Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Tottenham - Arsenal 30/5

158 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Christian Vela
Bild för Christian Vela
Thompa 78 wrote:

Bellerins inlägg får mig att må ännu sämre

Påminner om Sagnas inlägg

tommy myrvang
Bild för tommy myrvang

Och jag är så trött på Gabriel, hur kan han få spela.

Jepson
Bild för Jepson

Såg egentligen inte illa ut hela matchen. Med hänsyn till tidigare veckor före vår lilla winningstreak. Vad man såg framför allt vid Tottenhams mål är att de vill göra mål och går mer direkt mot mål. Vi måste bli av med bollandet runt målområdet och värdelösa inlägg till spelare som knappt är där och framförallt träffa någonstans i närheten.. Syns att självförtroendet är sådär. Matchen mot United är oerhört viktig för vilka spelare som blir kvar och vilka som vill komma. Förlorar vi där är nog europaspelet bortblåst å då drar nog både Alexis och Özil och antagligen några som vi kanske ändå vill bli av med.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Totalt inkompetent taktisk tränare! Men det är ju ingen nyhet! Sparka nu! Vi är så långt efter spurs på alla plan! Riktigt tragiskt! 

Håller helt med Bojan och Kåmark i studion! North London är tyvärr inte rött 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Ja Alexis är förlorad sedan länge, han är en vinnare.. han blir deprimerad i Arsenal när det bara är han som vill nåt

Özil kan dra! bye

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Cech har aldrig räddat en straff

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

2-0, så väntat. 

I år smäller det !

Jonas S
Bild för Jonas S

Ox, Gibbs och Alexis blev alla av med bollen 20 gånger. Det säger rätt mycket tycker jag. Det var det man satt och tittade på i 90min. Arsenalspelare bli av med bollen. Inte sämsta match jag sett oss göra den här säsongen. Men Spurs var ju bättre på allt. Jag tycker inte riktigt vi ens kom in i matchen på riktigt allvar. Det skulle ha kommit något i andra halvlek men då blev vi ju överkörda istället.

En plågsam förlust.

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Holding tydligen kass innan derbyt.....

AFC

George Adams
Bild för George Adams

Nån som är sugen på Lasagne?

Helt rättvist. Tyvärr...

 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Säger det mesta, tränaren är så dålig att snart har alla motståndare en sån här halsduk. 

I år smäller det !

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Vet ej med dig men jag lever i nuet. 

Vart vi hamna förra året är inte ett dugg intressant för mig när vi summerar detta spelår. 

I år smäller det !

Jonas S
Bild för Jonas S

Spurs borde ha vunnit ligan förra året. I år så ser det visseligen ut som de missar titeln men de är med i toppen igen. Nästa år får vi verkligen hoppas att Wembley och allt arenastrul sätter ett par keppar i hjulen. För det där börjar se ut som ett lag som tar ligan förr eller senare.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Spurs är för andra året med i titelracet april maj. När vi det senast? 

Glenn
Bild för Glenn

Fy fan vad uselt! Vad gör Ramsey på plan? Iof är det väl ingen annan som presterar heller.

Wenger fel uppställning och sen när han väl gör ett byte så fattar ingen på plan hur de ska spela på 10 min.

Förlorar 2 mot Tottenham samma säsong och ingen lasagne borde vara sparken på studs.

Du får verkligen inte fortsätta Wenger. Kommer ta minst 3-4 år och reparera den skit du har byggt upp

COYG

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

En sak är klart,Wenger kan inte föra Arsenal in i framtiden. Han har tappat allt. Allt förtroende är borta.

Be yourself; everyone else is already taken

RoPa87
Bild för RoPa87
Jimmy Roslund wrote:
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Spurs är för andra året med i titelracet april maj. När vi det senast? 

tja,vi kom ju före dem förra året, så förra året? 

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Spurs är för andra året med i titelracet april maj. När vi det senast? 

I år e vi i titelfinal i slutet av maj, för tredje gången på fyra år.

If it's too strong, then you're too weak!

Jajo67
Bild för Jajo67

Det svider att säga men Tottenham är idag mycket bättre än oss på i stort sett alla områden.

Vi åkte på en rejäl utskåpning idag & kan tacka Cech för att vi inte blev rejält förnedrade.

