Medlemmar: 8795 st.
Visa menyn

Brighton & Hove Albion FC - Arsenal 26/12

95 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Always Goon
Bild för Always Goon
Brighton & Hove Albion FC - Arsenal 26/12

Image Image

Onsdag 26e December 18:15

Amex Stadium

Viaplay / Viasat Sport Premium


Vicious
Bild för Vicious

Måste vinna den här då vi säkerligen lär förlora nästa mot foolsen. Trodde aldrig att ja skulle hoppas så hårt på att Mustafi spelar.

#Championship

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Måste matchen 3 pinnar måste hem" men den backlinjen är man orolig

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Bästa försvaret idag är anfall. Hoppas Laca får göra ett mål idag, han var värd det förra matchen. Abu får också gärna göra ett par baljor.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Leno - licht, Kos, Sokratis, Kola - Xhaka, Torreira, Guendouzi - Özil, Auba, Laca

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Fan det hör börjar bli jobbigt. Alla topplagen vinner match efter match. Vinner vi inte idag så har vi Liverpool borta. 

FN om City tappar poän idag också då rycker Liverpool i toppen. Pallar inte att de vinner ligan. Då står vi där som favoriten att trampa på när det kommer till PL-titlar. 

Finns risk för att Arsenal hamnar som ett mittenlag istället för ett topp-lag.

Vi måste verkligen börja värva spelare på allvar, vi måste få ordning på backlinjen! Vi måste ha kreativare mittfällte samt mer bredd i det. Vi blir aldrig ett komplett lag, det är hela tiden brister och problem i olika positioner. Mycket av dem problemen är Wengers fel som vägrat värva på de positoner vi behövet förstärkning på.

Idag är det 3 pinnar som gäller! Jag nöjer mig inte med en 5e plats!

 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Kenny Nordh wrote:

Fan det hör börjar bli jobbigt. Alla topplagen vinner match efter match. Vinner vi inte idag så har vi Liverpool borta. 

FN om City tappar poän idag också då rycker Liverpool i toppen. Pallar inte att de vinner ligan. Då står vi där som favoriten att trampa på när det kommer till PL-titlar. 

Finns risk för att Arsenal hamnar som ett mittenlag istället för ett topp-lag.

Vi måste verkligen börja värva spelare på allvar, vi måste få ordning på backlinjen! Vi måste ha kreativare mittfällte samt mer bredd i det. Vi blir aldrig ett komplett lag, det är hela tiden brister och problem i olika positioner. Mycket av dem problemen är Wengers fel som vägrat värva på de positoner vi behövet förstärkning på.

Idag är det 3 pinnar som gäller! Jag nöjer mig inte med en 5e plats!

 

Det Liverpool och även spurs gjort är att få in vettiga tränare så vi får nog vänta ett par år till Emry fått laget dit han Vill. Då kan vi börja hoppas sedan. Jag tror vi måste vinna EL om vi ska ta oss till CL. PL är en för bra liga just nu för ett lag under uppbyggnad och som inte kan spendera hutlöst med pengar.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

 

Jimmy Roslund wrote:
Kenny Nordh wrote:

Fan det hör börjar bli jobbigt. Alla topplagen vinner match efter match. Vinner vi inte idag så har vi Liverpool borta. 

FN om City tappar poän idag också då rycker Liverpool i toppen. Pallar inte att de vinner ligan. Då står vi där som favoriten att trampa på när det kommer till PL-titlar. 

Finns risk för att Arsenal hamnar som ett mittenlag istället för ett topp-lag.

Vi måste verkligen börja värva spelare på allvar, vi måste få ordning på backlinjen! Vi måste ha kreativare mittfällte samt mer bredd i det. Vi blir aldrig ett komplett lag, det är hela tiden brister och problem i olika positioner. Mycket av dem problemen är Wengers fel som vägrat värva på de positoner vi behövet förstärkning på.

Idag är det 3 pinnar som gäller! Jag nöjer mig inte med en 5e plats!

 

Det Liverpool och även spurs gjort är att få in vettiga tränare så vi får nog vänta ett par år till Emry fått laget dit han Vill. Då kan vi börja hoppas sedan. Jag tror vi måste vinna EL om vi ska ta oss till CL. PL är en för bra liga just nu för ett lag under uppbyggnad och som inte kan spendera hutlöst med pengar.

Håller med

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Kollar man på namnen i backlinjen så är det ju sjukt mycket erfarenhet!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Det är tur att Murray inte är någon speedkula direkt för vårat mittlås. 

Kanis

RoPa87
Bild för RoPa87

Älskar att se lacca och auba på plan samtidigt. 

Lacca jobbar otroligt hårt och skapar väldigt mycket till auba som får äran att göra mål. Dessutom verkar de vara riktigt bra vänner vilken kan gynna dem ännu mer. 

