Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal - PSG 23/11 2016

240 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Sjukt att Kos är bättre än Sanchez & Özil tillsammans i offensiven. Nya kontrakt? TVEKSAMT.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Sanchez går bara runt o surar på sin kant. Sur för att han inte får spela striker?

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:

Så himla tråkigt att se att vi är så dåliga. Vi är sämst på alla plan. Redan efter 2 minuter kan man se att den här matchen är förlorad. Man är inte ett dugg förvånad. Det är princip allt som är fel med laget. Jag vet inte ens vart jag ska börja. jätte jätte tråkigt Arsenal just nu.

Bra Kenny, sansat inlägg, behåll den tonen. :)

 

Dock e inte matchen förlorad, 70 min kvar att spela...

 

Sjukt svårt. Men jag biter ihop haha :)

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Pelle
Bild för Pelle
Kenny Nordh wrote:

Sjukt svårt. Men jag biter ihop haha :)

Ja, jag e verkligen inte glad eller nöjd jag heller, även om det börjar bli liiite bättre nu

If it's too strong, then you're too weak!

RoPa87
Bild för RoPa87

Varför spelar vi inte på girouds styrkor är vi ändå startar honom. Inte det mest sexiga spelet, men spela mer på inlägg och fyll på med folk i straffområdet så vi kan vinna alla andrabollar där inne om inte Giroud vinner första duellen. vi har ingen som helst nytta av giroud om vi inte använder hans styrkor utan försöker spela likadant oavsett vem som spelar längs fram. så jäkla frustrerande att se..

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Jag är redan trött på Ola...

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Inte ett skott på mål?

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Men för helvete skärp er!!! Detta är ju spursklass. Ja nu får jag pelle på mig för att jag   jämförde oss med BrexitSpurs :-)

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Men för helvete skärp er!!! Detta är ju spursklass. Ja nu får jag pelle på mig för att jag   jämförde oss med BrexitSpurs :-)

Ja, det finns ovårdat språk o sen lååångt därefter kommer jämförelser med Spurs. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

RoPa87
Bild för RoPa87

Ut med ramsey och alexis i halvlek och in med Xhaka och walcott. Bara så vi får en förändring. trodde aldrig jag skulle skriva det, men börjar känna att alexis snart är värd en bänkning i ett par matcher. Han bara strular till det för sig själv och sina medspelare...

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Giroud måste bli mer delaktig 

Pelle
Bild för Pelle
R.Palmkvist wrote:

Ut med ramsey och alexis i halvlek och in med Xhaka och walcott. Bara så vi får en förändring. trodde aldrig jag skulle skriva det, men börjar känna att alexis snart är värd en bänkning i ett par matcher. Han bara strular till det för sig själv och sina medspelare...

Framförallt ut med Özil som e helt ute ur matchen

If it's too strong, then you're too weak!

Busch
Bild för Busch

De här är nog de sämsta jag sett

RoPa87
Bild för RoPa87
Christian Vela wrote:

Giroud måste bli mer delaktig 

då får vi börja spela ett spel där vi har nytta av honom. han ska ha bollar inne i straffområdet och inte spela som någon djuoledslöpande anfallare. förstår inte varför man spelar spelare och inte utnyttjar dennes styrkor...

RoPa87
Bild för RoPa87
Pelle wrote:
R.Palmkvist wrote:

Ut med ramsey och alexis i halvlek och in med Xhaka och walcott. Bara så vi får en förändring. trodde aldrig jag skulle skriva det, men börjar känna att alexis snart är värd en bänkning i ett par matcher. Han bara strular till det för sig själv och sina medspelare...

Framförallt ut med Özil som e helt ute ur matchen

Inte i halvlek. Han kanske kan vakna till om det är någon som börjar löpa utan bollen... :-)

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Fantastiska inlägg idag :)

Glenn
Bild för Glenn

Sanchez käkat tolv askar Valium innan matchen? Seg som sirap! Özil leker osynliga mannen igen och Giroud fortfarande sur för att varit petad

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Busch wrote:

De här är nog de sämsta jag sett

är väl i samma klass som ett tiotal andra matcher den här säsongen. Vi får väl 1-1 på ett skitmål i 89:e så är allt frid o fröjd igen

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Jäkligt billig straff.

 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Arsenal har nu 1 avslut på mål på sista 90+45 minuterna. Bra taktik vi har för att vinna matcher !

I år smäller det !

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Sådär ja giroud 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Oj vilken filmning av Alexis.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Åhhh älskar när jag klagar in målen :D

I år smäller det !

Jonas S
Bild för Jonas S

Kungen!

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Fjant Ramsey 

Glenn
Bild för Glenn

Kul att Giroud firade lite igen

COYG

Exqert
Bild för Exqert

VAD i helvete gör jenkinson i våran klubb? Räcker det med att ha en plansch hemma på arsenal? Oduglig

Pelle
Bild för Pelle
Farbror Frej wrote:

Oj vilken filmning av Alexis.

Han tar ju faktiskt foten.

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:

Oj vilken filmning av Alexis.

han tar väl foten på honom? Sen förstärker han.

Fjant Ramsey. Byt ut honom! Sån skit får andra lag hålla på med

COYG

Pelle
Bild för Pelle
R.Palmkvist wrote:

Jäkligt billig straff.

 

solkar

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor