Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Brighton & Hove Albion FC - Arsenal 26/12

95 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Usch. Man kan väl säga att VI har en väldigt tunn trupp!  Känns som att över halva laget behöver träna på passningar och bytas ut snarast möjligt...

 

Jajo67
Bild för Jajo67
Jimmy Roslund wrote:

Haha vilka jävla byten. Håret är ju en katastrof

Ja helt sjukt att han får vara kvar

Orkar inte ens gå in på vad jag tycker om bytet i halvtid när fotbollsanalfabeten kommer in....

Pelle
Bild för Pelle
Jajo67 wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Haha vilka jävla byten. Håret är ju en katastrof

Ja helt sjukt att han får vara kvar

Orkar inte ens gå in på vad jag tycker om bytet i halvtid när fotbollsanalfabeten kommer in....

Tycktedu Özil gjorde en bra första halvlek?

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G

Bortkastat att titta På det här. Saknar våran underhållande fotboll. 

Twitter @grvdga

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
B-G wrote:

Bortkastat att titta På det här. Saknar våran underhållande fotboll. 

Sämsta matchen jag sett Arsenal göra faktiskt. Det finna knappt ett rätt i matchen. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Vicious
Bild för Vicious

Ja, vi hade några riktigt ruttna bortamatcher förra säsongen och denna är i klass med dessa.

#Championship

Rolf Eriksson
Bild för Rolf Eriksson

Fruktansvärt!!

 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Förstårvözil bytet nu. Han skulle bli tokig om han behövde va en del av de här passningsspelet.. egentligen har vi varit så här kassa de flesta matcherna men haft tur. Nu verkar den va slut

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Lich...... har spelat fotboll hela sitt liv, och måste nudda bollen 3-4 gånger innan har får ordning på den VARJE GÅNG han får bollen. Hur är det ens möjligt?

Hur FN är det möjligt att Arsenal betalar en så. Lön? 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Ger Pool över 1,30ggr pengarna ska jag satsa hela mitt sparkapital på dem.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Rolf Eriksson
Bild för Rolf Eriksson

Bytena!?

Özil ut..Iwobi in. Kreativ ut..in med bolltapp.

Lacasette ut?, den som skulle bytas ut är Xhaka och in med Ramsey. Nu har vi inget anfall...

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Den lile tuffe vinner inte mycket bollar nu för tiden .

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Jimmy Roslund wrote:

Den lile tuffe vinner inte mycket bollar nu för tiden .

 

Klapprötten

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Vicious
Bild för Vicious
Jimmy Roslund wrote:

Den lile tuffe vinner inte mycket bollar nu för tiden .

Uppenbarligen rädd för att bli avstängd mot foolsen... Vi förlorar den ändå så skitsamma om han är avstängd.

#Championship

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bedrövligt. 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Vidrigt!!!!!!!!!!!!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jonas S
Bild för Jonas S

En riktigt svag insats. Rätt bra första tio men sedan var det inte mycket till match i från något av lagen. Matchen håller knappt allsvensk nivå periodvis. Mest en massa chansbollar, frisparkar och slarv. Påminner om förra matchen och om hur det kunde se ut under förra säsongen.

Nog kostar det att ha Kolasinac och Lichtsteiner på ytterbackspositionerna. Det är långt ifrån Bellerin och Monreal. Men det är många andra positioner som inte fungerar heller. Guendouzi och Özil är helt hopplösa på målet vi släpper in. Så där kan man inte agera på den här nivån. Patetiskt. Ok Guendouzi som är ung och oerfaren men Özil.. vilken jäkla sopa.

Och i andra är det mest omständigt och dåliga försök att ta sig igenom. Vi har verkligen inte råd att tappa poäng mot skitlagen om vi skall ha en chans på topp fyra. Svårt att se det efter de senaste omgångarna faktiskt. Brighton var närmare 3p ikväll.

 

Be excited!

Woodie
Bild för Woodie

På fotmob står det torreira gult men grafiken på matchen sa kolasinac. Vad är rätt? 

Woodie
Bild för Woodie

Ändrades precis till Kola. 

Vicious
Bild för Vicious

En match kvar sen öppnar januarifönstret och då förväntar jag mig att vi är aktiva.

#Championship

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Woodie wrote:

På fotmob står det torreira gult men grafiken på matchen sa kolasinac. Vad är rätt? 

Gör ingen betydelse endå, Pool kommer smörja upp oss!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Vicious wrote:

En match kvar sen öppnar januarifönstret och då förväntar jag mig att vi är aktiva.

Arsenal vi pratar om... dessutom Jan-fönstret. Kanske en ny Messi från Kina!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Pelle
Bild för Pelle
Kenny Nordh wrote:
Vicious wrote:

En match kvar sen öppnar januarifönstret och då förväntar jag mig att vi är aktiva.

Arsenal vi pratar om... dessutom Jan-fönstret. Kanske en ny Messi från Kina!

Du menar detfönstret där vi värvade Auba, Monreal, Arshavin och Adebayour?

If it's too strong, then you're too weak!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

 

Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:
Vicious wrote:

En match kvar sen öppnar januarifönstret och då förväntar jag mig att vi är aktiva.

Arsenal vi pratar om... dessutom Jan-fönstret. Kanske en ny Messi från Kina!

Du menar detfönstret där vi värvade Auba, Monreal, Arshavin och Adebayour?

Ok, det finns hopp. Men FN va sur man är nu! bara hoppa Watford är på humör idag. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Tosse
Bild för Tosse

Emery matchcoach. Ha-ha! 

