Medlemmar: 8876 st.
Visa menyn

Arsenal - Everton 13/12

202 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn

Helvete Iwobi

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hur kan de missa de där, herregud vilka nötter. Godnatt 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Men förihelvete Iwobi!!!!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

MEN GUD det vill sig verkligen inte!!!!

Glenn
Bild för Glenn

Coq bäst och Özil och Iwobi klart sämst. Det var starten på ett kört titelrace

COYG

Niklas G
Bild för Niklas G

Sämst på plan: Özil...

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Mustafis skada blir nog kostsam.

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:

Mustafis skada blir nog kostsam.

inte det som är problemet och tror inte han hade gjort något på målen. Det är framåt som vi skapar för lite och Özil som hade en helt misslyckad dag

COYG

Sral
Bild för Sral

Surt. Jag tycker kanske mer att Everton var bra på att stänga våra passningar än att vi skulle ha haft så dåligt passningsspel. Trots förlusten var det i det stora hela en kul match att se på, och Everton bara fram av publiken. Fortfarande bara två förluster i ligan, så ingen idé att ge upp än. Men jävligt surt. 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Everton värdiga vinnarna. Är säker på att vi tar hem det mot City till helgen.

Özil borde fanimej skämmas vid 2-1 målet. Kolla in @amadoit__s tweet: https://twitter.com/amadoit__/status/808786674327101440?s=09

Clattenburg är fortfarande Europas mest överskattade domare. I vissa stunder är det tuff fotboll som gäller och andra så får man inte göra någonting.

RoPa87
Bild för RoPa87

En förlust på 18 matcher eller vad det är nu. inget titelrace som är kört på långa vägar! Chelsea, city, Liverpool m.fl kommer tappa en del poäng framöver.

Jäkligt sur förlust! men Everton gör en riktigt bra match och det var en rolig match att se med spänning och nerv där tyvörr vi går förlorande ur striden. Men inte Fan är något kört än, inte ens lite kört. Bara att bryta ihop och komma igen. vi hade 18 matcher utan förlust efterföljande förlusten, kanske kan vi göra en liknande streak igen. ge inte upp så jävla lätt gubbar!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Sral wrote:

Surt. Jag tycker kanske mer att Everton var bra på att stänga våra passningar än att vi skulle ha haft så dåligt passningsspel. Trots förlusten var det i det stora hela en kul match att se på, och Everton bara fram av publiken. Fortfarande bara två förluster i ligan, så ingen idé att ge upp än. Men jävligt surt. 

 

Fel. Vi passare fel.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Det är det jag säger...wenger vågar inte... då vinner man inte sådana här matcher!

Fel spelare från start suck, varför inte Perez!!! Var va Özil, Granit walle???

Detta är Wenger mina vänner....

Tomas A.

Jepson
Bild för Jepson

Det såg segt och trött ut idag, Skulle kanske haft lite piggare spelare från start även om de gjort det bra de senaste matcherna. Everton var inte direkt bra. Vi kom inte upp i någon nivå och det räcker. Trist, men att ligan är körd? Inte en sportmössa. 2 förluster (båda mot lag från samma byhåla) är ingen ko på isen. Några dagars vila nu inför helgen.

Glenn
Bild för Glenn

Chelsea har på papperet 4 lätta matcher nu. Oj vad många poäng det kan skilja!!

Blir så arg när Özil bara smiter iväg från bolken på 2-1 målet. Gå för fan dit och var i vägen och stör iaf. mina tvååriga dotter har mer fighting spirit än dig din jävla mes

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tycker Everton inleder matchen blek. Men efter vårt något turliga ledningsmål släpper vi på gasen och Everton börjar helt plötsligt visa rejält med jävlaranamma. Resten av matchen är egentligen mest Everton och i andra halvkek tycker jag också att Evertons spel är riktigt bra.

Vi gör en blek insats och visar slapphet när vi drar ner på intensiteten efter vårt mål. Det krävs inte mer än det för arr ge nog med luft för att ett dåligt spelande lag skall kunna komma igång.

Inte alls bra att förlora mot Everton. Ett lag vi skall slå även på bortaplan. Hoppas nu att fler av topplagen kan stå för bleka insatser under morgondagen.

Be excited!

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Ser fram emot matchen på söndag mot shitty. Vi har en bra chans att ta poäng där uppe. Det verkar vara lite hela havet stormar kring shitty nu. Det är kul! :D

Be yourself; everyone else is already taken

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Granit suger också. Totalt blek. Men inte sämste än Özil. hade gjorde det bättre utan ben idag än vad han gjorde.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Mikael Arstadius wrote:

Ser fram emot matchen på söndag mot shitty. Vi har en bra chans att ta poäng där uppe. Det verkar vara lite hela havet stormar kring shitty nu. Det är kul! :D

 

Vi kommer bli pippada

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

George Adams
Bild för George Adams
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Mustafis skada blir nog kostsam.

inte det som är problemet och tror inte han hade gjort något på målen. Det är framåt som vi skapar för lite och Özil som hade en helt misslyckad dag

Har under hösten suttit relativt nöjd i båten och glatt  mig av en tydligare stabilitet, där Kos nya kompis i mina ögon varit  en viktig pusselbit . Är rädd att vårt flow skadas i och med skadan.

