Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal-Swansea 15/10 kl 16:00

115 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Arsenal-Swansea 15/10 kl 16:00

Är det så illa att det blir eftersändning som gäller?

Vicious
Bild för Vicious

Ser så ut ja. Känns ju verkligen värt att betala 400 spänn för den här skiten när man aldrig får se sitt lag ändå...

#Championship

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Har det hänt nåt under landslagsdvalan? :)

Bellerin klev av skadad men det lät inte som något allvarligt, spelade han igår? Iwobi debuterade och nätade för Nigeria (mot Zambia). Har det hänt något mer relevant sett med arsenal-ögon?

Sral
Bild för Sral

Va? Nej! Allt är så upplagt. Min sambo ska åka till sin syster över helgen, så jag är helt själv. Och så kan det bli eftersändning...? :-/

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Finns stream i HD nu som går att leva med i 90 minuter men visst är sändningsbestämmelserna kattskit!:(

AFC

Tomas Horvatic
Bild för Tomas Horvatic

Vad jag förstod är det på väg att ändras med bestämelserna. Håller tummarna!!

Om du inte kommer ihåg det har det aldrig hänt...

Mackan
Bild för Mackan
Tomas Horvatic wrote:

Vad jag förstod är det på väg att ändras med bestämelserna. Håller tummarna!!

Hoppas verkligen det stämmer. Källa?

Förstår ju tanken med att bara visa en match i UK då de vill ha folk till arenorna istället, men de skjuter sig i foten rejält när det även drabbar fotbollsintresserade utanför UK. I långa loppet lär det ju leda till minskat intresse och kundtapp för Viasat vilket i sin tur även påverkar PL själva så klart... Nåja, hoppas du har rätt Tomas :).

 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mackan wrote:
Tomas Horvatic wrote:

Vad jag förstod är det på väg att ändras med bestämelserna. Håller tummarna!!

Hoppas verkligen det stämmer. Källa?

Förstår ju tanken med att bara visa en match i UK då de vill ha folk till arenorna istället, men de skjuter sig i foten rejält när det även drabbar fotbollsintresserade utanför UK. I långa loppet lär det ju leda till minskat intresse och kundtapp för Viasat vilket i sin tur även påverkar PL själva så klart... Nåja, hoppas du har rätt Tomas :).

 

Speciellt när det faller bort fotboll pga landslagsspel- Oktober månad är ju nästan så man kunde betalat/match istället!

Mackan
Bild för Mackan
Jimmy Roslund wrote:
Mackan wrote:
Tomas Horvatic wrote:

Vad jag förstod är det på väg att ändras med bestämelserna. Håller tummarna!!

Hoppas verkligen det stämmer. Källa?

Förstår ju tanken med att bara visa en match i UK då de vill ha folk till arenorna istället, men de skjuter sig i foten rejält när det även drabbar fotbollsintresserade utanför UK. I långa loppet lär det ju leda till minskat intresse och kundtapp för Viasat vilket i sin tur även påverkar PL själva så klart... Nåja, hoppas du har rätt Tomas :).

 

Speciellt när det faller bort fotboll pga landslagsspel- Oktober månad är ju nästan så man kunde betalat/match istället!

Ja men lite så är det och man hinner ju bygga upp ett rejält PL sug under uppehållet och så får man inte se matchen.. Antiklimax på hög nivå :(

Twitter: @mackan_carlsson

 

gunbod
Bild för gunbod
Vicious wrote:

Ser så ut ja. Känns ju verkligen värt att betala 400 spänn för den här skiten när man aldrig får se sitt lag ändå...

Men bättre sent än aldrig, det gäller att se det positiva i det negativa.

Jepson
Bild för Jepson

Att man kan köpa finöl för 400 ;-) 

Björn Andersson
Bild för Björn Andersson

Skit dålig på streama, var hitter man bra stream å lätt för snickare att få till

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Björn Andersson wrote:

Skit dålig på streama, var hitter man bra stream å lätt för snickare att få till

Håll koll här i forumet bara så lägger säkert någon upp en länk i denna tråden. :)

Rylle
Bild för Rylle
SuperJackie wrote:

Finns stream i HD nu som går att leva med i 90 minuter men visst är sändningsbestämmelserna kattskit!:(

Har du koll på var man hittar en bra HD-stream? Villkorat? Måste man vara kund hos nåt speciellt spelbolag, eller nån annan hake?

