Medlemmar: 8708 st.
Visa menyn

Arsenal-Stoke 12/9 16.00

251 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Elias Bard
Bild för Elias Bard
Arsenal-Stoke 12/9 16.00

Finns det någon som sitter på en pålitlig och bra stream då denna match visas på viasat sport?

AFC

Gustav Karlsson
Bild för Gustav Karlsson

Det bästa är att googla på Arsenal - Stoke free stream. Det komma upp många som inte funkar men till slut så kommer det att funka

 

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Gustav Karlsson wrote:

Det bästa är att googla på Arsenal - Stoke free stream. Det komma upp många som inte funkar men till slut så kommer det att funka

 

Haha ok.Du har ingen på rak arm som du vet funkar utan verktyget google?

AFC

Bengelito
Bild för Bengelito

cricfree.sx brukar alltid ha några streams, en del ok, en del mindre ok.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Pelle
Bild för Pelle

Viaplay.se kommer garantera streama den...

If it's too strong, then you're too weak!

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Eller nej. Eftersom det är uttagen till att visas på Viasat sport så kommer den inte att streamas på Viaplay, det är bara en match kl 16 som streamas live och det är den som visas på Fotboll. Resten streamas i repris på kvällen.

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Dom får väl bara visa 1 match 16.00 vilket är den på viasat fotboll!?

AFC

Jepson
Bild för Jepson
SuperJackie wrote:
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Dom får väl bara visa 1 match 16.00 vilket är den på viasat fotboll!?

Är ju inte så att de direkt tappar några som går på matchen... Idiotiskt påhitt. Ett steg bakåt i utvecklingen är vad det blivit. Återgår snart till att bara streama och säger upp alla abb. som de ändå ändrar förutsättningarna på varje år....

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hallå amatörer, VIPbox.tv eller vipbox.eu är den bästa sidan som streamar gratis. 

Är inte hemma så kan inte kolla exakta adressen men googla det så kommer det upp. All världens sporter finns där. 

I år smäller det !

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Österman wrote:

Hallå amatörer, VIPbox.tv eller vipbox.eu är den bästa sidan som streamar gratis. 

Är inte hemma så kan inte kolla exakta adressen men googla det så kommer det upp. All världens sporter finns där. 

Världsklass Österman! Sådana svar man vill ha! Tack

AFC

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
SuperJackie wrote:
Österman wrote:

Hallå amatörer, VIPbox.tv eller vipbox.eu är den bästa sidan som streamar gratis. 

Är inte hemma så kan inte kolla exakta adressen men googla det så kommer det upp. All världens sporter finns där. 

Världsklass Österman! Sådana svar man vill ha! Tack

Varsegod ! 

I år smäller det !

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Rojadirect.nu tror jag fungerar också okey för gratis streaming

Bubblan

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Googla på roja direct så hittar ni länken

Bubblan

Elias Bard
Bild för Elias Bard
bubblan wrote:

Googla på roja direct så hittar ni länken

Måste man regga? 

AFC

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Nej du behöver inte regga

Bubblan

Vicious
Bild för Vicious

Det trodde man inte på förhand, men landslagsuppehållet ser faktiskt ut att bli precis vad vi behövde nu. Walcott fick sätta två kassar (mot ett brögäng förvisso) och Alexis nätade för Chile. Förhoppningsvis så lossnar det för offensiven nu med start mot Stoke.

#Championship

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Vicious91 wrote:

Det trodde man inte på förhand, men landslagsuppehållet ser faktiskt ut att bli precis vad vi behövde nu. Walcott fick sätta två kassar (mot ett brögäng förvisso) och Alexis nätade för Chile. Förhoppningsvis så lossnar det för offensiven nu med start mot Stoke.

...och Oxlade fick spela från start ...

Sral
Bild för Sral

Ta i trä nu. Det är inte slut än, och spelare hinner fortfarande skada sig. :-/

Pelle
Bild för Pelle
Johan Pedersen wrote:
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Eller nej. Eftersom det är uttagen till att visas på Viasat sport så kommer den inte att streamas på Viaplay, det är bara en match kl 16 som streamas live och det är den som visas på Fotboll. Resten streamas i repris på kvällen.

Nu efterfrågades det dock bara en stream i hög kvalitét, inget om direkstream, men din kommentar är hel korrekt som begränsning.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Pelle wrote:
Johan Pedersen wrote:
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Eller nej. Eftersom det är uttagen till att visas på Viasat sport så kommer den inte att streamas på Viaplay, det är bara en match kl 16 som streamas live och det är den som visas på Fotboll. Resten streamas i repris på kvällen.

Nu efterfrågades det dock bara en stream i hög kvalitét, inget om direkstream, men din kommentar är hel korrekt som begränsning.

eftersom jag är insatt i sändningar så finns det inga fotbollskanaler i världen som visar live heller för den delen Längre. Den där lilla liveloggan i hörnet är bara spel för gallerian. Alla sändningar som visar ex PL ligger 7 sekunder efter realtiden. Den bästa stream ni kan få är förskjuten 7 sekunder, men de flesta ligger på 30-45sek för att erbjuda bättre kvalité. 

