Medlemmar: 8855 st.
Visa menyn

Arsenal - M'boro 22/10

157 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Men för helvete kämpa lite i straffområdet. Jävla lyxlirare. Ut med Walle han är en katastrof men ut istället med Iwobi. Samna spelare ut i alla matcher. bestämdes väl i augusti.

Kom igen nu Perez

Theo har ju satt många mål på sistone så inte konstigt man hoppas det håller i sig.

absolut men även dagsform borde spela in eller? Nu var varken Walle el Iwobi bra idag

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

När bollen kommer in är det bara Sanchez som står där. Alla andra halvsover utanför straffområdet.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Men för helvete kämpa lite i straffområdet. Jävla lyxlirare. Ut med Walle han är en katastrof men ut istället med Iwobi. Samna spelare ut i alla matcher. bestämdes väl i augusti.

Kom igen nu Perez

Theo har ju satt många mål på sistone så inte konstigt man hoppas det håller i sig.

absolut men även dagsform borde spela in eller? Nu var varken Walle el Iwobi bra idag

Precis, bägge var lämpliga att byta ut men större förhoppning att Theo ändå kan göra något. Tycker inte det var ett så himla konstigt byte bara...

If it's too strong, then you're too weak!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Middlebury taktik är ju klockren mot oss .. backa hem bussen o kontra, har funkat förr

Dessutom är vi slitna från cl

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Eleny helt meningslös. Hade kunnat tagit hans plats idag. Vara enkla sidledspass. Helt utan fantasi. Inget driv alls. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn
Kenny Nordh wrote:

Eleny helt meningslös. Hade kunnat tagit hans plats idag. Vara enkla sidledspass. Helt utan fantasi. Inget driv alls. 

plus att Coq slår 80% av sina passningar bakåt el i sidled. Vi saknar Caz

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Höga inlägg på alexis wtf

Glenn
Bild för Glenn

Tycker Özil o Sanchez har varit väldigt mediokra med

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Christian Vela wrote:

Höga inlägg på alexis wtf

8Ja, Valdes tappade ju ett inlägg, klart det händer igen. Måste vara så dom tänker...

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Leicester spelade med CL men de kan utmanövrera CPY lätt. Vi ska knappast behöva vara slitna efter 6-0

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Elneny har varit helt usel idag. Jag ogillade honom när han kom till klubben med hans tydligt dåliga teknik. Men sedan har han växt för mig. Men idag ser jag ju tydligt hur kass han är. Väldigt begränsad i dels passningsspelet men även i försvarsspelet. Vi kan inte spela Elneny i ligan.

Be excited!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Nu lär de maska extra mycket när de får chansen 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Özil. Du var ju så jävla bra i Onsdags. hattrickbollen i knät i dina nya mercedes, fina foton på instagram. Vart är du nu? ser mest ut som en trött gam!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Jonas S wrote:

Elneny har varit helt usel idag. Jag ogillade honom när han kom till klubben med hans tydligt dåliga teknik. Men sedan har han växt för mig. Men idag ser jag ju tydligt hur kass han är. Väldigt begränsad i dels passningsspelet men även i försvarsspelet. Vi kan inte spela Elneny i ligan.

 

Han är riktigt jävla dålig. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Oxen verkar tro att han är dm. Där gör han ingen nytta alls. Han ska komma med fart

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Varje gång vi har chansen att rycka och ta ledningen i ligan gör vi sådana här jävla skitmatcher. Tur man inte ser skiten på plats

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S
Kenny Nordh wrote:
Jonas S wrote:

Elneny har varit helt usel idag. Jag ogillade honom när han kom till klubben med hans tydligt dåliga teknik. Men sedan har han växt för mig. Men idag ser jag ju tydligt hur kass han är. Väldigt begränsad i dels passningsspelet men även i försvarsspelet. Vi kan inte spela Elneny i ligan.

Han är riktigt jävla dålig. 

Fullständigt orörlig och kan inte göra någonting med bollen.
Väldigt dålig match dock. Svårt att bedömma spelare efter detta. Så låg nivå som det ofta är i PL kan man inte riktigt avgöra om spelare är bra eller inte.

