Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Bournemouth - Arsenal 14/1 2018

140 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
MickeLi
Bild för MickeLi

Vem tar på sig ansvaret? Spelarna? Wenger? Styrelsen?.....jag brukar oftast vara positiv men nu är jag faktiskt orolig över mitt Arsenal.... "suck"

twitter: @MikeBergkamp

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

 Vi har ju alltid Eleny och Mertesaker på bänken...

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

gunbod
Bild för gunbod

Ett tragiskt förfall att bevittna. Wenger snälla, säg upp dig omgående och ta med dig Bould och lämna klubben. 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Dags att stor städa ich börja med wenger sen byta ut ca tio spelare

Bubblan

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Tilbake i grått igen..

Jonas S
Bild för Jonas S

Ännu en match där jag tycker bortafansen borde ha buat ut laget riktigt rejält. Men det här har väl varit standarinsatsen på bortaplan så länge nu att ingen längre orkar bry sig? Speciellt trion Lacazette, Welbeck och Iwobi tycker jag är helt värdelösa. Pinsamt att se i en toppklubb. Stackarn som kommer efter Wenger kommer ha ett jättejobb framför sig.

Be excited!

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Uselt. 

Life and Arsenal are miracles enough.

Fredde
Bild för Fredde

Avgå alla! Wenger kan börja.. jävla sopor.

You win some, you draw some

Glenn
Bild för Glenn

Arsenal har upptäckt att Dante hade rätt. Finns många nivåer i helvetet. När vi trodde att botten var nådd så lyckas Arsenal hitta ytterligare en värre nivå.

Nu hejar vi på Fools så Shitty inte kan svärta ner riktiga Arsenal genom att gå unbeaten.

Dags att göra bågot mer spännande än Arsenals matcher. Skura toaletten

COYG

Jepson
Bild för Jepson

Vi har väl alla gett upp någon smickrande ligaplacering i år så detta är väl det bästa som kan hända om vi vill få fram en tvingande förändring. Inget kul med förluster men ur kaos är bara en väg. 

Vicious
Bild för Vicious

Det som Wenger gör med klubben nu kan jämställas med att vara ständigt otrogen mot sin partner, men vägra att göra slut. Något så djävulskt svinigt och själviskt.

#Championship

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Har svårt att se att Wenger kan sitta kvar efter det här. Trycket kommer bli massivt 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Varför spelar inte Ospina?

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Det här är sanslöst. Vart finns botten tro, har vi fler nivåer kvar att nå?

gunbod
Bild för gunbod
Kenny Nordh wrote:

Har svårt att se att Wenger kan sitta kvar efter det här. Trycket kommer bli massivt 

Wenger har ingen som helst självrannsakan, skyller säkert på domarna, som vanligt....:( 

Elias Bard
Bild för Elias Bard

nuuuuuu rcker deeeeeet saaaaa jaaaaaaa

AFC

Jonas S
Bild för Jonas S
Andreas Näsström wrote:

Det här är sanslöst. Vart finns botten tro, har vi fler nivåer kvar att nå?

Garanterat. Alexis och Özil bort och så verkar vi ersätta Alexis med Malcom som ju är lovande men inte mer än så. Vi kommer förbli ett mittenlag runt 6e platsen om vi inte verkligen satsar rejält kommande säsong. Ny tränare, storvärvningar och hela baletten. År av att Wenger fått missköta klubben har nu bitit oss i baken hårt.

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

faaaaaaaaan alltsååååå!!!

jag oooooirkar inte meeeeeeeer!!!!

AFC

Jonas S
Bild för Jonas S

Dagens mest klockrena publikreaktion. Rubbish! Rubbish! Vilket skräplag.

Be excited!

Sral
Bild för Sral

Ja, skitdåligt. Hoppas Wenger avgår senast i sommar. Sen spelar det liksom ingen roll. Även om en skitbra manager tar över och vi mot alla odds vinner ligan lär det vara precis lika splittrat och tjafsigt bland fansen. Dit har ”vi” kommit nu. Ja, vi håller alla på samma lag, men på väldigt olika sätt, därför ett ”vi”.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Oxen såg riktigt glad ut idag.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Pelle
Bild för Pelle

Skall försöka vara lite konstruktiv.

För det första så kom trots allt Bournemouth kvittering helt ur luften, jag såg inte det komma om jag skall vara ärlig! Dock lysande kontring men en tavla av Cech. Därefter var det tyvärr väntat att deras ledning skulle komma. Jag trodde dock att vi skulle kvittera i slutet men luften gick ur oss av okänd orsak när dom bytte in Afobe i 90:e.

 

Det är nog ingen som inte inser att vi behöver byta manager, vi behöver mycket mer men en nytändning behövs. Jag ser inte Allegri som ett bättre val och jag tror inte det finns en chans att Wenger lämnar/sparkas under säsongen, så hur hoppas jag att det blir?

Vi anlitar Allegri och går ut i nästa vecka att han blir vår nya manager nästa säsong, jag tyckte det var fel av City när man offentliggjorde Pep tidigt, men då var City trots allt inte ett rasande korthus, vi behöver en nyinjektion. Allegri verkar tillgänglig och han blir inte den heliga ko som Wenger är, vi kan agera kraftfullt mot våra managers framöver.

Förhoppningsvis får spelarna en injektion mentalt av beslutet och faktiskt spelar av säsongen engagerat för att hedra Wenger.

