan för oss. Bättre att ha kvar Özil och låta han hålla boll.
Gubben kommer aldrig lära sig. När ska ni lära er det???
COYG
Vi hade flera omställningar som vi slarvade bort efter 3-2
Hade vi haft ett bra mittfältspar så hade Liverpool aldrig fått mata så mkt skott ens.
Såja, fick Ola utlösning med. Fan va trist men ok med x så klart
Fan åxå vad surt. Med starten får vi vara nöjda, men efter 2-3måste vi kunna vara smartare å äga boll.
Quitters never win. Winners NEVER quit!
Ännu värre att ta in Oxen , sämre spelare på att spela försvar existerar inte
rättvist men alltid onödigt att tappa sista minuterna...
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Vi kan inte räkna bort Leicester!
Onödigt att tappa 2p. Wenger får ta på sig den som så ofta!
COYG
Så jävla onödigt poängtapp!!! Slarvar bort flera kontringslägen efter 3-2.
Sluta sätt in gibbs för att stänga matcher, han tappar eller slår bort bollen i 75% av alla hans bolltouchar.
Tur att City tappar poäng men jävla leicester hänger med.
Vi måste kunna kontrollera en ledning bättre i slutet men x får anses vara godkänt såklart.
Viktigt att vinna mot Stoke i helgen.
Kan ju bara konstatera att Flamini/Ramsey inte är optimalt. Jag tycker Flamini är helt bedrövlig idag
Fyfan vad bittert. Ridå & Gonatt!
Twitter @grvdga
Fan.... Längesen jag var såhär besviken efter en match.... Så jävla onödigt!!
Frustrerande att inte få med sig alla pinnar när City gör en plattmatch. Med den starten samt sista kvarten är jag nog förhållandevis nöjd med 1p.
Äh, strunt i Barca. Det är ligan som är viktigast! Vinner vi den kan vi åka med 5-0 mot Barcelona.
Viktigt som fan mot Stoke och svårt dessutom. De har vaknat och har en bra offensiv. Alltid tufft att spela på Britannia också. Det har ju blivit en meme av en anledning.
Några saker som jag tar med mig från det här sjöslaget:
1. Campbell startar före Walcott på mittfältet när Alexis är tillbaka.
2. Ramsey tillsammans med Flamini ger mig mardrömar.
3. Giroud är ett monster.
Be excited!
Som sagt Jackie. Lita på mig. :)
Twitter @grvdga
Förövrigt anser jag att det är dags att sälja Oxen. En fullständigt menlös spelare som inte haft en siffra rätt på år och dar - helt värdelös idag igen.
Sidor