Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal - WBA

220 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
gunbod
Bild för gunbod

Skönt med en seger, gillar Elneny, intressant värvning med en väldigt bra passningsfot.

Matchtråden rätt underhållande , vissa var verkligen extra underhållande, hög upp till tretton nivå. :D

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Okey men kan inte alla bara lägga ner detta "sluta håna varandra ni är bara töntiga och patetiska" snacket?

När DU hånar andra för deras omogna nivå sjunker DU till samma nivå genom att håna dom..........

Ignorera andras bråk ist för att lägga näsan i blöt och tro att ni är bättre själva.

Jag kan gnälla och säkert anses vara oduglig i mångas ögon här inne pga mina åsikter, men inte fan lägger jag mig i andras tjaffs och tror jag är Jesus själv ! 

Självklart hör inte personligt tjaffs till matchtråden, men OM det skulle förekomma så släng inte mera skummtomtar i elden om du vill att den ska slockna !

I år smäller det !

George Adams
Bild för George Adams

Det är väl en jävla skillnad  på att diskutera olika åsikter  med att i förklädda ordalag kalla någon för mongo eller något annat dylikt och modernt.

Kommer aldrig uppskatta personliga påhopp och att läsa sådant på ett forum tänkt för personer med ett gemensamt intresse tycker jag personligen är rätt tråkigt. Det är möjligt att jag är gammalmodig.  Men är tanken att vi skall kalla varandra idioter o dyl bara för att vi har avvikande uppfattning i ex managerfrågan, spelstil eller transfer frågan mm då  skiter jag  i denna gemenskapen.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Lär er att skilja på sak & person sen delar ni det med Wenger och svaret blir......

AFC

Pelle
Bild för Pelle
George Adams wrote:

Det är väl en jävla skillnad  på att diskutera olika åsikter  med att i förklädda ordalag kalla någon för mongo eller något annat dylikt och modernt.

Kommer aldrig uppskatta personliga påhopp och att läsa sådant på ett forum tänkt för personer med ett gemensamt intresse tycker jag personligen är rätt tråkigt. Det är möjligt att jag är gammalmodig.  Men är tanken att vi skall kalla varandra idioter o dyl bara för att vi har avvikande uppfattning i ex managerfrågan, spelstil eller transfer frågan mm då  skiter jag  i denna gemenskapen.

+1

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
George Adams wrote:

Det är väl en jävla skillnad  på att diskutera olika åsikter  med att i förklädda ordalag kalla någon för mongo eller något annat dylikt och modernt.

Kommer aldrig uppskatta personliga påhopp och att läsa sådant på ett forum tänkt för personer med ett gemensamt intresse tycker jag personligen är rätt tråkigt. Det är möjligt att jag är gammalmodig.  Men är tanken att vi skall kalla varandra idioter o dyl bara för att vi har avvikande uppfattning i ex managerfrågan, spelstil eller transfer frågan mm då  skiter jag  i denna gemenskapen.

Har jag sagt någonstans att det inte skulle vara skillnad ? Om texten var för svår att läsa så betyder den =Lägg dig inte i andras tjaffs, det gör bara saken värre.

I år smäller det !

George Adams
Bild för George Adams

Jag förstod alldeles förträffligt första gången Österman. 

Det handlar inte om att lägga sig i andras diskussioner, utan om, att vi här på forumet skall kunna diskutera med varandra, även om vi har avikande uppfattningar, utan att behöva läsa att han , hen eller hon pga sin åsikt är idiot eller få andra spydigheter slängda efter sig. 

Alla är ex inte imuna mot ironi eller ens kanske förstår de ibland rätt tuffa ordväxlingarna. Är inte helt säkert på att vi blir flera som vågar kommentera, när risken är uppenbar att man riskerar att bli kallad än det en eller andra.

Typ därför tycker jag att vi under stundom bör tänka på vad vi skriver.  Jätte gärna diskutera. Det berikar forumet. Men undvika personliga påhopp!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
George Adams wrote:

Jag förstod alldeles förträffligt första gången Österman. 

Det handlar inte om att lägga sig i andras diskussioner, utan om, att vi här på forumet skall kunna diskutera med varandra, även om vi har avikande uppfattningar, utan att behöva läsa att han , hen eller hon pga sin åsikt är idiot eller få andra spydigheter slängda efter sig. 

Alla är ex inte imuna mot ironi eller ens kanske förstår de ibland rätt tuffa ordväxlingarna. Är inte helt säkert på att vi blir flera som vågar kommentera, när risken är uppenbar att man riskerar att bli kallad än det en eller andra.

Typ därför tycker jag att vi under stundom bör tänka på vad vi skriver.  Jätte gärna diskutera. Det berikar forumet. Men undvika personliga påhopp!

Håller med 

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Håller också med. Trött på tjafset. Man blir på dåligt humör när man går in i en matchtråd och får läsa massa skit varje gång trots att man inte sagt något. Men får vara ännu starkare i framtiden o bita ihop så kanske vissa tröttnar

COYG

Sidor