Medlemmar: 8855 st.
Visa menyn

PSG - Arsenal 13/9 2016 Parc des Princes

330 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jocke K
Bild för Jocke K

Bedrövligt spel med missade enkla passningar, missförstånd och ingen jävla anamma!! 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Kan ju tro att matchen är slut och psykotimmen har börjat. 

Kommentera matchen eller dra !

I år smäller det !

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Om vi skulle förlora stort kanske någon i klubben kan förstå att det brann i Wengers hjärna för många år sedan. Det här är bara pinsamt att se

Lugna ner dig lite nu snälla?

jo vi kan fortsätta tiga när vår klubb sjunker djupare o djupare. Hur tycker du den taktiken fungerar?

 

Det är slut på det lugna. Jag kommer spotta och spy tills ändring sker! 

Jag önskar jag kunde blockera dig då du enbart spyr galla i varenda inlägg.

 

Och det säger du som är på och hugger på allaS inlägg. Aldrig sett en sån besserwisser som dig i hela mitt liv. Du kan knappast ha annat och göra än att gnälla på andra. Och jag tror knappast jag är själv att tycka det här inne. Synd att du inte är smart nog att ge kritik till din klubb, sånna som dig som vi kallar för bromskloss för ändring.

Jag tänker fortsätta spy När det får dåligt och berömma när det går bra. 

Absolut är jag en besserwisser. Jag kritiserar laget men ger dom samtidigt chansen att förändra istället för som dig gnälla på saker som ändå inte kommer ändras denna säsongen. det handlar snarare om intelligens än bromskloss.

 

svara så då istället för att hoppa på mig och snacka om blockering. Alla får väl utrycka sig på sitt sätt. Jag håller ju inte på som er med personliga påhopp. (jo efter att ni började) så snälla gnäll inte på mig när du lirar lila illa själv 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Vi måste spela med mer fart! Ner med Alexis på kanten och in med Perez. In med Xhaka också. Eller flytta in Iwobi och ut med coq för Perez.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Coq ska inte va med i de offensiva spelet...

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Varför ingen som skjuter........ detta passande in på mållinjen hela tiden...

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Nu är vi tillbaka där ingen vill ta avslut

Pelle
Bild för Pelle
Segerhammar wrote:

Vi måste spela med mer fart! Ner med Alexis på kanten och in med Perez. In med Xhaka också. Eller flytta in Iwobi och ut med coq för Perez.

Hellre Giroud än Perez o byt Coq mot Xhaka. 

If it's too strong, then you're too weak!

Segerhammar
Bild för Segerhammar
Mats Byrstedt wrote:

Oxen är bedrövlig.  Kan inte ens passa rätt på en två meters passning

Han har ju drivet och har kommit förbi flera gånger men sista passen är helt åt skogen.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Sral
Bild för Sral

Det var ju bra agerat av Coq att bryta den bollen, men så var de andra omkring honom för stillastående. 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

In med Elneny då , han gillar att skjuta

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Tror inte Kenny har hört talas om Don Quijote om jag ska vara ärlig... Att anklaga någon för tidelag lär väl vara förtal? Bra nivå.

Kom igen Arsenal!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

[quote=Peter Svanholm]Varför ingen som skjuter........ detta passande in på mållinjen hela tiden...[/quote

+1

Bubblan

Isak Selling
Bild för Isak Selling

PSG har ny tränare denna säsongen. Redan hittat ett grundspel, defensiv organisation och flytande anfallsspel.. Just sayin

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:

Coq ska inte va med i de offensiva spelet...

Song-syndromet. Gör en bra säsong som DM för att sen vilja bli allt mer offensiv...

If it's too strong, then you're too weak!

Segerhammar
Bild för Segerhammar
Pelle wrote:
Segerhammar wrote:

Vi måste spela med mer fart! Ner med Alexis på kanten och in med Perez. In med Xhaka också. Eller flytta in Iwobi och ut med coq för Perez.

Hellre Giroud än Perez o byt Coq mot Xhaka. 

Tror du Giroud kan lösa de mittbacksparet och 192 cm målis?

 

"Why fly if you could walk on water?"

Pelle
Bild för Pelle
Segerhammar wrote:
Pelle wrote:
Segerhammar wrote:

Vi måste spela med mer fart! Ner med Alexis på kanten och in med Perez. In med Xhaka också. Eller flytta in Iwobi och ut med coq för Perez.

Hellre Giroud än Perez o byt Coq mot Xhaka. 

Tror du Giroud kan lösa de mittbacksparet och 192 cm målis?

Större chans än Perez plus större erfarenhet.

If it's too strong, then you're too weak!

