Medlemmar: 8783 st.
Visa menyn

Arsenal-Liverpool 3/11 18.30

106 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Dr PAW
Bild för Dr PAW
Kenny Nordh wrote:

Skulle vi vinna denna match så börjar jag nästan gråta. Det skulle betyda så mkt. 

+1 För första gången är jag helt enig med dig, Kenny. Rock on, som någon skulle ha sagt.

Life and Arsenal are miracles enough.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Nu höjer vi oss i andra i vanlig ordning ;) COYG

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Vilken tur vi lyckades teckna Torreira innan dom andra fattade hur bra han balanserar lagen.

Heja Arsenal 

Tosse
Bild för Tosse

Vad ska han på den och göra Leno? Hade väl gått rakt igenom straffområdet.

Vicious
Bild för Vicious

Happ, det var kul att vi stod upp hyfsat iaf. Men en nivå under dom bästa är vi fortfarande.

#Championship

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Tråkigt. Vi gjorde iaf en bra match. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Vi kan fortfarande ta det här.

Life and Arsenal are miracles enough.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Mycket tid kvar att spela. Bollen är rund, allt kan hända. 

Vi vänder detta. Vi är ju bäst i andra halvlek. 

Supporter sedan 1983! 

Vicious
Bild för Vicious

Byter ut Auba?!

#Championship

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vilket skitbyte. Han har fan tappat de här med rätt byten.

Tosse
Bild för Tosse

Hur kan vi lämna Van Dijk helt omarkerad på hörnan? 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Fattar inte heller, innebär ju att Laca eller Kolasinac har 1mål kvar i fötterna idag.   Kämpa fortfarande 20min kvar

 

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Krampkänning på Torreira?

Life and Arsenal are miracles enough.

Vicious
Bild för Vicious

Kyligt av Laca. Gå för det nu!

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S

Ja men äntligen! Som vi skapat chanser.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

LACCA!!!!!!!!!!!!!!!

Supporter sedan 1983! 

Tosse
Bild för Tosse

Starkt Lacazette! 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Underbart, han kanske hade rätt i alla fall. Skitsamma Underbart LACAZETTI

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Det här är vi inte nöjda med. Jäkligt bra tecken. Nu är vi med igen. 

Life and Arsenal are miracles enough.

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Fan också, men tack Arsenal för en Riktigt bra match, fotbollspropaganda.  

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Jag tycker att vi var bättre än liverpool, sett över hela matchen. Vi kan hålla jämna steg med topplagen och utmana. 

Vi tar nya steg hela tiden framåt. Om några år under Emery så är vi tillbaka i toppen och ett ligaguld. 

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Göran Carlström wrote:

Fattar inte heller, innebär ju att Laca eller Kolasinac har 1mål kvar i fötterna idag.   Kämpa fortfarande 20min kvar

 

Gött du hade rätt

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Mycket positivt måste jag säga. Även om jag brytihop efter 0-1. Men det är som studion säger. Det här var ett kvitto på att vi klarar att vara i toppen av Pl. Emry är bra.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Riktigt bra match av Arsenal. Torriera är så jävla bra

Bubblan

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tycker vi gör en kanonmatch. Liverpools anfallsspel är inte alls lika bra som det var förra säsongen. Men de är istället väldigt starka i defensiven. Utan van Dijk i backlinjen tror jag vi hade vunnit den här matchen. Han var riktigt bra.

Jag tycker Torreira t ex är bättre än det Liverpool har på sitt mittfältet. Våra offensiva spelare håller absolut samma klass som det Liverpool har att tillgå. Men gällande mittbackar är det klasskillnad. Liverpool är ett stabilare och färdigbyggt lag. Vi är inte riktigt där än.

Sällan man ser så här bra toppmatcher i PL. Detta var två bra lag som möttes. Ett bra kryss.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Härligt att se Arsenal utmana på det här sättet och egentligen vara bättre än Liverpool (även om d hade fler farliga lägen). Grymt jobb, bra press och bra passningsspel, vi spelade oss ur Liverpools press flera gånger! Underbart mål av Lacazette, vaket av Iwobi att kliva på ytan för att sen lägga en fin pass

Känner mig ändå nöjd med att vi inte förlorar, att hjärtat fortfatande klarar att ligga på 170 i 90 minuter. Torreira man of the match, så fruktansvärt viktig för oss! Van Dijk deras, tänk om vi hade en sån back

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Ok, vi ska va nöjda med x men vi förtjänade fan vinst. Vi skulle haft Auba kvar på plan. Pools mål enbart flyt.

Jepson
Bild för Jepson

Vi är på rätt väg, en bra väg, en spännande väg. Vi ger inte upp, vi ger tillbaka! 

Jonas S
Bild för Jonas S
Jepson wrote:

Vi är på rätt väg, en bra väg, en spännande väg. Vi ger inte upp, vi ger tillbaka! 

Det var en väldigt trevlig match. Jag gillar verkligen hur vi genomförde matchen.

Nu hoppas vi att Wolves kan ta poäng mot Spurs.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

 

Riktigt bra insats från i stort sett alla. Svagast var väl Özil, Miki och Laca fram till målet. Konstigt att han tar ut Auba.

Vi klarade Liverpools höga press förvånansvärt bra. Holding, Musse, Bellerin, Xhaka och motm Torreira var riktigt bra. T om Kola gör en bra match. Men när Özil ej är helt på topp så haltar anfallsspelet lite.

Älskar Emerys intensitet!

Säger inte att Özil o gänget var dåliga på något sätt men lilla extra saknades

COYG

Sidor