Be excited!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Mickys wrote:

Oxen verkar tro att han är dm. Där gör han ingen nytta alls. Han ska komma med fart

 

Fattar inte det heller. inte FN sa Wenger att han ska gå in och backa. Därför han aldrig får starta, för han är ju helt jävla förvirrad jämt. Dåliga beslut och missar allt.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Vår enda taktik är slå inlägg på inlägg mot 165 cm lång Sanchez. Så jävla patetiskt

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Vår enda taktik är slå inlägg på inlägg mot 165 cm lång Sanchez. Så jävla patetiskt

Vi har förvisso även Perez där nu, men håller med dig.

If it's too strong, then you're too weak!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:

helvete va kassa vi är. det här går inte vägen idag. 

Du är medveten om att det är över 30 minuter kvar o Boro lär tröttna ju längre matchen varar?

.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Ne de har var inte bra,Fan!

Glenn
Bild för Glenn
Kenny Nordh wrote:
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:

helvete va kassa vi är. det här går inte vägen idag. 

Du är medveten om att det är över 30 minuter kvar o Boro lär tröttna ju längre matchen varar?

.

vi var trötta innan matchen började. För mkt instagramande blir man trött av

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Nu fattade Oxen att han skulle fram men då står hjörndöda Özil 25m offside

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Enda godkända är Cech. Resten är så fett underkända som man kan bli. Klart sämst var Özil och Walcot. Vetifan vad de gjorde på plan. Jävla överbetalda divor. Fy fan! Usel taktik och uselt pådrivande av laget. Alltid samma skit men ge han ett livstidskontrakt

COYG

Fredde
Bild för Fredde

Avgå alla! Det här duger inte

You win some, you draw some

RoPa87
Bild för RoPa87

Undra när vi ska lära oss att spela mot lag som backar hem och parkerar bussen. Boro vill inte spela fotboll idag utan bara försvara med 11 man och kontra. Respekterar det, vet man på förhand att man är ett sämre lag sp spelar man efter sina förmågor. Så jag tycker boro gör det riktigt bra. 

Men vi kan verkligen inte spela mot sådana försvar, ingen som tar löpningar i djupet och inget tempo i passningsspelet. Varför inte testa skott utifrån och inte bara slå inlägg på våra småttingar. 

Jaja en usel insats men nu tar vi nya tag och ser till att komma tillbaka i vinnarspåret!

Glenn
Bild för Glenn
R.Palmkvist wrote:

Undra när vi ska lära oss att spela mot lag som backar hem och parkerar bussen. Boro vill inte spela fotboll idag utan bara försvara med 11 man och kontra. Respekterar det, vet man på förhand att man är ett sämre lag sp spelar man efter sina förmågor. Så jag tycker boro gör det riktigt bra. 

Men vi kan verkligen inte spela mot sådana försvar, ingen som tar löpningar i djupet och inget tempo i passningsspelet. Varför inte testa skott utifrån och inte bara slå inlägg på våra småttingar. 

Jaja en usel insats men nu tar vi nya tag och ser till att komma tillbaka i vinnarspåret!

vi har inte lärt oss det på 20 år och ändå tycker folk här att Wenger är det bästs sedan skivat bröd. Helt jävla otroligt. För många som sitter fast i History channel

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Trodde i min enfald att vi lärt oss spela mot den här typen av lag. Hade visst fel...

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S

Oj, 1p mot detta rena skitlag. Att tappa poäng mot ett skräplag som vi bara skall köra över är patetiskt. Det var tydligt rätt tidigt i första halvlek att saker och ting inte fungerade. Men Wenger gjorde INGENTING. Detta är matcherna där du vinner eller förlorar ligatitlar. Oavsett vilka spelare du har på planen måste tränaren kunna trolla med knäna. Vilket inte Wenger kan och aldrig har kunnat.

Ingen tror väl egentligen på allvar att Wenger kan vinna ligatitlar. Men det är rätt tröttsamt att se hur otroligt dålig han fortfarande är i hur man haterar en tuff matchsituation.

Be excited!

Sidor