Frågor av en person från analoggenerationen:)

Rylle

Dosa
Bild för Dosa

Bedrövligt avtal.

Glenn
Bild för Glenn

Sitter Giroud fast i frysboxen än?

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Unibet brukar ha bra kvalité på deras stream. 

Supporter sedan 1983! 

Jonas S
Bild för Jonas S

Unibet... Visar inte rysk-fulstream TV skiten? Brukar vara i krispig HD och med valfritt obegripligt språk i kommentatorsboxen. Jag talar snart alla språk inom forna sovjetunionen obehindrat och min rumänska har blivit bättre den också.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hur är det med Bellerin? Någon som vet eller är det bara att invänta presskonferensen?

Är det 20:30 som gäller för eftersändningen antar jag? Usch vad arg jag är för man inte kan få se matcherna live!!

Tieri Anri
Bild för Tieri Anri
Jimmy Roslund wrote:

Hur är det med Bellerin? Någon som vet eller är det bara att invänta presskonferensen?

Är det 20:30 som gäller för eftersändningen antar jag? Usch vad arg jag är för man inte kan få se matcherna live!!

Wenger uppdaterade läget igår, nämnde inte Bellerin och han spelade väl andra matchen med U-21 så det är lugge, samma med Özil. Coq tillbaka också. Dock får vi vänta på Giroud och Ramsey lite till:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20161013/team-news-ozil-giroud-...

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jimmy Roslund wrote:

Hur är det med Bellerin? Någon som vet eller är det bara att invänta presskonferensen?

Är det 20:30 som gäller för eftersändningen antar jag? Usch vad arg jag är för man inte kan få se matcherna live!!

Dem har inte lagt upp något i tablån på viaplay om repriser ännu. Jag hoppas inte att dem har tagit bort det?

Nicklas Andersson
Bild för Nicklas Andersson

Matcherna läggs upp som repriser efter den sista matchen visats! Absolut inget som det slutats med.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
frow wrote:

Matcherna läggs upp som repriser efter den sista matchen visats! Absolut inget som det slutats med.

Härligt! :)

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Tieri Anri wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Hur är det med Bellerin? Någon som vet eller är det bara att invänta presskonferensen?

Är det 20:30 som gäller för eftersändningen antar jag? Usch vad arg jag är för man inte kan få se matcherna live!!

Wenger uppdaterade läget igår, nämnde inte Bellerin och han spelade väl andra matchen med U-21 så det är lugge, samma med Özil. Coq tillbaka också. Dock får vi vänta på Giroud och Ramsey lite till:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20161013/team-news-ozil-giroud-...

Tackar!! Så bänken för Graniten då...

Glenn
Bild för Glenn

Hur långt efter 20:30 kan man se matchen på viaplay? 2h? 4h? Har ej så bra koll på Viaplay.

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
frow wrote:

Matcherna läggs upp som repriser efter den sista matchen visats! Absolut inget som det slutats med.

påminn mig, är det efter att 16-matcherna är slut eller är det efter 18.30-matchen är slut?

Tosse
Bild för Tosse
Mickys wrote:

Hur långt efter 20:30 kan man se matchen på viaplay? 2h? 4h? Har ej så bra koll på Viaplay.

De har väl förlängt tiden till 48h?

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Tosse wrote:
Mickys wrote:

Hur långt efter 20:30 kan man se matchen på viaplay? 2h? 4h? Har ej så bra koll på Viaplay.

De har väl förlängt tiden till 48h?

Ja det ska vara 48t nu.

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Är det någon som vet vilka som sänder matchen imorrn? 

Tomas A.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Stream Centre på twitter lägger upp länkar till stream 15 min innan avspark som funkar bra!

AFC

Antouman Jallow
Bild för Antouman Jallow
Heppe wrote:
frow wrote:

Matcherna läggs upp som repriser efter den sista matchen visats! Absolut inget som det slutats med.

påminn mig, är det efter att 16-matcherna är slut eller är det efter 18.30-matchen är slut?

Undrar också detta. Någon som vet?

Sidor