Jag har oerhört svårt att förstå hur man som tränare kan sitta och bara titta på istället för att genomföra förändringar för att försöka förändra matchbilden.

När Wenger till sist genomför sina förändringar så är det försent & ingen verkar till råga på allt veta vad de ska göra.

Men man börjar bli van vid bottennappen som avlöser varandra den här säsongen. Hela klubben skulle må bra av en storstädning - från ägare och ner till spelarna. 

B-G
Bild för B-G
Jimmy Österman wrote:
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Vet ej med dig men jag lever i nuet. 

Vart vi hamna förra året är inte ett dugg intressant för mig när vi summerar detta spelår. 

Ibland är det jävligt intressant, när det handlar om att gnälla på att vi inte vunnit på länge. 

Så där sköt du dig lite i foten ;)

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
R.Palmkvist wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Spurs är för andra året med i titelracet april maj. När vi det senast? 

tja,vi kom ju före dem förra året, så förra året? 

Fast det var inte frågan. Deras säsong levde i april, de gjorde inte vår. Att de sedan totalhaverade å vi kom före är en annan sak.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Christian Vela wrote:

Lite missvisande iom att Wenger har rätt bra statistik mot spurs. enda gången i år de slutar före

Spurs är för andra året med i titelracet april maj. När vi det senast? 

I år e vi i titelfinal i slutet av maj, för tredje gången på fyra år.

Sant. Klent tröst dock.

Fredde
Bild för Fredde

Sparka han nu tack!

You win some, you draw some

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Jag är ganska övertygad att han inte får gå. De ansvariga vill inte avsluta hans år i klubben med en sån förnedring.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Segerhammar
Bild för Segerhammar
FagerstaDG wrote:

Jag är ganska övertygad att han inte får gå. De ansvariga vill inte avsluta hans år i klubben med en sån förnedring.

Det finns inte på kartan att Wenger får sparken. Går han så går han för att han tar beslutet. Vi ska nog inrikta vårt hopp mot att han inte leder laget i Augusti.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag lyssnade nyss på Football Weekly på Guardian och där ställdes frågan vad Wenger egentligen gör på sina arbetsdagar? Förmodligen inte mycket. Röker braj och kollar på dvd-filmer?

Nej men vi måste ju få in en riktig tränare i klubben igen. Laget leds av en halvt senil pensionär som såg sina bästa år för över tio år sedan. Han kan ju inte ens ta ut en vettig startelva längre. För några år sedan så var det kanske inte bra men i alla fall bättre. Nu är det som att han inte hänger med ens i svängarna i sitt eget lag. Ännu mindre vad som händer inom fotbollen totalt sätt. Tröttsamt att följa. Hoppas verkligen att han tar det lilla förnuft han har till fånga och lämnar klubben i sommar.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jonas S wrote:

Jag lyssnade nyss på Football Weekly på Guardian och där ställdes frågan vad Wenger egentligen gör på sina arbetsdagar? Förmodligen inte mycket. Röker braj och kollar på dvd-filmer?

Nej men vi måste ju få in en riktig tränare i klubben igen. Laget leds av en halvt senil pensionär som såg sina bästa år för över tio år sedan. Han kan ju inte ens ta ut en vettig startelva längre. För några år sedan så var det kanske inte bra men i alla fall bättre. Nu är det som att han inte hänger med ens i svängarna i sitt eget lag. Ännu mindre vad som händer inom fotbollen totalt sätt. Tröttsamt att följa. Hoppas verkligen att han tar det lilla förnuft han har till fånga och lämnar klubben i sommar.

Håller med i sak men inte i sättet du skriver på.

Glenn
Bild för Glenn

Hoffenheim låg på 17:e plats för ett år sen. Sparkade sin tränare och den nye har på ett år gått från 17:e till att kvalificera sig för UCL. Tränaren är 29 år. Synd bara att ingen i världen kan göra Wengers jobb bättre och att fansen är livrädda att byta för vi kan få något sämre. Den dagen rädslan att förlora är större än viljan att vinna, då är vi jävligt snett ute!

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito
tommy myrvang wrote:

Och jag är så trött på Gabriel, hur kan han få spela.

Han var bra matchen innan men glömde hjärnan i omklädningsrummet denna match. Svårt att välja lag när alla spelares form är en berg och dalbana

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Sidor