7sek fördröjningen är bestämd så att kanalerna ska kunna agera ifall någon ex stormar planen. Troligtvis filmar kameramannen det i reflex men kontrollsnubbarna har då några sekunder på sig stt reagera och byta kamera så vi åskådare inte ska se det. (för det är ju uppmärksamhet de idioterna vill ha som springer in) och gärna få det filmat med. 

Om ni inte tror mig så sitt med UnibetLive och titta när det blir mål i PL, då har de redan ändra 5-6sekunder innan ;)

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:
Pelle wrote:
Johan Pedersen wrote:
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Eller nej. Eftersom det är uttagen till att visas på Viasat sport så kommer den inte att streamas på Viaplay, det är bara en match kl 16 som streamas live och det är den som visas på Fotboll. Resten streamas i repris på kvällen.

Nu efterfrågades det dock bara en stream i hög kvalitét, inget om direkstream, men din kommentar är hel korrekt som begränsning.

eftersom jag är insatt i sändningar så finns det inga fotbollskanaler i världen som visar live heller för den delen Längre. Den där lilla liveloggan i hörnet är bara spel för gallerian. Alla sändningar som visar ex PL ligger 7 sekunder efter realtiden. Den bästa stream ni kan få är förskjuten 7 sekunder, men de flesta ligger på 30-45sek för att erbjuda bättre kvalité. 

7sek fördröjningen är bestämd så att kanalerna ska kunna agera ifall någon ex stormar planen. Troligtvis filmar kameramannen det i reflex men kontrollsnubbarna har då några sekunder på sig stt reagera och byta kamera så vi åskådare inte ska se det. (för det är ju uppmärksamhet de idioterna vill ha som springer in) och gärna få det filmat med. 

Vafan är det du säger?
Så här sitter jag och betalar för nåt som inte är live? Skandal!
#someoneout

Nå, vad tror vi om matchen då?
Walcott var ju bedrövlig senast men då han hittat rätt i klubblaget så kan jag känna att han ska få en till chans från start.
Ser dock gärna att Giroud får starta på topp, så Walcott får gå tillbaka till kanten på bekostnad av Oxen.
I övrigt inga konstigheter sålänge Özil är tillbaka. 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Pelle wrote:
Johan Pedersen wrote:
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Eller nej. Eftersom det är uttagen till att visas på Viasat sport så kommer den inte att streamas på Viaplay, det är bara en match kl 16 som streamas live och det är den som visas på Fotboll. Resten streamas i repris på kvällen.

Nu efterfrågades det dock bara en stream i hög kvalitét, inget om direkstream, men din kommentar är hel korrekt som begränsning.

eftersom jag är insatt i sändningar så finns det inga fotbollskanaler i världen som visar live heller för den delen Längre. Den där lilla liveloggan i hörnet är bara spel för gallerian. Alla sändningar som visar ex PL ligger 7 sekunder efter realtiden. Den bästa stream ni kan få är förskjuten 7 sekunder, men de flesta ligger på 30-45sek för att erbjuda bättre kvalité. 

7sek fördröjningen är bestämd så att kanalerna ska kunna agera ifall någon ex stormar planen. Troligtvis filmar kameramannen det i reflex men kontrollsnubbarna har då några sekunder på sig stt reagera och byta kamera så vi åskådare inte ska se det. (för det är ju uppmärksamhet de idioterna vill ha som springer in) och gärna få det filmat med. 

Vafan är det du säger?
Så här sitter jag och betalar för nåt som inte är live? Skandal!
#someoneout

Nå, vad tror vi om matchen då?
Walcott var ju bedrövlig senast men då han hittat rätt i klubblaget så kan jag känna att han ska få en till chans från start.
Ser dock gärna att Giroud får starta på topp, så Walcott får gå tillbaka till kanten på bekostnad av Oxen.
I övrigt inga konstigheter sålänge Özil är tillbaka. 

hehe sanningen svider ibland ;) 

Jag ser också giroud och walcott från start, giroud som target och walcott + Sanchez tar djuplöpningarna. 65% bollinnehav är väl att ligga nära svaret och kanske en 1-0 i hl som blir 2-0 ft ? 

Har inte mkt över för Stoke på bortaplan, hemma kan de bjuda upp på dans med sitt fulspel, men är det samma domare som sist lär väl de röda korten hagla igen för Stoke. 

2-0, bekväm matchbild och cech kan läsa en tidning så länge. 

Men jag hoppas på en hawaiimatch ala 5-2 :D 

I år smäller det !

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Stoke är på förhand en slätstruken historia men för egen del en viktig batalj då två av mina vänner är "swedish stokies" så allt annat än vinst vore oerhört tungt.

Hemma ska vi bara vinna en sådan här match,jag anser vi har större chans nu att slå dom då dom i praktiken försöker tvätta bort bort "brunk stämpeln" genom värvningar som Shaqiri,Bojan,Affelay som hellre vill spela boll än skarvnicka Delaps inkast.

Öppen match som vi vinner med 3-1!

AFC

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Pelle wrote:
Johan Pedersen wrote:
Pelle wrote:

Viaplay.se kommer garantera streama den...

