Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Leicester-Arsenal 28/4

104 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Dr PAW
Bild för Dr PAW
Leicester-Arsenal 28/4

Hoppas på något turmål som gör att de tror på möjligheten att vinna idag. Och gärna oavgjort i Manchester. Som vanligt omöjligt att sia om laguppställningen, Emery tänker rimligen även på EL så ännu svårare än vanligt. Rädd för att Kos kan bli skadad också - har matchats väldigt hårt. Osäkerhet är väl det ord som sammanfattar känslan inför dagens match bäst. Vi vinner med 2-1.

Life and Arsenal are miracles enough.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

                   Leno

      Kos.    Sokratis.   Nacho

AMN     Torreira   Xhaka     Kola

            Iwobi       Auba

                    Laca

Bara kör & våga spela ut och ingen krampaktig långsam alibi fotboll som går i sidled & bakåt!

 

 

AFC

Mikael Stellen
Bild för Mikael Stellen

Kan man lyssna på matchen live någonstans? Sitter i bilen och vill inte missa matchen

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

We all follow the Arsenal, over land and sea - and Leicester!

We all follow the Arsenal, onto victory!

Dr PAW
Bild för Dr PAW
Elias Bard wrote:

                   Leno

      Kos.    Sokratis.   Nacho

AMN     Torreira   Xhaka     Kola

            Iwobi       Auba

                    Laca

Bara kör & våga spela ut och ingen krampaktig långsam alibi fotboll som går i sidled & bakåt!

 

 

Yes!

Life and Arsenal are miracles enough.

Glenn
Bild för Glenn

I min app sitter Kos på bänken. Skadat sig på uppvärminigen? Musse o Sokratis mot Vardy. Rött inom första kvarten?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

4-4-2 idag igen! Kanske är bra.

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Laca och Auba ihop. Det är bra. Mustafi på plan är mindre bra.

#Championship

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Problematiskt med Musse på plan.

Life and Arsenal are miracles enough.

Glenn
Bild för Glenn

Förstår inte hur vi tänker när motståndarna har frisparkar. Vi ställer linjen långt upp men ingen rusar bakåt när den slås så motståndarna blir fria med flera spelare VARJE gång. Hur kan en tränare inte korrigera detta?

COYG

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Glenn wrote:

Förstår inte hur vi tänker när motståndarna har frisparkar. Vi ställer linjen långt upp men ingen rusar bakåt när den slås så motståndarna blir fria med flera spelare VARJE gång. Hur kan en tränare inte korrigera detta?

Steve Bould Knows?

Glenn
Bild för Glenn

Hur ska vi kunna vinna denna match? Som vi spelar just nu har jag svårt att se att vi kan vinna nån match. Sakna vilja o kämpaglöd

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Glenn wrote:

Hur ska vi kunna vinna denna match? Som vi spelar just nu har jag svårt att se att vi kan vinna nån match. Sakna vilja o kämpaglöd

Vi spelar ju helt annorlunda än hur vi brukar, bara typ 25% bollinnehav. #TaktiskChock ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Laca haltade efter skottet men verkar ok?

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Glenn wrote:

Hur ska vi kunna vinna denna match? Som vi spelar just nu har jag svårt att se att vi kan vinna nån match. Sakna vilja o kämpaglöd

Vi spelar ju helt annorlunda än hur vi brukar, bara typ 25% bollinnehav. #TaktiskChock ;)

försöker kopiera wolves. 25% boll och 3 mål

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Köp Chillwell. Har väl ryktats lite om honom

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Bojan ställer en relevant fråga. Vill Ars, Che, United, Tot spela CL nästa år? Som de spelar kan man tro att de gör allt för att undvika topp 4

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Iwobi gör ju ingen vidare match.

Glenn
Bild för Glenn

Iwobis 173:e skott den hör säsongen mitt på målvakt. Skjut bredvid målvakten så är det större chans att göra mål

COYG

Vicious
Bild för Vicious
Glenn wrote:

Köp Chillwell. Har väl ryktats lite om honom

Leicester har 4 spelare jag gärna sett hos oss. Nämnde Chilwell, Maguire, Maddison och Tielemans.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Trodde det skulle ta 15 min för rött men det tog 35. Två sjukt billiga gula. Kasst domaren

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Så trött ja blir. Vad är de för fotbollshjärna på en del i vårat lag?

Woodie
Bild för Woodie

Så jävla billiga gula kort. Usel domarinsats.

Jepson
Bild för Jepson

Det andra gula kan jag köpa, det första gula var löjligt.. Men men, Tack Oliver...

Glenn
Bild för Glenn

Ta ut miki eller Iwobi då de ändå inte tillför något. In med Kos och försök att få 1p

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:

Iwobi gör ju ingen vidare match.

Jag brukar inte anse han vara så kass som många hatar, men idag har han inte gjort en bra match så här långt.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Glenn wrote:

Ta ut miki eller Iwobi då de ändå inte tillför något. In med Kos och försök att få 1p

Tror det e viktigare att ta ut Mhiki (inte för att Iwobi e bättre) då AMN e utvisad och vår högerkant e blottad.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

3 poäng kan vi ju glömma. Svårt se hur vi ska klara x men vinner Chelsea så är vi ändå rökta vid ett x här tror ja.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Jag har ett ttryckeri. Tänkte man kan börja trycka upp lite Arsenal-hån och skämt om hur usla, klantiga och med en förmåga att ställa till det när det väl gäller och hur vi är ett Loosernal. Skulle vara rätt kul faktiskt, som en slags terapi i misären. 

 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Chelsea har Leicester borta i sista. 1p kan bli viktig idag

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Glenn wrote:

Ta ut miki eller Iwobi då de ändå inte tillför något. In med Kos och försök att få 1p

Tror det e viktigare att ta ut Mhiki (inte för att Iwobi e bättre) då AMN e utvisad och vår högerkant e blottad.

miki spelar hb och hm nu? :-)

COYG

Sidor