Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Tottenham - Arsenal 30/5

158 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Gabriel riktigt usel idag.

Vicious
Bild för Vicious

Haha hejdå.

#Championship

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

väntat....

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Bengelito
Bild för Bengelito

Nehepp om man skulle ta och göra nåt roligare kanske. Dammsuga eller skura badrummet kanske.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Jonas S
Bild för Jonas S

God natt.

Be excited!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

OJ Giroud skjuter

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Bengelito wrote:

Nehepp om man skulle ta och göra nåt roligare kanske. Dammsuga eller skura badrummet kanske.

Hihihi ta en stänkare

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Man måste ju ge Spurs en eloge för deras otroliga kämparglöd.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Isak Selling
Bild för Isak Selling
Kaiser Özil wrote:

Ett tänkbart scenario är att vi torskar med 2-1. Koscielny tvingas kliva av efter 22 min och vi byter till 4-backslinje. Dele Alli gör 1-0 efter försvarsslarv. Vi spelar upp oss lite men precis innan halvtid får Kane en ganska billig straff. Cech är inte ens nära och Sp*rs gör 2-0. Vi får inte spelet att stämma i andra halvlek. Vi reducerar med ett slumpmål i 67:e minuten men är aldrig riktigt nära att kvittera.

Det tog lite längre tid än vad man förutspådde..

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Wenger lär ju åka efter presskonferensen. Ett sista försök att låta en spelare bli tränare tills en ny sätts in, vad som helt. En apa. En kamel. En vän. En bror. Vad som helst, bara inte Wenger är kvar. jag vill inte se hans tryne mer!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Nu skiten jag I det här nu blir det valborg o sorg öl

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Hur kan vi inte ens rycka upp oss! Hur i helvete kan vi vara så dåliga i en sån här match!! Fyfan jävla pissråttor!! Äckel!'

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Vi känns ju inte ens heta framåt :/ Bedrövlig insats. En av de sämsta derbymatcherna jag sett. En sak är säker Floppenham kommer inte vara lika bra nästa säsong,tror jag.

Be yourself; everyone else is already taken

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Giroud och Ramsay  fullständigt urusla på att hålla i bollen utan tappar den hela tiden 

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Man of the match,petr cech! 

Be yourself; everyone else is already taken

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Är det någon som ser en antydan till taktik eller spelide från Arsenal vänligen förklara för det ända jag ser är yra hönor som jagar boll utan vidare lyckat resultat usch!

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

#wengerout

Be yourself; everyone else is already taken

MickeLi
Bild för MickeLi

Fyfan wenger, efter första målet skulle du byta 2 spelare direkt, nä han tar tid på sig....1a bytet 9 minuter efter sista bytet 10 minuter kvar...????

 

Fyfan va jag tycker illa om det. ..

twitter: @MikeBergkamp

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Det viktigaste nyförvärvet vi kan göra i sommar är att anställa en ny huvudtränare. Vi ligger så jävla långt bakom där vi bör vara. Vi är taktiskt, mentalt och utvecklingsmässigt underlägsna våra konkurrenter.

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Bellerins inlägg får mig att må ännu sämre

Dosa
Bild för Dosa

Usch

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

#wengeroutnow 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

RoPa87
Bild för RoPa87

Bara att acceptera att Spurs ör bättre än oss på alla plan. Bara hoppas att pochetino inte ör kvar bästa säsong så kanske vi kommer före dem igen. Kanske.....

Mackan
Bild för Mackan

Det här var fan det sämsta jag sett på mycket länge. Wenger ska bytas ut absolut, men vi har rätt många spelare i truppen också som inte ens är nära att platsa i ett Arsenal. Ramsey, Giroud, Gabriel, Walcott... Går nästan räkna upp alla utom Cech i dag. Pinsamt.

Twitter: @mackan_carlsson

 

Bengelito
Bild för Bengelito

Jobbigt att behöva heja på Chelsea nu... 

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Avgå med ett FA Cup guld så vi kan tacka av honom med värdighet. Fruktar annars fullständigt kaos nästa säsong där fans kommer gå fullständigt bananas om han väljer att sitta kvar och resultaten inte går med oss.

Bengelito
Bild för Bengelito
Thompa 78 wrote:

Avgå med ett FA Cup guld så vi kan tacka av honom med värdighet. Fruktar annars fullständigt kaos nästa säsong där fans kommer gå fullständigt bananas om han väljer att sitta kvar och resultaten inte går med oss.

+1

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Bengelito
Bild för Bengelito

Att sparka nu vore bara idiotiskt

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Jonas S
Bild för Jonas S

Tröttsamt att se. Jag hade hoppats på 0-0 då jag inte trodde vi skulle ha en chans om Spurs gjorde mål. Spurs borde ju i ärlighetens namn ha gjort ett par till med allt spelövertag och allt i matchen som de gjorde bättre än oss.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Kaiser Özil wrote:
Kaiser Özil wrote:

Ett tänkbart scenario är att vi torskar med 2-1. Koscielny tvingas kliva av efter 22 min och vi byter till 4-backslinje. Dele Alli gör 1-0 efter försvarsslarv. Vi spelar upp oss lite men precis innan halvtid får Kane en ganska billig straff. Cech är inte ens nära och Sp*rs gör 2-0. Vi får inte spelet att stämma i andra halvlek. Vi reducerar med ett slumpmål i 67:e minuten men är aldrig riktigt nära att kvittera.

Det tog lite längre tid än vad man förutspådde..

Snyggt med målskyttarna även om straffen inte var billig utan solklar.

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor