Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Finalen 29 maj

137 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Fyfan! Loosers! 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Tyvärr får vi mindre pengar att spendera

Bubblan

Woodie
Bild för Woodie

Emery out 

Jepson
Bild för Jepson

Helt ok för mig att sälja någon av Laca,özil eller auba för att få in pengar och bygga om laget nu. Hade lite större förhoppningar för finalen. Säsongen är ändå ok, men hade inte gjort ont om de visat att de vill vinna en final.

Vicious
Bild för Vicious

Mycket vi har gått framåt och så. Sparka Emery, in med Allegri och spela defensiv och riskminimerande tråkfotboll.

#Championship

Byarum
Bild för Byarum
Woodie wrote:

Emery out 

Inte än. Han får fram till jul på sig att rätta till detta. Har det inget hänt tills dess, så instämmer jag. 

Bosse

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär
Fredde wrote:
Nicklas Kanskär wrote:

När Kim hyllar cech för vilken bra straff målvakt han är. Det förklarar hur bra koll han egentligen har... 

Vad har Cech varit bra på hos oss ärligt talat? Tyckte han visade i sin hemmadebut för oss redan att han var slut som målvakt och sen har han lyckats stå kvar sen dess. Har aldrig gillat han i våran tröja

Han har haft bra dagar med. Men håller med helt att hans bästa dagar är förbi och att han som borde stå där spelar i juve nu.. 

Att özil blir utbytt är fan på tiden! 

Kanis

Fredde
Bild för Fredde

Jahapp... Sälja Laca eller Auba för att ha råd med nyförvärv?

Så otroligt jävla uselt. Özil, Mustafi och Miki kan vi väll ta och skicka ner i u-18 laget nu så att de fattar vinken? Koscielny, Monreal och Sokratis är slut. Cech var slut redan när vi köpte han att han var värd 12 poäng var inte i positiv bemärkelse.

You win some, you draw some

Jonas S
Bild för Jonas S

Ja då vet man lite mer läget inför nästa säsong. Ytterligare en EL-säsong och allt vad det betyder gällande transfers och intresse från ägarens sida att satsa.

Özil lika kass som alltid. Alltid extra kass i viktiga matcher mot bra motstånd.

Be excited!

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Och Özil lunkar med snigelfart av planen när han blir utbytt! Hoppas det är det sista jag ser av den slöa förloraren i en Arsenaltröja!

Jonas S
Bild för Jonas S

Just Özils extremt negativa och diviga mentalitet är direkt motbjudande att se. Hemsk attityd.

Be excited!

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

ÖZIL vem fan är han? Ser jo ut nu mera som ett fucking lik

Pelle
Bild för Pelle

Hur f*n kan ni anse säsongen vara okej?

Vi har tio gratischanser att klara CL-spel men vi är så pinsamt dåliga och missar alla. Vi åker ut tidigt i de inhemska cuperna och inte ens i en Europeisk final värd en miljard kan vi motiveras...

If it's too strong, then you're too weak!

Byarum
Bild för Byarum

Det fattas något i mentaliteten vårt lag. Det är för mysigt och trevligt i laget och vinnarskallarna och kravställarna saknas. 

Bosse

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Total katastrof. Avgå alla. Riv ner klubben och bygg om. Jävla pissfjollor i laget. Sämre än ÖSK. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Vicious
Bild för Vicious
Pelle wrote:

Hur f*n kan ni anse säsongen vara okej?

Vi har tio gratischanser att klara CL-spel men vi är så pinsamt dåliga och missar alla. Vi åker ut tidigt i de inhemska cuperna och inte ens i en Europeisk final värd en miljard kan vi motiveras...

Om du är lack och negativ då vet man att det är hopplöst haha.

#Championship

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Helvete! 

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Ja, nu är det hopplöst! 

Fredde
Bild för Fredde
Pelle wrote:

Hur f*n kan ni anse säsongen vara okej?

Vi har tio gratischanser att klara CL-spel men vi är så pinsamt dåliga och missar alla. Vi åker ut tidigt i de inhemska cuperna och inte ens i en Europeisk final värd en miljard kan vi motiveras...

Inför säsongen så krävde ingen topp4, men efter hus säsongen utvecklades så borde vi absolut ha löst den. Den här pärsen i EL är pinsam, är det någon jävla söndagsskola? Snälla små pojkar, alla låter det hända hela tiden, ingen ställer krav och ingen vill spela i CL nästa år och ingen vill få in förstärkningar till nästa år när vi ska ersätta så väldigt många. Kruxet är att vi hade behövt ersätta betydligt fler än de vars kontrakt går ut. Halva truppen hade behövt säljas, men vi måste ha några kvar att spela också.

Vinnare har vi inte haft någon sen Vieira lämnade.

You win some, you draw some

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Att willock gör mer på 20 minuter än özil på 70 säger fan allt. 

Kanis

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Världsmästare på att förlora. Många många polare som håller på Arsenal har lagt ner intresset. Gör detsamma här. Det är inte värt längre. Får bli en match på plats isf.

Stor eloge till er som fortsätter detta elände!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Tramboni
Bild för Tramboni

Näe fy fan så jävla uselt! Avslutet på den här säsongen är inget annat än en total härdsmälta. Något är fundamentalt fel och jag tror tyvärr att vi går in i en tidsepok där vi på sin höjd kan glädjas åt en 5-6 plats i ligan och eb och annan stulen poäng från något av topplagen. Lika bra att acceptera detta och sälja av överbetalda spelare som Özil (vämjeligt att se hans slöa promenad av planen idag) och istället satsa på att bygga ett fungerande kollektiv. 

LiBm
Bild för LiBm

Så jävla sämst. Nu skiter ja i dehär. 12 år hopplöshet får räcka. Saknar tiden med Henry, då var vi att räkna med på riktigt. Det är inte att vi missar CL platsen i ligan och blir utskrattade i denna final som gör det. Utan HUR. Vi har inget samspel, inget försvarsspel, inget lagspel, ingen vilja och skapar framförallt INGENTING. Ny tränare, dyra spelare, namnkunniga spelare. Ändå är vi lika dåliga som när Bendtner va vänsterytter och Eboue höger. Jag ger upp

Jonas S
Bild för Jonas S

Man får ju se Giroud vinna en europatitel i alla fall. Hazard visar att det är dags för honom att gå till en av det stora klubbarna. Han lär väl ta privatplanet direkt till Madrid. Pedro visar varför han nu gjort mål i fem stora finaler. Chelsea har spelare som lyfter sig i dessa matcher. Och dom har försvarsspelare som kan försvara. Detta är inte en speciellt bra backlinje med Chelsea-mått mätt, men ändå långt bättre än något Arsenal haft sedan hedenhös.

Özil visar viken extremt överskattad spelare han är. Han är ett plastigt instagramkonto på sin höjd. Han kliver aldrig fram, han avgör aldrig. Jag hoppas detta var det sista man såg av honom i en Arsenaltröja.

Be excited!

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Mentalt är dom jävla svaka, fyfan..! 

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

AMN är ändå en ljuspunkt denna match tycker jag trotts 2 avgörande misstag. Och att se en gråtande spelare som blir utbytt ger något bra tecken. Men vi måste byta ut våra mittbackar helt enkelt. Deras tid är förbi. Greken kan få kvar ett år till innan vi skickar honom.

Jag tyckte iwobi gjorde ett snyggt mål och riktigt bra inhopp. Alla 3 kom in med  bra energi och är vår framtid!

Kanis

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Måtte vi bli av med Özil nu. Antispelare.

Life and Arsenal are miracles enough.

Rylle
Bild för Rylle

Özil var dålig idag men han är ett av många, många problem vi har. Stämmer det att vi har 40 millar att värva för inför sommaren tror jag vi bara sett början på en era i mittens rike. Steppa upp nu Kroneken, spelet vi deltar i handlar om pengar. Show us the money.

Rylle

Dosa
Bild för Dosa

Verkligen nattsvart så som vi avslutade, jag trodde vi skulle bli bättre ju längre Emery fick arbeta med materialet tyvärr så går det helt åt fel håll.

Otajmat och extremt lättlästa med få uppspels varianter. Dom få vi har är sönderlösta, får vi loss bollen så är vi för dåliga på att utnyttja läget och chansen rinner ut i sanden.

Systemet 3 5 1 2 fungerar sällan, dels för att högerkanten är alldeles för svag defensivt och offensivt, vänsterkanten är för offensivt med kola och för defensiv med nacho. Enkelt för motståndarna sämre samt bättre lag att bara dubbla och sedan antingen hitta instick eller komma in i mitten igen.

Özils roll i ett Emery lag fungerar sällan av många orsaker, han måste bort om vi inte spelar med 3 anfallare, men det går inte för då blir kanterna igen lidande av föregående anledning i tidigare system, för arsenal tappar många bollar i fel lägen när båda ytterbackarna samt en defensiv mittfältare är framför bollhållaren, och granit som ofta stöter bort sig i sådana lägen resulterar allt som oftast i ett kontringsmål i fel ände.

Materialet vi har är inte anpassat alls för det den är tänkt att göra, renovering har varit klar för många i flera år, i och med dagens resultat så lär vi inte se så mycket actions från klubbens sida heller inte från marknadens sida.

Vem vill ens komma till Arsenal i dagsläget? Framför allt om lönestrukturen skall ändras på då vi måste anpassa truppen för EL spel.

Blir mörkt ett tag framöver tyvärr.

Jonas S
Bild för Jonas S
Nicklas Kanskär wrote:

AMN är ändå en ljuspunkt denna match tycker jag trotts 2 avgörande misstag. Och att se en gråtande spelare som blir utbytt ger något bra tecken. Men vi måste byta ut våra mittbackar helt enkelt. Deras tid är förbi. Greken kan få kvar ett år till innan vi skickar honom.

Jag tyckte iwobi gjorde ett snyggt mål och riktigt bra inhopp. Alla 3 kom in med  bra energi och är vår framtid!

Tycker AMN visar massor denna säsong. Det är inte dom unga spelarna som skall hängas. Det är en sak som är säkert.

Be excited!

Sidor