Om vi hamnar på plats 4 eller 7 bryr jag mig inte om, kan tilloch med vara bra att vår nye manager får ett år utan Europaspel och hinna komma in i klubben i lite mer lugn och ro. Förhoppningsvis får detta Özil att krita på nytt, en av Mahrez/Lemar tror på nya projektet o kritar på tillsammans med Malcolm. Voila, pendeln har svängt och av bara farten besegrar vi Spurs för andra gången efter dom tappat fart efter förlusten mot United tidigare och blir definitivt avhängda från top4 där och då. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Bra Oxen! 1-0 Pool!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Fredde
Bild för Fredde
Sral wrote:

Ja, skitdåligt. Hoppas Wenger avgår senast i sommar. Sen spelar det liksom ingen roll. Även om en skitbra manager tar över och vi mot alla odds vinner ligan lär det vara precis lika splittrat och tjafsigt bland fansen. Dit har ”vi” kommit nu. Ja, vi håller alla på samma lag, men på väldigt olika sätt, därför ett ”vi”.

Finns ingenting enande i klubben just nu. Om vi leker med tanken och vi får in Ancelotti imorgon så skulle folk förmodligen kunna enas runt att ge det en rejäl chans trots att flera hellre vill se någon annan.

You win some, you draw some

gunbod
Bild för gunbod

Undrar hur Arsenals ledning resonerar, sitter de lugnt i båten och är nöjda med situationen eller inser de också att det måste ske förändringar, snarast ?

Och där ger Oxen Liverpool ledningen, undrar varför han ville lämna oss för Klopps gäng...?

Sral
Bild för Sral
Fredde wrote:
Sral wrote:

Ja, skitdåligt. Hoppas Wenger avgår senast i sommar. Sen spelar det liksom ingen roll. Även om en skitbra manager tar över och vi mot alla odds vinner ligan lär det vara precis lika splittrat och tjafsigt bland fansen. Dit har ”vi” kommit nu. Ja, vi håller alla på samma lag, men på väldigt olika sätt, därför ett ”vi”.

Finns ingenting enande i klubben just nu. Om vi leker med tanken och vi får in Ancelotti imorgon så skulle folk förmodligen kunna enas runt att ge det en rejäl chans trots att flera hellre vill se någon annan.

Spelar ingen roll vem som är manager för Arsenal längre, eller hur dåligt/bra det går. Alla blir inte sams som genom ett trollslag. Tjafset lär fortsätta. Vi spelar skit nu och hela klubben mår dåligt, men inte är vi särskilt bra fans heller. 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
gunbod wrote:

Undrar hur Arsenals ledning resonerar, sitter de lugnt i båten och är nöjda med situationen eller inser de också att det måste ske förändringar, snarast ?

Och där ger Oxen Liverpool ledningen, undrar varför han ville lämna oss för Klopps gäng...?

 

Tror alla vill lämna Arsenal. Om de får ett annat erbjudande. Alla förutom Wenger.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

gunbod
Bild för gunbod
Fredde][quote=Sral wrote:

Ja, skitdåligt. Hoppas Wenger avgår senast i sommar. Sen spelar det liksom ingen roll. Även om en skitbra manager tar över och vi mot alla odds vinner ligan lär det vara precis lika splittrat och tjafsigt bland fansen. Dit har ”vi” kommit nu. Ja, vi håller alla på samma lag, men på väldigt olika sätt, därför ett ”vi”.

Finns ingenting enande i klubben just nu. Om vi leker med tanken och vi får in Ancelotti imorgon så skulle folk förmodligen kunna enas runt att ge det en rejäl chans trots att flera hellre vill se någon annan.[/quote

De flesta inser säkert att Wenger bara måste bort och ersättas, det är prio 1.Vem som sedan ska in finns det  alldeles säkert olika önskemål om, helt naturligt.]

Jonas S
Bild för Jonas S
Kenny Nordh wrote:
gunbod wrote:

Undrar hur Arsenals ledning resonerar, sitter de lugnt i båten och är nöjda med situationen eller inser de också att det måste ske förändringar, snarast ?

Och där ger Oxen Liverpool ledningen, undrar varför han ville lämna oss för Klopps gäng...?

 

Tror alla vill lämna Arsenal. Om de får ett annat erbjudande. Alla förutom Wenger.

Med all säkerhet är det så. Jack är väl kanske undantaget med hans skadehistorik och arsenalhjärta. Den enda anledningen att spela under Wenger är för pengarna och den bekväma tillvaron. Plus att du får garanterad speltid trots att du inte gjort ett skit de senaste tio matcherna. Men det är ju inget som utvecklar en fotbollsspelare.

Be excited!

Jajo67
Bild för Jajo67
Sral wrote:

Ja, skitdåligt. Hoppas Wenger avgår senast i sommar. Sen spelar det liksom ingen roll. Även om en skitbra manager tar över och vi mot alla odds vinner ligan lär det vara precis lika splittrat och tjafsigt bland fansen. Dit har ”vi” kommit nu. Ja, vi håller alla på samma lag, men på väldigt olika sätt, därför ett ”vi”.

Han kommer aldrig avgå innan kontraktet löpt ut, det hintade han väl om på en presskonferens nyligen. Han borde sparkas omgående - det är det bästa för klubben, 18 månader till kommer bli förödande.

Sidor