Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Burnley -Arsenal 2/2

109 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Arteta sämsta match hitintills. 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Börj se ut som emry tiden. var e pepe 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Willock släp bollen. Eller har han umgåtts med Özil för mycket 

Glenn
Bild för Glenn

IN MED PEPE FÖR HELVETE!

COYG

Patrik Karlsson2
Bild för Patrik Karlsson2

Auba och Laca har varit helt värdelösa än så länge, Burnleys stora klumpiga Chris Wood har överglänst dom i spelet med fötterna. Han tar i stort sett hand om varenda boll och levererar den enkelt till en annan Burnleyspelare. Laca och Auba tappar i stort sett varenda boll!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bytet har ju iaf haft positiv effekt.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Det var på tiden att Martinelli och Auba bytte kant! Bra effekt av det i alla fall

Woodie
Bild för Woodie

Underbart kontringsspel... 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Ja herregud, vi kan inte göra mål. Tur att dom inte kan heller. Pust vad jobbigt det blev idag

Glenn
Bild för Glenn

Spelarna tar fel beslut i stort sett hela tiden och kvaliteten på passningarna är under all kritik

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Att Pepe inte kommer in är helt obegripligt. Att willock kommer in är i sin tur lika obegripligt. 

Glenn
Bild för Glenn

När lär sig spelare att passningar ska komma framför och inte bakom spelarna? 8-9 års åldern? Kan någon lära Arsenals spelare det?

COYG

Daniel Eriksson
Bild för Daniel Eriksson

Idag saknar jag ord de e ju direkt plågsamt

Glenn
Bild för Glenn

Arteta är Emery in disguise. Lika värdelösa uttagningar, coachningar och byten

COYG

Daniel Eriksson
Bild för Daniel Eriksson

Varför ingen pepe 

Glenn
Bild för Glenn

När vi för en gång skull har offensiva spelare på bänken så byter vi ej in dem fast det ser ut så här. WHY?????

COYG

Tosse
Bild för Tosse

Ljungberg ser uppgiven ut 

Woodie
Bild för Woodie

Arteta, nu gör du mig jävligt irriterad. 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Tosse wrote:

Ljungberg ser uppgiven ut 

Ljungberg vill bara ha in sina juniorer.  

Supporter sedan 1983! 

Tosse
Bild för Tosse

Vi spelar runt bollen som vi leder med ett par mål och det 10 minuter kvar. Arteta det är 0-0 och vi går in på tilläggstid!

Nu har vi inte ens bollen. 

Glenn
Bild för Glenn

Domarjävel du har tillåtit de sparka bort bollen efter varje avblåsbing och sabba varje gång vi vill sätta igång spelet. Inget gult. Istället en tillsögelse som tar ännu mer av speltiden. Özil klass på domaren!

COYG

Daniel Eriksson
Bild för Daniel Eriksson

Ibland undrar jag varför jag påverkas så här . Varför jag hoppas . Varför varför jag tror inte de e sant bland de sämsta jag sett 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vi startade fel 11.  Guendozi är för dålig ännu. Det märks att Martinelli bara är 18. Mustafi bäst på plan!

Glenn
Bild för Glenn

Skönt att det är uppehåll i 2v så jag slipper se denna skit på ett par veckor. Där var söndagen förstörd! Fy fan vad värdellst från Arteta och hela skitlaget!

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Ja det blev en klassisk PL-match med mycket kamp och lite spel. Låg kvalitet generellt. Laca. Özil och Guendouzi tycker jag var rent bedrövliga. Auba fick två riktigt bra chanser men satt dom inte. Vi lyfter oss lite mot slutet när Burnley tröttnar. Men inte speciellt mycket.

Det är verkligen inte världens två bästa lag som möts. Man har ju svårt att hålla sig vaken i perioder. Dock håller vi nollan. Det är väl det man kan ta med sig. Mustafi är ju fan bra i den här matchen och Luiz gör det bra han också. Xhaka lika så. Försvarsspelet är väl typ det enda vi faktiskt gör hyfsat bra just nu. Anfallsspelet är verkligen under all kritik.

Be excited!

Daniel Eriksson
Bild för Daniel Eriksson

Vi e så fruktansvärt dåliga så hur e det möjligt

Vicious
Bild för Vicious

Fruktansvärt skönt med uppehåll.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Bellerin är minst dålig tycker jag. Tätt följd av Musse o Luiz. Xhaka ok. Resten en överstrukna 1:a i betyg

COYG

Dr PAW
Bild för Dr PAW
Jimmy Roslund wrote:

Arteta sämsta match hitintills. 

+1

Life and Arsenal are miracles enough.

Daniel Eriksson
Bild för Daniel Eriksson

Skulle Gundicie vara en kommande storspelare så många tillslag han behöver går inte ens ha i rosenröd div 5 värsta ja sett

Sidor