Medlemmar: 8884 st.
Visa menyn

Liverpool - Arsenal 27/8

260 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn

Vi tar ut Sanchez o låter Özil/ Welbeck vara kvar. Detta är en av de bättre parodier jag sett på länge.

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Å varför ge dom 1 timme om dom ändå ska säljas ?? Hahaha så tragiskt 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Tommy wrote:

Så istället för att casha in vadå, ca 1 miljard(?), på Alexis, Oxen och Özil ska de få spela ut sina kontrakt och nästa år avgöra om de vill spela championship med oss eller CL med något annat lag? Sounds about right...

Finns de ens intresse att värva Özil från någon klubb?

Vicious
Bild för Vicious

Alexis med sänkt huvud får summera dagens Arsenal.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Frige Sanchez!!! Sluta håll honom fången i Arsenal! Varför ska han behöva offra ett av sina bästa år i karriären på den här skiten???

COYG

Niklas G
Bild för Niklas G

Före matchen diskuterade vi laguppställningen här hemma. Alla var ense om att det såg väldigt konstigt ut och att det inte var den elvan vi skulle sätta på planen och likadant säger "experterna" i studion. Samtidigt sa vi att Wenger är ju den som bör veta vad som blir bäst och inte vi amatörer i soffan. Nu med facit i hand kan jag inte för min värld begripa hur Wenger inte kan se det alla andra ser? Vill han jävlas med någon/några? Är han på riktigt inte vid sina sinnesfulla bruk? Vad handlar detta om egentligen? Den här laguttagningen och uppställningen ställer så många frågor...

Tommy
Bild för Tommy
Jimmy Roslund wrote:
Tommy wrote:

Så istället för att casha in vadå, ca 1 miljard(?), på Alexis, Oxen och Özil ska de få spela ut sina kontrakt och nästa år avgöra om de vill spela championship med oss eller CL med något annat lag? Sounds about right...

Finns de ens intresse att värva Özil från någon klubb?

Finns alltid någon klubb som är intresserad om priset är rätt. Swans fick 500 miljoner för Sigurdsson, vi kan säkert få 200-300 för Özil.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Jag förstår att alla vill lämna denna klubb så länge wenger styr. När ska styrelsen inse det. Vi är ju inte ens i närheten att hota liverpool. Vår bästa spelare är liverpools målvakt. Han skapar mer chanser åt oss än vad vi gör

Bubblan

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Det är knappast spelarmaterialet som är grundorsaken till att det ser ut som det gör.

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Inte 1 skott på mål från oss idag 

Vicious
Bild för Vicious

Undrar om vi kan göra mål på Liverpools världsförsvar?

#Championship

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Närmar sig 70 spelade minutet och vi har fortfarande 0 skott.på mål!!? 

Tommy
Bild för Tommy
Kaiser Özil wrote:

Det är knappast spelarmaterialet som är grundorsaken till att det ser ut som det gör.

Det går att argumentera att spelare som inte förlänger kontrakten skapar oro i truppen, men jag håller med dig. Det är inte spelarmaterialet det är fel på. Men det är bättre att casha in på spelare nu eftersom vi inte kommer kunna övertala någon att stanna och ingen av dem med utgående kontrakt kan rädda säsongen för oss.

Fredde
Bild för Fredde

Ser hellre att vi skadar mane eller salah just nu. Då kanske vi kommer före dom.

You win some, you draw some

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Christian Vela wrote:

Inte 1 skott på mål från oss idag 

Var ju ett smart drag att vila 1e målvakten. Han vet vad han gör tysken...

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Om Janne Andersson kan få vårt landslag att slå frankrike borde en normalt duglig tränare med arsenals spelare kunna slå liverpool

Bubblan

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Wenger monterar sakta men säkert  ner hela klubben! Fans i uppror spelare i uppror ledning som fullständigt skiter i prestationer och titlar. Usch va man lider, detta är inte värdigt det Arsenal jag en gång valde att älska!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Tuchel är fortfarande ledig.. Det vi håller på med nu är dödsdömt.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Tyvärr är wenger oduglig

Bubblan

Dennis Andersson
Bild för Dennis Andersson

Är det nån som vill nått på plan idag?? Skulle väl va Peter C då..

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Undrar vad wenger kommer skylla på idag

Bubblan

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Mats Byrstedt wrote:

Om Janne Andersson kan få vårt landslag att slå frankrike borde en normalt duglig tränare med arsenals spelare kunna slå liverpool

För mig är det sättet vi uppträder på. Att förlora på Anfield är i sig ingen katastrof men så här... Dom första två matcherna mot Stoke och Leicester var dåliga, det här är värdelöst. Gör er av med dom ansvariga för detta. Eller den.

Dennis Andersson
Bild för Dennis Andersson

Dommaren som vanligt...

Elin Tapper
Bild för Elin Tapper

Vad har hänt med Holding?! Rena nervvraket... Dystert

 

Glenn
Bild för Glenn

Vi är på 16:e plats med Brighton, Bournmouth, CPY och West ham efter oss. Då har vi hamnat rätt med någonting iaf.

COYG

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Östersund hade krossat oss idag

Bubblan

Elin Tapper
Bild för Elin Tapper
Fredde wrote:

Ser hellre att vi skadar mane eller salah just nu. Då kanske vi kommer före dom.

Inte direkt värdigt att vilja skada andra spelare bara för att vi är skit.. 

Fredde
Bild för Fredde

Tänkt åka å se Arsenal - Tottenham. Tvek på att betala 1000 spänn för att se alla skita i det.

You win some, you draw some

Glenn
Bild för Glenn

Holding är så vilse att jag hade gjort det bättre. Kos verkar inte ens bry sig om att styra upp honom

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

4-0 och det känns i underkant. Total utklassing.

Be excited!

Sidor