COYG!!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Skön inställning igen.  Jag förstår vi inte kan spela de bästa jämt men känns som vi gav bort lite poäng när vi inte spela,auba, lacca å Özil innan jul.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Laca är magisk. Han måste få göra en pärla idag!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Undra om de kommer att dras i auba redan i januari? Han får ju spela i CL antar ja ? Tror dock inte han vill lämna.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Vi för inte slappna av nu. fortsätt med rakt spel utan krångel. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Pelle
Bild för Pelle
Kenny Nordh wrote:

Fan det hör börjar bli jobbigt. Alla topplagen vinner match efter match. Vinner vi inte idag så har vi Liverpool borta. 

FN om City tappar poän idag också då rycker Liverpool i toppen. Pallar inte att de vinner ligan. Då står vi där som favoriten att trampa på när det kommer till PL-titlar. 

Finns risk för att Arsenal hamnar som ett mittenlag istället för ett topp-lag.

Vi måste verkligen börja värva spelare på allvar, vi måste få ordning på backlinjen! Vi måste ha kreativare mittfällte samt mer bredd i det. Vi blir aldrig ett komplett lag, det är hela tiden brister och problem i olika positioner. Mycket av dem problemen är Wengers fel som vägrat värva på de positoner vi behövet förstärkning på.

Idag är det 3 pinnar som gäller! Jag nöjer mig inte med en 5e plats!

 

Vi får Liverpool borta även om vi vinner idag. ;)

Jag tycker förvisso det är skillnad på en 5e plats och ”mittenlag” men jag håller med dig om att vi inte bör nöja oss med en 5e plats även om just en 5e plats nog är en rimlig målsättning så här första säsongen med ny manager.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:

Undra om de kommer att dras i auba redan i januari? Han får ju spela i CL antar ja ? Tror dock inte han vill lämna.

Vi kommer INTE sälja honom och jag tvivlar på att han så gärna vill lämna att han skulle bråka sig bort.

If it's too strong, then you're too weak!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:

Fan det hör börjar bli jobbigt. Alla topplagen vinner match efter match. Vinner vi inte idag så har vi Liverpool borta. 

FN om City tappar poän idag också då rycker Liverpool i toppen. Pallar inte att de vinner ligan. Då står vi där som favoriten att trampa på när det kommer till PL-titlar. 

Finns risk för att Arsenal hamnar som ett mittenlag istället för ett topp-lag.

Vi måste verkligen börja värva spelare på allvar, vi måste få ordning på backlinjen! Vi måste ha kreativare mittfällte samt mer bredd i det. Vi blir aldrig ett komplett lag, det är hela tiden brister och problem i olika positioner. Mycket av dem problemen är Wengers fel som vägrat värva på de positoner vi behövet förstärkning på.

Idag är det 3 pinnar som gäller! Jag nöjer mig inte med en 5e plats!

 

Vi får Liverpool borta även om vi vinner idag. ;)

Jag tycker förvisso det är skillnad på en 5e plats och ”mittenlag” men jag håller med dig om att vi inte bör nöja oss med en 5e plats även om just en 5e plats nog är en rimlig målsättning så här första säsongen med ny manager.

Håller med, 5e-plats är ok. Som du säger, ny manager, kunde ha sett mer illa ut, kolla bara Manu.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Fan där ska de va mål.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Fantastisk boll av Torreira, grym löpning och avancerad nedtagning. Men ja han borde gjort sitt andra, mycket synd

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Ja men jag gillar att han lyft upp Torreira lite högre så han kan slå dom passningarna som han gjorde flera gånger när han spelade i Italien.

Vicious
Bild för Vicious

Haha BLGM i våra matcher innebär pengar det.

#Championship

RoPa87
Bild för RoPa87

Bra assist där lichtsteiner......

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Aj aj aj. Typiskt Arsenal-mål tyvärr. 

Lich har jag nämnt nästan varje match, det är otroligt att han fortfarande spelar fotboll.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Suck,

Pelle
Bild för Pelle

Lichtsteiner haåller inte måttet defensivt tyvärr

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Vicious wrote:

Haha BLGM i våra matcher innebär pengar det.

Vad metyder blgm på vanlig hederlig Svenska?

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Kenny Nordh wrote:

Aj aj aj. Typiskt Arsenal-mål tyvärr. 

Lich har jag nämnt nästan varje match, det är otroligt att han fortfarande spelar fotboll.

Ja han håller inte men vi har ju inget vettigt alternativ just nu tyvärr.

If it's too strong, then you're too weak!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Vi har ju inte ens markeringar. Det står vitklädda helt fria bakom vårt mittfält.

 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Vicious
Bild för Vicious
Pelle wrote:
Vicious wrote:

Haha BLGM i våra matcher innebär pengar det.

Vad metyder blgm på vanlig hederlig Svenska?

Båda lagen gör mål.

#Championship

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Kallar vi honom vid namn nu, roligare när någon kallade honom för alp psykopaten. Men nu var han lite för kort.

Sidor