Medlemmar: 8705 st.
Visa menyn

Brighton & Hove Albion FC - Arsenal 26/12

95 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Elias Bard
Bild för Elias Bard

Ge Auba,Laca 90 min förfan så händer det grejor tillslut

AFC

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Laca håller på bli den nya Poldi, utbytt oavsett prestation! Hoppas han och Auba får 90min mot pool och att dom gör minst varsin strut

Jepson
Bild för Jepson

Jag tror de får 90 mot Pool och sen kommer troligen Laca vilas nån match. Laca byts nog mest ut för att hålla skador borta, han jobbar hårt med kroppen och tror inte det är för att han skulle vara i någon Poldisits. Han tillför alltid något på plan. 

Jajo67
Bild för Jajo67
Jepson wrote:

Jag tror de får 90 mot Pool och sen kommer troligen Laca vilas nån match. Laca byts nog mest ut för att hålla skador borta, han jobbar hårt med kroppen och tror inte det är för att han skulle vara i någon Poldisits. Han tillför alltid något på plan. 

Jag tror inte det är därför han byts ut utan tyvärr mer för att inte Emery sett hur pass stor skillnad det är md honom på planen kontra tex Iwobi. På nåt sätt har han fått för sig att det är Laca som ska bytas ut oavsett hur det sett ut, förstår inte för mitt liv hur han kunde plocka it honom mot Brighton - obegripligt och fick mig att verkligen tvivla på Emerys fotbollsintelligens.

Sidor