Medlemmar: 8849 st.
Visa menyn

Arsenal - Leicester 14/2-16

491 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Bengelito
Bild för Bengelito
gunbod wrote:

Vänder vi inte detta med en man mer så sätter jag på katten,silvertape har jag gott om.. 

katten pustar ut...

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

George Adams
Bild för George Adams

Underbart! 

tommy myrvang
Bild för tommy myrvang

Leicester förlorade på att byta ut mahrez. Då kunde vi fylla på med anfallare!

RoPa87
Bild för RoPa87
Bengelito wrote:
Roslund wrote:

Man of the match WENGER! 

this.

ja perfekta byten idag. Hoppas han fortsätter lyckas med dem säsongen ut!

Fy helvete vad man gått igenom idag. 

Först från att slagit sönder soffbordet till att öka på hålet lite till av glädje vid 2-1... blir nog ikea i eftermiddag:)

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Underbart!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

MickeLi
Bild för MickeLi

Happy Webecks Day...=)

twitter: @MikeBergkamp

Sral
Bild för Sral

Welbeck, vilken hjälte. Vad jag älskar hinom, och så viktigt detta var! Idag visade vi karaktär!!!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
myrvangen wrote:

Leicester förlorade på att byta ut mahrez. Då kunde vi fylla på med anfallare!

De förolorade på spela fult å få spela med 10 man en halvlek.

Jajo67
Bild för Jajo67

Fyfan, helt slut - herregud vad man slits mellan hopp och förtvivlan!! Gick bananas när Welbeck satte 2-1.....Nu bliré en stadig Whisky!!!!

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Kärlek.

Life and Arsenal are miracles enough.

Jonas S
Bild för Jonas S

Danny gjorde det där sköna målet mot United när vi tog oss vidare och senare vann facupen. Hoppas det här målet visar sig vara av liknande betydelse. Ibland är det inte hur många mål man gör som räknas, utan vilka. Welbz :)

Be excited!

Bengelito
Bild för Bengelito

Fy fan vad kul för alla som åkte på medlemsresan och fick se detta live! Grattis!

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Jajo67
Bild för Jajo67
Roslund wrote:
myrvangen wrote:

Leicester förlorade på att byta ut mahrez. Då kunde vi fylla på med anfallare!

De förolorade på spela fult å få spela med 10 man en halvlek.

Ja Simpsons korkade andra gula tippar ju över matchen helt till oss

Micke
Bild för Micke
B-G wrote:

Hoppas welbz kommer in i andra och avgör :)

skulle man väl kunna säga att han gjorde :)

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
B-G wrote:
Österman wrote:

BG jag åker till Thailand och kysser dig om Walle smeker in slutresultatet 2-1 !

Welbz då?`
FYFAN!!!! Vad skönt.
Dagens lärdom till er.
Sluta aldrig tro på vårat fina Arsenal! 

Trodde ju på 3-1 innan matchen, 2-1 måste ju vara underkänt då ? ;)

Puss påré

I år smäller det !

Jonas S
Bild för Jonas S

Så otroligt imponerande att Welbeck kommer in efter månader utanför laget och avgör i säsongens, fram tills nu, viktigaste match. Sjukt starkt.

Be excited!

Dosa
Bild för Dosa

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B-G
Bild för B-G

För första gången i livet hade jag migrän matchen igenom. Vart än värre när jag skummade igenom forumet.
Nu har det släppt... fyfan vilken match.
Som neutral måste det varit en av dom roligare matcherna att se denna säsong.
Jävlar vad vi pepprade ner dom på slutet.

Smeichels enhandsräddning...där höll Tvn på att ryka. 

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Positivt att vinna när stjärnorna är rätt bleka, dock oroande med skadorna i backlinjen. Hoppas Chambers kan blomma ut!

Exqert
Bild för Exqert

Riktigt skön vinst, men alla här firar som om vi vunnit ligan, 36 (!!!) poäng kvar att spela om. Förstaplatsen lär nog få besök av några lag ända fram tills slutet. 

gunbod
Bild för gunbod

Så djävla nöjd, men sällan sett en så sur/ besviken katt... 

Kaj Poikela
Bild för Kaj Poikela

Puh. Vilken galet skön seger. Vilken sanslöst usel domare. Leicester gick från tolv till elva man i och med utvisningen och då orkade de inte stå emot. Höll på att koka sönder av ilska i halvtid när domaren helt enkelt bestämde sig för att ge dem ledningen och förstöra allt han kunde för oss.
 

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:

För första gången i livet hade jag migrän matchen igenom. Vart än värre när jag skummade igenom forumet.
Nu har det släppt... fyfan vilken match.
Som neutral måste det varit en av dom roligare matcherna att se denna säsong.
Jävlar vad vi pepprade ner dom på slutet.

Smeichels enhandsräddning...där höll Tvn på att ryka. 

Haha! Jag höll fan på att gå under. Detta var det värsta och bästa på ett bra tag.

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Helt jävla underbart!! Skål

AFC

B-G
Bild för B-G
Exqert wrote:

Riktigt skön vinst, men alla här firar som om vi vunnit ligan, 36 (!!!) poäng kvar att spela om. Förstaplatsen lär nog få besök av några lag ända fram tills slutet. 

Japp men ett oavgjort eller en förlust hade varit ödesdiger.

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral
Exqert wrote:

Riktigt skön vinst, men alla här firar som om vi vunnit ligan, 36 (!!!) poäng kvar att spela om. Förstaplatsen lär nog få besök av några lag ända fram tills slutet. 

Alla hade sagt att det var totalt kört om vi hade förlorat, så varför inte fira när vi vinner? Precis en sån här match som är så viktig! 

Jonas S
Bild för Jonas S
Sral wrote:
Exqert wrote:

Riktigt skön vinst, men alla här firar som om vi vunnit ligan, 36 (!!!) poäng kvar att spela om. Förstaplatsen lär nog få besök av några lag ända fram tills slutet. 

Alla hade sagt att det var totalt kört om vi hade förlorat, så varför inte fira när vi vinner? Precis en sån här match som är så viktig! 

Exakt! Jag tror detta var en avgörande match. Detta var tidpunkten där vi behövde lyfta mentalt. Vi har inte vunnit något än men nu känns det som vi satt in en kurs som kan föra oss dit.

Be excited!

gunbod
Bild för gunbod

Så satans underbart , trots att en totalt blind domare även såg en glasklar situation till slut som gav oss en fördel till slut.

Wenger, ta nu lärdom av detta och kör typ 4-4- 2 i fortsättningen, inte bara när vi är en man mer eller jagar mål. Giroud är fortsatt iskall, kör med typ Walle och Welle där framme i fortsättningen.

 

Jajo67
Bild för Jajo67
Sral wrote:
Exqert wrote:

Riktigt skön vinst, men alla här firar som om vi vunnit ligan, 36 (!!!) poäng kvar att spela om. Förstaplatsen lär nog få besök av några lag ända fram tills slutet. 

Alla hade sagt att det var totalt kört om vi hade förlorat, så varför inte fira när vi vinner? Precis en sån här match som är så viktig! 

Exakt, det här kan visa sig otroligt viktigt i slutändan men vi har grymt svåra matcher kvar.

gunbod
Bild för gunbod
Bengelito wrote:

Nu då! 11-10 go go go!!!

Nej, 11-11, men bättre än tidigare 11-12..

Sidor