Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Sunderland-Arsenal 24/4

183 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Finns det någon statistik vilket lag som skjuter mest "mitt på mål" `?? Vi lär ligga i topp där...

I år smäller det !

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Österman wrote:

Finns det någon statistik vilket lag som skjuter mest "mitt på mål" `?? Vi lär ligga i topp där...

Skämtare där. Vi skjuter väl aldrig! Nu hade du nog otur när du tänkte... ;-)

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
FagerstaDG wrote:
Österman wrote:

Finns det någon statistik vilket lag som skjuter mest "mitt på mål" `?? Vi lär ligga i topp där...

Skämtare där. Vi skjuter väl aldrig! Nu hade du nog otur när du tänkte... ;-)

Jo men 2 skott per match brukar vi väl ha. 100% blir mitt i magen. De andra lagen skjuter 15 skott och 1 är mitt på mål. Så jag tänkte :D

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Detta måste väl vara Wengers största fiaskosäsong. Med tanke på hur usla de andra topplagen varit och alla våra pinsamma X och förluster och tidiga uttåg i cuperna.

Dags för en fet spark i röven efter säsongen och inte belönas med ett nytt kontrakt

COYG

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Österman wrote:
FagerstaDG wrote:
Österman wrote:

Finns det någon statistik vilket lag som skjuter mest "mitt på mål" `?? Vi lär ligga i topp där...

Skämtare där. Vi skjuter väl aldrig! Nu hade du nog otur när du tänkte... ;-)

Jo men 2 skott per match brukar vi väl ha. 100% blir mitt i magen. De andra lagen skjuter 15 skott och 1 är mitt på mål. Så jag tänkte :D

Ah. Du har en poäng helt klart! :-)

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Du fick rätt Bangkok :)

Tramboni
Bild för Tramboni

Så jävla piss-uselt!! Övriga analyser helt jävla onödiga

Tardyz
Bild för Tardyz

Fy fan va dåliga dom är!!!!!!!!!

Mackan
Bild för Mackan

Fy Fan......

Twitter: @mackan_carlsson

 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Gäsp.

Simon PWN
Bild för Simon PWN

Wenger out! Period!

Bengelito
Bild för Bengelito

Jag somnade bokstavligt talat under matchen... fy fan vad uselt.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Jocke K
Bild för Jocke K

Dåligt spel och två tappade poäng mot ett bottenlag. .....Skrämmande 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Fy fan vad det här laget är dåligt. Vi får sämre poäng än ifjol alltså. Skönt de måste va att va Wenger som bara kan prata skit å veta man sitter säkert. Spurs garanterat före oss då och stenhård kamp om 4e väntar och vi är iskalla.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Österman grattis till sm-guldet! Som lulefan kan jag nog härda ut dagens arbetspass i bolidens gruva :)

Woodie
Bild för Woodie

Oj vad dåligt! Özil mycket irriterande när han långsamt går ut vid bytet när det är bråttom. Fy fan vad jag hatar sånt! 

B-G
Bild för B-G
Christian Vela wrote:

Du fick rätt Bangkok :)

Självklart du känner väl mig :)

Well this sucked!

Positives.  1 poäng är bättre än 0, Wilshere är obesegrad denna säsong. 

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Rätt nöjd att jag fr första gången på 10 år inte kommer köpa någon matcbtröja. Önskar att  alla slutar göda den här skitklubbens ekonomi som det ändå inte görs nått med.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
x3mGunner wrote:

Österman grattis till sm-guldet! Som lulefan kan jag nog härda ut dagens arbetspass i bolidens gruva :)

Tackaaaaaarrrrr :D

I år smäller det !

Jepson
Bild för Jepson

Jag vill ha spelare som ger allt. Jag skiter i att Özil är Özil, alexis, giroud, walcott o.s.v... De är inte värda mer än ett Euro  idag. Sälj dököttet om de inte orkar stå upp för laget varje match och ge 100%...Och Wenger måste fan våga bänka folk som inte bidrar.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Jepson wrote:

Jag vill ha spelare som ger allt. Jag skiter i att Özil är Özil, alexis, giroud, walcott o.s.v... De är inte värda mer än ett Euro  idag. Sälj dököttet om de inte orkar stå upp för laget varje match och ge 100%...Och Wenger måste fan våga bänka folk som inte bidrar.

Styrelsen måste våga bänka arbetare som inte gör jobbet heller. Sätt Wenger i Zinkgruvan ist !

I år smäller det !

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Värsta skiten, som vanligt! Jävla idioter! De spelar ju som kärringar, fy fan vad jag skäms att vara Arsenal Fan!

Tomas A.

Mats Linden
Bild för Mats Linden

Vi är många fans som ville ha 3 p idag. Synd att inte spelarna verkade bry sig. Ser inte ut att bli nåt CL nästa år. Man blir trött!

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Jag tkr fan man ska diskutera Özils vara i denna klubb fast med en vettig spelide, coach och lite vassare medspelare kanske han skulle blomma på riktigt

Jepson
Bild för Jepson
Österman wrote:
Jepson wrote:

Jag vill ha spelare som ger allt. Jag skiter i att Özil är Özil, alexis, giroud, walcott o.s.v... De är inte värda mer än ett Euro  idag. Sälj dököttet om de inte orkar stå upp för laget varje match och ge 100%...Och Wenger måste fan våga bänka folk som inte bidrar.

Styrelsen måste våga bänka arbetare som inte gör jobbet heller. Sätt Wenger i Zinkgruvan ist !

Självklart, men med spelarna du har på plan och se att de inte ger 100% så blir jag fan mer trött på spelarna än Wenger.

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Wenger är ju helt sluuuuuuuut i huvudet! Jävla idiot!!!!

Tomas A.

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Ut med gubbjäveln!!!! Wenger out!

Tomas A.

George Adams
Bild för George Adams

Som sagt!

Vi kom undan med blotta förskräckelsen. Att möta motiverade bottenlag när man själv presterar skit leder ofta till poängtapp, oavsett namnen på tröjorna. Usch vad vi viker ner oss, inte minst våra "stjärnor". 

Det här är inte tillräckligt bra!

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Hoppas vi missar CL!!! Jävla tafatta idioter!

Tomas A.

Mats Linden
Bild för Mats Linden

....enklare vinna matcher om man springer och spelar bollen framåt. 

Sidor