Eller nej. Eftersom det är uttagen till att visas på Viasat sport så kommer den inte att streamas på Viaplay, det är bara en match kl 16 som streamas live och det är den som visas på Fotboll. Resten streamas i repris på kvällen.

Nu efterfrågades det dock bara en stream i hög kvalitét, inget om direkstream, men din kommentar är hel korrekt som begränsning.

eftersom jag är insatt i sändningar så finns det inga fotbollskanaler i världen som visar live heller för den delen Längre. Den där lilla liveloggan i hörnet är bara spel för gallerian. Alla sändningar som visar ex PL ligger 7 sekunder efter realtiden. Den bästa stream ni kan få är förskjuten 7 sekunder, men de flesta ligger på 30-45sek för att erbjuda bättre kvalité. 

7sek fördröjningen är bestämd så att kanalerna ska kunna agera ifall någon ex stormar planen. Troligtvis filmar kameramannen det i reflex men kontrollsnubbarna har då några sekunder på sig stt reagera och byta kamera så vi åskådare inte ska se det. (för det är ju uppmärksamhet de idioterna vill ha som springer in) och gärna få det filmat med. 

Vafan är det du säger?
Så här sitter jag och betalar för nåt som inte är live? Skandal!
#someoneout

Nå, vad tror vi om matchen då?
Walcott var ju bedrövlig senast men då han hittat rätt i klubblaget så kan jag känna att han ska få en till chans från start.
Ser dock gärna att Giroud får starta på topp, så Walcott får gå tillbaka till kanten på bekostnad av Oxen.
I övrigt inga konstigheter sålänge Özil är tillbaka. 

hehe sanningen svider ibland ;) 

Jag ser också giroud och walcott från start, giroud som target och walcott + Sanchez tar djuplöpningarna. 65% bollinnehav är väl att ligga nära svaret och kanske en 1-0 i hl som blir 2-0 ft ? 

Har inte mkt över för Stoke på bortaplan, hemma kan de bjuda upp på dans med sitt fulspel, men är det samma domare som sist lär väl de röda korten hagla igen för Stoke. 

2-0, bekväm matchbild och cech kan läsa en tidning så länge. 

Men jag hoppas på en hawaiimatch ala 5-2 :D 

Någon som har koll vad är det med Bojan? han står inte uppskriven på physioroom men har inte
spelat någon match alls denna säsong. Platsar han inte?
Vi slipper Shawcross, Affelay, Adam iaf. 

Twitter @grvdga

Jajo67
Bild för Jajo67

Japp om vi bara går ut och gasar från start och driver upp tempot samt tar många löpningar utan boll vinner vi med 2-3 bollar men om vi börjar lira gåfotboll, handbollsduttar i komatempo kan vi få problem.

Stoke har ju ett gäng avstängda efter deras senaste hjärnsläppsmatch.

Hoppas på en match där det lossnar för oss offensivt. Första matchen på plats denna säsong och vill se denna uppställning.

 

Cech

Bellerin-Kos-BFG-Monreal

Coq

Walcott-Caz-Özil-Oxen

Alexis

 

Men tror det blir denna

cech

Bel-Kos-BFG-Monreal

Coq

Ramsey-caz-özil-Alexis

Giroud

 

B-G
Bild för B-G
Jajo67 wrote:

Japp om vi bara går ut och gasar från start och driver upp tempot samt tar många löpningar utan boll vinner vi med 2-3 bollar men om vi börjar lira gåfotboll, handbollsduttar i komatempo kan vi få problem.

Stoke har ju ett gäng avstängda efter deras senaste hjärnsläppsmatch.

Hoppas på en match där det lossnar för oss offensivt. Första matchen på plats denna säsong och vill se denna uppställning.

 

Cech

Bellerin-Kos-BFG-Monreal

Coq

Walcott-Caz-Özil-Oxen

Alexis

 

Spännande med Alexis på topp. Ja varför inte, vi får ju en jäkla speed på kanterna med
Walcott och Ox också.
Funkar det inte så har vi alternativ.
Hoppas på 3-0, ett mål vardera av WOA :)

Twitter @grvdga

MartinO
Bild för MartinO

Skulle tro att han nyligen blivit friskförklarad... då han varit skadad.

Woody
Bild för Woody

Kan någon förklara. Jag brukar besöka 2 pubar på hemorten som har Viasat. Kan dessa då icke visa den viktiga matchen eller är det bara den som går på Viaprutt fotboll som går att se ? Rock on !

Finnen
Bild för Finnen

Beror på hur dom tar in kanalerna, kör dom parabol kan dom bara visa den på fotboll, har dom kabelleverantör kan dom visa två matcher

Woody
Bild för Woody

Tackar ! Då vet jag ! Fanken Rock on !

B-G
Bild för B-G

Ser relativt ljust ut på skadefronten.  Vi ligger långt ifrån toppen och med Wilshere snart tillbaka så har vi endast 1 långtidskada på Welbeck.  Räknar inte med Rosicky då han tagit över Diabys konstanta plats i sjukstugan och troligtvis kommer sitta där säsongen ut. 

Twitter @grvdga

Sidor