Jajo67
Bild för Jajo67
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Haha vilka jävla byten. Håret är ju en katastrof

Ja helt sjukt att han får vara kvar

Orkar inte ens gå in på vad jag tycker om bytet i halvtid när fotbollsanalfabeten kommer in....

Tycktedu Özil gjorde en bra första halvlek?

Jag tyckte att Lichsteiner & Håret var bedrövliga och jagar vi 3p byter vi inte ut Özil som funkar som länk till anfallarna. Vi tar dessutom inte ut Lacazette - som var bra.

Emerys fullständigt huvudlösa byten kostar oss matchen - fullständigt hjärnsläpp

Hade han nöjt sig med att byta Håret mot Ramsey hade vi vunnit detta 19/20

Iwobi hemsk, precis som väntat

AMN såg ut som han ville vara någon annanstans, inte en siffra rätt

Ramsey var ok

Jocke K
Bild för Jocke K

Bedrövlig coachning och det sa jag när det hände så det är inte pga resultatet. Vad kan Iwobi göra istället för Özil efter pausen? Varför inte utnyttja Lacazette som var på hugget och bra på ett bättre sätt och låta han spela hela matchen? Mycket mycket märklig coachning precis som Kåmark och Bojan sa. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Pelle
Bild för Pelle
Jajo67 wrote:
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Haha vilka jävla byten. Håret är ju en katastrof

Ja helt sjukt att han får vara kvar

Orkar inte ens gå in på vad jag tycker om bytet i halvtid när fotbollsanalfabeten kommer in....

Tycktedu Özil gjorde en bra första halvlek?

Jag tyckte att Lichsteiner & Håret var bedrövliga och jagar vi 3p byter vi inte ut Özil som funkar som länk till anfallarna. Vi tar dessutom inte ut Lacazette - som var bra.

Emerys fullständigt huvudlösa byten kostar oss matchen - fullständigt hjärnsläpp

Hade han nöjt sig med att byta Håret mot Ramsey hade vi vunnit detta 19/20

Iwobi hemsk, precis som väntat

AMN såg ut som han ville vara någon annanstans, inte en siffra rätt

Ramsey var ok

Ja Emery gör verkligen en dålig insats idag, det var faktiskt inte vad jag försökte kommentera utan enbart det du skrev om halvtidsbytet. Özil hade inte många rätt idag och vi vet att han sällan ändras under en match såinte fel (kanske heller inte självklart rätt dock) att byta ut honom.

Ramsey mot Guendozi hade varit rätt, samt heller inte fel att byta ut Kos som inte e redo för 90 min och verkligen behövs mot Liverpool. AMN är ingen kreativ mittfältare så inte rättvist mot honom (av Emery) att lägga ansvaret för seger på hans axlar. 

Hur Laca kunde bytas ut begriper jag inte, dessutom var det knappast första gången det hände.

If it's too strong, then you're too weak!

Jajo67
Bild för Jajo67
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Haha vilka jävla byten. Håret är ju en katastrof

Ja helt sjukt att han får vara kvar

Orkar inte ens gå in på vad jag tycker om bytet i halvtid när fotbollsanalfabeten kommer in....

Tycktedu Özil gjorde en bra första halvlek?

Jag tyckte att Lichsteiner & Håret var bedrövliga och jagar vi 3p byter vi inte ut Özil som funkar som  till anfallarna. Vi tar dessutom inte ut Lacazette - som var bra.

Emerys fullständigt huvudlösa byten kostar oss matchen - fullständigt hjärnsläpp

Hade han nöjt sig med att byta Håret mot Ramsey hade vi vunnit detta 19/20

Iwobi hemsk, precis som väntat

AMN såg ut som han ville vara någon annanstans, inte en siffra rätt

Ramsey var ok

Ja Emery gör verkligen en dålig insats idag, det var faktiskt inte vad jag försökte kommentera utan enbart det du skrev om halvtidsbytet. Özil hade inte många rätt idag och vi vet att han sällan ändras under en match såinte fel (kanske heller inte självklart rätt dock) att byta ut honom.

Ramsey mot Guendozi hade varit rätt, samt heller inte fel att byta ut Kos som inte e redo för 90 min och verkligen behövs mot Liverpool. AMN är ingen kreativ mittfältare så inte rättvist mot honom (av Emery) att lägga ansvaret för seger på hans axlar. 

Hur Laca kunde bytas ut begriper jag inte, dessutom var det knappast första gången det hände.

Nej det var bara provocerande - Auba/Laca är våra bästa spelare offensivt & de ska spela så mycket som det bara är möjligt. Nej jättebesviken på Emerys byten, känns som han krånglar till det och överanalyserar.

AMN ska naturligtvis inte lastas utan Emery, hemsk coachning idag - han får ta på sig poängtappet.

Glenn
Bild för Glenn

Fy fan vad usla vi är. Skrattretande. Vi har massor av bollinnehav men 90% av passningarna går bakåt i banan. Vetifan om Enery har blivit något lyft. Iof vågar han göra tidiga byten men det är ju oftast för att han tar ut fel spelare från början.

Hur kan han fortsätta pissa på Lacazette? Fattar han inte alls hur viktig han är för vårt anfallsspel? Spela Iwobi och plocka ut Lacazette när vi jagar mål är ju ren och skär idioti. Vi ska inte spela nån CL fotboll nästa år. Det är vi inte alls värda!!!

COYG

Sidor