Medlemmar: 8806 st.
Visa menyn

Arsenal-Liverpool 3/11 18.30

106 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S

Tycker Xhaka var grymt bra. Bäst matchen jag sett honom göra i Arsenal. Tycker vi var klart bäst på mittfältet.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Ja jag blev faktiskt lite förvånad hur pass mycket bättre vi var på mittfältet jämfört med Liverpool. Både offensivt och defensivt

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Härligt att Bellerin är på väg mot sitt gamla "bra jag" igen och att Holding fortfarande håller en riktigt bra nivå detta året och framförallt mot riktigt bra motstånd. Ser lovande ut när Kos och Monreal är tillbaka från skadorna. Men tack motm Torreira, våran egna krigare.

Tack för idag Arsenal, snyggt jobbat.

Glenn
Bild för Glenn
Göran Carlström wrote:

Härligt att Bellerin är på väg mot sitt gamla "bra jag" igen och att Holding fortfarande håller en riktigt bra nivå detta året och framförallt mot riktigt bra motstånd. Ser lovande ut när Kos och Monreal är tillbaka från skadorna. Men tack motm Torreira, våran egna krigare.

Tack för idag Arsenal, snyggt jobbat.

tror inte du ska hoppas för mkt på Kos. Han börjar bli gammal och var rätt risig långa perioder förra året redan

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Även om vi inte gör en super match. Så tycker jag det är ett par steg i rätt riktning! Vi visar att vi kan stå upp mitt ett förmodat topplag i ligan. Sen att Liverpool ibteiommer upp i sin högsta nivå, om det sen beror på att vi inte "tillåter" de att komma upp i nivå, eller att de rent av var en sämre match av dem skiter jag fullständigt i. 

Jag tycker detta visar att vi är på rätt väg. Vi har fortf en bra bit kvar att varandra. En del nyförvärv men framförallt tid för både Emery och spelare att komma in i och hitta vilket spelsystem som passar läget bäst. 

Nä, jag är väldigt positiv efter denna matchen trots ett X hemma mot Liverpool  

En jävligt härlig sistakväll här på Teneriffa!

Byarum
Bild för Byarum

För oss som inte kunde se matchen igår,,,,,

https://youtu.be/UI386r6AtqQ

Bosse

gunbod
Bild för gunbod

Nu har jag också sett matchen. 

En väldigt bra och underhållande fotbollsmatch som väl egentligen hade kunnat sluta hur som helst, men x känns rättvist. Har också lite svårt att förstå varför en bra Auba blir utbytt när vi jagar mål, han leder väl ändå vår skytteliga ? Men kul för Laca att få näta.

gunbod
Bild för gunbod

Nu har jag också sett matchen. 

En väldigt bra och underhållande fotbollsmatch som väl egentligen hade kunnat sluta hur som helst, men x känns rättvist. Har också lite svårt att förstå varför en bra Auba blir utbytt när vi jagar mål, han leder väl ändå vår skytteliga ? Men kul för Laca att få näta.

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Grymt bra match. Vore kul att se vad en bra mittback skulle kunna göra med våran backlinje. Liverpools såg sitt problem och slaktade upp. Vad skulle det kunna finnas för mittback av klass som skulle vilja spela gör oss? 

B-G
Bild för B-G
gunbod wrote:

Nu har jag också sett matchen. 

En väldigt bra och underhållande fotbollsmatch som väl egentligen hade kunnat sluta hur som helst, men x känns rättvist. Har också lite svårt att förstå varför en bra Auba blir utbytt när vi jagar mål, han leder väl ändå vår skytteliga ? Men kul för Laca att få näta.

Delad skytteligaledare i PL. Gubben kanske har tappat det? ;)

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Tobias Alsing wrote:

Grymt bra match. Vore kul att se vad en bra mittback skulle kunna göra med våran backlinje. Liverpools såg sitt problem och slaktade upp. Vad skulle det kunna finnas för mittback av klass som skulle vilja spela gör oss? 

Varane vore ett sTatement.  Tror tyvärr vi får förlita oss på tur här. Ett okänt namn eller att någon blommar ut. Vi lär knappast värva från en annan PL klubb. 

Twitter @grvdga

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Jag håller med Varane vore grymt men tror dock inte han är intresserad av oss. Finns inte så många grymma mittbackar där ute..

gunbod
Bild för gunbod
B-G wrote:
gunbod wrote:

Nu har jag också sett matchen. 

En väldigt bra och underhållande fotbollsmatch som väl egentligen hade kunnat sluta hur som helst, men x känns rättvist. Har också lite svårt att förstå varför en bra Auba blir utbytt när vi jagar mål, han leder väl ändå vår skytteliga ? Men kul för Laca att få näta.

Delad skytteligaledare i PL. Gubben kanske har tappat det? ;)

Såvida han inte delar skytteligaledningen hos oss, Arsenal, med någon annan Arsenalspelare, så leder han väl ändå vår interna skytteliga, spoling. :D

Pelle
Bild för Pelle
gunbod wrote:
B-G wrote:
gunbod wrote:

Nu har jag också sett matchen. 

En väldigt bra och underhållande fotbollsmatch som väl egentligen hade kunnat sluta hur som helst, men x känns rättvist. Har också lite svårt att förstå varför en bra Auba blir utbytt när vi jagar mål, han leder väl ändå vår skytteliga ? Men kul för Laca att få näta.

Delad skytteligaledare i PL. Gubben kanske har tappat det? ;)

Såvida han inte delar skytteligaledningen hos oss, Arsenal, med någon annan Arsenalspelare, så leder han väl ändå vår interna skytteliga, spoling. :D

Han leder PLs skytteliga på 7 mål, lika många som Aguero och Hazard, obildade. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
gunbod wrote:
B-G wrote:
gunbod wrote:

Nu har jag också sett matchen. 

En väldigt bra och underhållande fotbollsmatch som väl egentligen hade kunnat sluta hur som helst, men x känns rättvist. Har också lite svårt att förstå varför en bra Auba blir utbytt när vi jagar mål, han leder väl ändå vår skytteliga ? Men kul för Laca att få näta.

Delad skytteligaledare i PL. Gubben kanske har tappat det? ;)

Såvida han inte delar skytteligaledningen hos oss, Arsenal, med någon annan Arsenalspelare, så leder han väl ändå vår interna skytteliga, spoling. :D

Han leder PLs skytteliga på 7 mål, lika många som Aguero och Hazard, obildade. ;)

Det var ju det jag sa.

Twitter @grvdga

Sidor