Medlemmar: 8698 st.
Visa menyn

Sunderland-Arsenal 24/4

183 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Gillar inte alls att Elneny är en filmare. Filmade förra matchen med. Han är rätt usel på det med!

Mkt bra frispark o grym räddning

gillar inte det heller. Men vi kanske måste börja ha såna spelare och lite sånt mentalitet för att vinna. Kolla bara på lagen som vunnit de senaste åren, alla de lagen har fått ganska mycket straffar och frisparkar osv genom att falla lätt. Tycker inte om det men tyvärr ser fotbollen ut så idag. 

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Österman wrote:

Hur kan ni kolla en avslagen match mot Sunderland när vackra Frölunda SLAKTAR Skellefteå och tar hem guldet ?`:D:D:D

För att hockey är det värsta jag vet? + älskar mitt vackra arsenal 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bellerin i allstar elvan å gör sånt junior misstag! Trist med en storspelande målvakt mot oss igen! Gör några byte  i halvtid nu

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Wow första kommentatorn som uttalar Peter cech rätt :)

Bengelito
Bild för Bengelito
Österman wrote:

Hur kan ni kolla en avslagen match mot Sunderland när vackra Frölunda SLAKTAR Skellefteå och tar hem guldet ?`:D:D:D

Ointressant sport?

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

RoPa87
Bild för RoPa87

Två solklara straffar som Dean inte blåser för. Den andra förstår man att han inte blåser för när han vinka bort sen första men två solklara enligt mig...

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

Nu har Mike Dean gjort bort säg igen o inte blåst två straffar som är solklara enligt mig. Men jag lovar o kan sätta hur mycket som helst att han avgör till nåt lags fördel så han få synas som han alltid gör.

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Tycker nog egentligen inte någon av straffarna borde varit straff, båda skotten är på väldigt nära håll, särskilt den på Per. Var ska han göra av armarna? 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Glenn
Bild för Glenn

Det här var ju inte speciellt bra.... Özil o sanchez inte i någon magisk form som de behöver vara för att vi ska vinna

COYG

Jocke K
Bild för Jocke K

Dåligt tempot och inget driv i anfallen. Det här duger inte för att vara ett topplag och det är tyvärr inte första gången man ser detta. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Segerhammar wrote:

Tycker nog egentligen inte någon av straffarna borde varit straff, båda skotten är på väldigt nära håll, särskilt den på Per. Var ska han göra av armarna? 

Onaturlig position på båda och förhindrar klara lägen. Givna straffar.

Jonas S
Bild för Jonas S
Segerhammar wrote:

Tycker nog egentligen inte någon av straffarna borde varit straff, båda skotten är på väldigt nära håll, särskilt den på Per. Var ska han göra av armarna? 

Givetvis kan spelarna inte göra sig av med armarna. Därav regeln. Jag har inte sett en klarare hand den här säsongen än den på Per. Och den andra var också given.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Bellerin och Ramsey sämst. Ramsey ser inte helt kry ut. Få se Wilshere och Elneny ihop. 

Twitter @grvdga

George Adams
Bild för George Adams
Farbror Frej wrote:
Segerhammar wrote:

Tycker nog egentligen inte någon av straffarna borde varit straff, båda skotten är på väldigt nära håll, särskilt den på Per. Var ska han göra av armarna? 

Onaturlig position på båda och förhindrar klara lägen. Givna straffar.

Håller med. Tycker all hands i straffområdet borde rendera i straff för att förhindra oklarheter.  Det hade dessutom inneburit avsevärt flera straffar och därmed chans till flera mål. Dessutom skulle det nog rendera till mera mål rent allmänt då vi skulle få se mindre liggande spel för att blocka skott i straffområdet osv.

Segerhammar
Bild för Segerhammar
Jonas S wrote:
Segerhammar wrote:

Tycker nog egentligen inte någon av straffarna borde varit straff, båda skotten är på väldigt nära håll, särskilt den på Per. Var ska han göra av armarna? 