Glenn
Bild för Glenn
Kenny Nordh wrote:

Granit suger också. Totalt blek. Men inte sämste än Özil. hade gjorde det bättre utan ben idag än vad han gjorde.

tycker inte Xhaka är dålig. Han slår en del bra passningar och bryter en del. Slår inte Cazorla passningar men inte riktigt den typen

COYG

Glenn
Bild för Glenn
George Adams wrote:
Mickys wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Mustafis skada blir nog kostsam.

inte det som är problemet och tror inte han hade gjort något på målen. Det är framåt som vi skapar för lite och Özil som hade en helt misslyckad dag

Har under hösten suttit relativt nöjd i båten och glatt  mig av en tydligare stabilitet, där Kos nya kompis i mina ögon varit  en viktig pusselbit . Är rädd att vårt flow skadas i och med skadan.

fortfarande framåt som är problemet

COYG

Sral
Bild för Sral
R.Palmkvist wrote:

En förlust på 18 matcher eller vad det är nu. inget titelrace som är kört på långa vägar! Chelsea, city, Liverpool m.fl kommer tappa en del poäng framöver.

Jäkligt sur förlust! men Everton gör en riktigt bra match och det var en rolig match att se med spänning och nerv där tyvörr vi går förlorande ur striden. Men inte Fan är något kört än, inte ens lite kört. Bara att bryta ihop och komma igen. vi hade 18 matcher utan förlust efterföljande förlusten, kanske kan vi göra en liknande streak igen. ge inte upp så jävla lätt gubbar!

Exakt! Det finns ingen anledning att ge upp titeln än, inte någonstans. Det är som att alla redan glömt bort att vi gick 14 matcher utan förlust i ligan?

Sral
Bild för Sral
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:

Surt. Jag tycker kanske mer att Everton var bra på att stänga våra passningar än att vi skulle ha haft så dåligt passningsspel. Trots förlusten var det i det stora hela en kul match att se på, och Everton bara fram av publiken. Fortfarande bara två förluster i ligan, så ingen idé att ge upp än. Men jävligt surt. 

 

Fel. Vi passare fel.

Tycker inte som du.

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Jag undrar hur det ser ut efter helgen!?

Suck!!!!

Jag är då inte road av att se en "kul" match jag är road när vi tar tre poäng, skitsamma om spelet är bra eller inte.

 

Tomas A.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Känns verkligen som många är lite tröttkörda! Sprang som skållade råttor i första halvlek men tappade istort sett allt i andra! Tror det är många som skulle behöva vilas! Tycker coq följt av monreal var bäst idag! Säsongen är lång, ingen går igenom den obesegrad (nu för tiden i alla fall :)).

En eloge till Everton som förmodligen gör säsongens match! 

Nya tag till helgen, då blir det 3 färska poäng!

Rylle
Bild för Rylle
Sral wrote:
R.Palmkvist wrote:

En förlust på 18 matcher eller vad det är nu. inget titelrace som är kört på långa vägar! Chelsea, city, Liverpool m.fl kommer tappa en del poäng framöver.

Jäkligt sur förlust! men Everton gör en riktigt bra match och det var en rolig match att se med spänning och nerv där tyvörr vi går förlorande ur striden. Men inte Fan är något kört än, inte ens lite kört. Bara att bryta ihop och komma igen. vi hade 18 matcher utan förlust efterföljande förlusten, kanske kan vi göra en liknande streak igen. ge inte upp så jävla lätt gubbar!

Exakt! Det finns ingen anledning att ge upp titeln än, inte någonstans. Det är som att alla redan glömt bort att vi gick 14 matcher utan förlust i ligan?

Klart vi inte skall je upp. Men vi skall heller inte glömma att det var så här års förra året vi började hacka ordentligt. Känns tungt just nu. Nu gäller det att ta City till helgen, annars är risken att vi tappar på samma sätt som i fjol.

Rylle

Dosa
Bild för Dosa

Går inte att spela fin fotboll med clattenburg, han älskar när det smäller. 

Vi hade väldiga problem offensivt idag. Klaffade inte och dålig rörelse utan boll. Vi ska ha frispark på 2-1 målet Helt klart. våra kanter klarade inte av att utmana sin gubbe, när dom väl komförbi fanns inget alternativ. 

Någon som sätt repris på straffsituation ? kändes som klockren straff direkt. 

tycker tyvärr att det var hela laget som felade idag, var ingen lagdel som kändes klockren.

svårt att se att någon laguttagning eller byten var så fel heller. 

Dålig dag på jobbet, nya tag mot city som nu blev en liten måste match beroende på om Chelsea vinner

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Clattenburg är ett lotteri precis som övriga domarkåren i PL,Nuff Said!!

Dålig kvalite idag sista tredjedelen,måste sätta fler bollar mot detta Everton.

AFC

Sral
Bild för Sral
Rylle wrote:
Sral wrote:
R.Palmkvist wrote:

En förlust på 18 matcher eller vad det är nu. inget titelrace som är kört på långa vägar! Chelsea, city, Liverpool m.fl kommer tappa en del poäng framöver.

Jäkligt sur förlust! men Everton gör en riktigt bra match och det var en rolig match att se med spänning och nerv där tyvörr vi går förlorande ur striden. Men inte Fan är något kört än, inte ens lite kört. Bara att bryta ihop och komma igen. vi hade 18 matcher utan förlust efterföljande förlusten, kanske kan vi göra en liknande streak igen. ge inte upp så jävla lätt gubbar!

Exakt! Det finns ingen anledning att ge upp titeln än, inte någonstans. Det är som att alla redan glömt bort att vi gick 14 matcher utan förlust i ligan?

Klart vi inte skall je upp. Men vi skall heller inte glömma att det var så här års förra året vi började hacka ordentligt. Känns tungt just nu. Nu gäller det att ta City till helgen, annars är risken att vi tappar på samma sätt som i fjol.

Ja, det är sant. Men då hade vi väl också en värre november bakom oss? Klart att förlust även mot City skulle vara en rejäl smäll och klart det finns anledning till oro. Men uppgivenhet? Aldrig!

Sidor