Sral
Bild för Sral
Segerhammar wrote:
Mats Byrstedt wrote:

Oxen är bedrövlig.  Kan inte ens passa rätt på en två meters passning

Han har ju drivet och har kommit förbi flera gånger men sista passen är helt åt skogen.

Där satte du precis vad som är grejen med Oxen. Han gör ju emellanåt bra aktioner och tar sig framåt, men han schabblar ju bort det för ofta. Känns ganska givet att han byts ut mot Giroud och Alexis flyttar ner på kanten?

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Detta eviga små puttande..

 

"Why fly if you could walk on water?"

Segerhammar
Bild för Segerhammar
Sral wrote:
Segerhammar wrote:
Mats Byrstedt wrote:

Oxen är bedrövlig.  Kan inte ens passa rätt på en två meters passning

Han har ju drivet och har kommit förbi flera gånger men sista passen är helt åt skogen.

Där satte du precis vad som är grejen med Oxen. Han gör ju emellanåt bra aktioner och tar sig framåt, men han schabblar ju bort det för ofta. Känns ganska givet att han byts ut mot Giroud och Alexis flyttar ner på kanten?

Man kan ju hoppas.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:
Segerhammar wrote:
Mats Byrstedt wrote:

Oxen är bedrövlig.  Kan inte ens passa rätt på en två meters passning

Han har ju drivet och har kommit förbi flera gånger men sista passen är helt åt skogen.

Där satte du precis vad som är grejen med Oxen. Han gör ju emellanåt bra aktioner och tar sig framåt, men han schabblar ju bort det för ofta. Känns ganska givet att han byts ut mot Giroud och Alexis flyttar ner på kanten?

Jupp, spot on.

If it's too strong, then you're too weak!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Hade psg haft vilken annan anfallare som helst än cavani så hade dem haft 3-0 nu.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Segerhammar wrote:
Pelle wrote:
Segerhammar wrote:

Vi måste spela med mer fart! Ner med Alexis på kanten och in med Perez. In med Xhaka också. Eller flytta in Iwobi och ut med coq för Perez.

Hellre Giroud än Perez o byt Coq mot Xhaka. 

Tror du Giroud kan lösa de mittbacksparet och 192 cm målis?

Större chans än Perez plus större erfarenhet.

Känns som de varit 2 till 3 klockrena Giroudlägen denna match, nu senast passet från Özil. Håller vi detta i halvtid så toppar vi laget å fixat nog ett x.

LiBm
Bild för LiBm
Jepson wrote:

Coq ut, Xhaka in för att ta defensiv samt avlasta cazorla med uppspelsalternativ. Men om det hjälper. ja de får man hoppas. Men lär inte hända... Spelet ser iaf lite mer positivt ut än första 15

Men ja tycker ändå vi ser fruktansvärt uddlösa ut. Har vi haft ngt läge där det kunnat bli mål? SkotT mot mål?

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:
Segerhammar wrote:
Pelle wrote:
Segerhammar wrote:

Vi måste spela med mer fart! Ner med Alexis på kanten och in med Perez. In med Xhaka också. Eller flytta in Iwobi och ut med coq för Perez.

Hellre Giroud än Perez o byt Coq mot Xhaka. 

Tror du Giroud kan lösa de mittbacksparet och 192 cm målis?

Större chans än Perez plus större erfarenhet.

Känns som de varit 2 till 3 klockrena Giroudlägen denna match, nu senast passet från Özil. Håller vi detta i halvtid så toppar vi laget å fixat nog ett x.

Får vi till en kvittering e det inte omöjligt att vi gör ett ledningsmål dessutom...

If it's too strong, then you're too weak!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Helt sjukt uppgivet.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral

Oavgjort här skulle vara ett bra resultat.

Oden är så j-la frustrerande att se!!! :-/

Sral
Bild för Sral
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Coq ska inte va med i de offensiva spelet...

Song-syndromet. Gör en bra säsong som DM för att sen vilja bli allt mer offensiv...

Usch. Hemska tanke. Kanske att han är övertänd nu när konkurrensen är så hård?

Pelle
Bild för Pelle

Katastrofal inledning men sista halvtimmen har det trots allt varit jämnt spel även om PSG e giftigast sista tredjedelen.

det är inte kört!

If it's too strong, then you're too weak!

LiBm
Bild för LiBm
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Coq ska inte va med i de offensiva spelet...

Song-syndromet. Gör en bra säsong som DM för att sen vilja bli allt mer offensiv...

Fast Song va många nivåer bättre än Coq på allting. Han tog offensiva initiativ när vi sålde Fabregas o trodde vi kunde ersätta honom med Ramsey. Förstår verkligen SongS frustration

Sidor