Givetvis kan spelarna inte göra sig av med armarna. Därav regeln. Jag har inte sett en klarare hand den här säsongen än den på Per. Och den andra var också given.

Ja, jag kollade repriserna ett par gånger till och jag är beredd att ändra mig. Det ska vara straff åt båda hållen. 

Det är dessutom en fruktansvärd insatts av Hector innan straffsituationen. 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:

Bellerin och Ramsey sämst. Ramsey ser inte helt kry ut. Få se Wilshere och Elneny ihop. 

Inte många som är bra men får nog vänta 20 på byten. Då gårcIwobi ut som är en av få bra idag....

Finnen
Bild för Finnen
Roslund wrote:
B-G wrote:

Bellerin och Ramsey sämst. Ramsey ser inte helt kry ut. Få se Wilshere och Elneny ihop. 

Inte många som är bra men får nog vänta 20 på byten. Då gårcIwobi ut som är en av få bra idag....

 

Walcott kommer in, skapar precis ingenting. Om han ens rör bollen

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Finnen wrote:
Roslund wrote:
B-G wrote:

Bellerin och Ramsey sämst. Ramsey ser inte helt kry ut. Få se Wilshere och Elneny ihop. 

Inte många som är bra men får nog vänta 20 på byten. Då gårcIwobi ut som är en av få bra idag....

Som Giroud so far då...

 

Walcott kommer in, skapar precis ingenting. Om han ens rör bollen

Finnen
Bild för Finnen
Roslund wrote:
Finnen wrote:
Roslund wrote:
B-G wrote:

Bellerin och Ramsey sämst. Ramsey ser inte helt kry ut. Få se Wilshere och Elneny ihop. 

Inte många som är bra men får nog vänta 20 på byten. Då gårcIwobi ut som är en av få bra idag....

Som Giroud so far då...

 

Walcott kommer in, skapar precis ingenting. Om han ens rör bollen

 

Jo tyvärr, men finns ju inga bättre spelare på marknaden tyvärr.... Inte mycket o göra då

Jonas S
Bild för Jonas S

Arsenal i straffområdet = Benny Hill Music

Be excited!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jonas S wrote:

Arsenal i straffområdet = Benny Hill Music

Fan ta dig! Nu har jag den fast i huvudet. :(

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:

Arsenal i straffområdet = Benny Hill Music

Fan ta dig! Nu har jag den fast i huvudet. :(

Bättre det än Krakel spektakel. Var med dottern i skolan i fredags, de hade musik/sång...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jonas S
Bild för Jonas S
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:

Arsenal i straffområdet = Benny Hill Music

Fan ta dig! Nu har jag den fast i huvudet. :(

Jag vet. Sorry :)

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Fan vad usla vi är. ni kan väl visa lite jävla vilja att vinna

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jonas S wrote:
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:

Arsenal i straffområdet = Benny Hill Music

Fan ta dig! Nu har jag den fast i huvudet. :(

Jag vet. Sorry :)

Kunde varit värre. Hade kunnat vara Fagersta  ;)

Simon PWN
Bild för Simon PWN

Klockren kommentar :-P

B-G
Bild för B-G

Tror på en 1-0 idag. Kan United tråka ihjäl åskådarna och vinna ska fan vi kunna med. Kan mkt väl bli 0-0. Känns som en sån match. 

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Undra om inte Giroud är sämre än Chamakh

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:

Fan vad usla vi är. ni kan väl visa lite jävla vilja att vinna

Viljan är det nog inget fel på. Snarare våran taktik och spelupplägg. Sunderland hinner ju vända hem med hela laget innan något vettigt händer.

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:
Farbror Frej wrote:
Jonas S wrote:

Arsenal i straffområdet = Benny Hill Music

Fan ta dig! Nu har jag den fast i huvudet. :(

Jag vet. Sorry :)

Kunde varit värre. Hade kunnat vara Fagersta  ;)

:-/  Hahaha!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Sidor