Medlemmar: 2948 st.
Visa menyn

Arsenal-Stoke 12/9 16.00

251 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Bangkok_Gooner wrote:
pumpum wrote:

Hahaha giroud, jävla sopa...så less på allt målsumpande, detta är ju dråpligt

nanana Giroud.  in your Face haters!

skön seger, kanske den mest rättvisa 2-0 segern någonsin.  

Å se på fan, vi har 2 strikers som gör mål. 

Who could've known.  ;)

du tröttnar aldrig på att vara en besserwisser? Tänk om vi fick se dig kommentera matcherna under matcherna nån gång istället för att vara dryg mot din kollegor på forumet. Lätt att alltid ha rätt efteråt.

Faaaan nu gjorde shitty ett skitmål

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Solklar straff på Giroud där med. Synd at inte alexis hade fått sätta ett mål också då. 

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
pumpum wrote:

Hahaha giroud, jävla sopa...så less på allt målsumpande, detta är ju dråpligt

nanana Giroud.  in your Face haters!

skön seger, kanske den mest rättvisa 2-0 segern någonsin.  

Å se på fan, vi har 2 strikers som gör mål. 

Who could've known.  ;)

du tröttnar aldrig på att vara en besserwisser? Tänk om vi fick se dig kommentera matcherna under matcherna nån gång istället för att vara dryg mot din kollegor på forumet. Lätt att alltid ha rätt efteråt.

Faaaan nu gjorde shitty ett skitmål

Nä, det driver mig snarare. 

Var i ovan citat menar du jag var dryg mot mina kollegor?

Läs om läs rätt, kommenterade hela matchen.  Dock hade jag prioriteten på att faktiskt se matchen istället för att bara skriva hur usla vi var ;)

För att återgå till ämnet, Coq var mkt bra. Cazorla lika så.  Blir mkt förvånad om inte Giroud startar mot Chelsea.  Han var bra det lilla vi fick se av honom. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Då ligger vi 2a då.  :)

Jävligt synd på Citys 90 mål. 

Nu håller iallafall jag tummarna för en Liverpool kross.  Visst, oavgjort vore bra.  Men det går emot mina principer. :)

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
Bangkok_Gooner wrote:

Nu håller iallafall jag tummarna för en Liverpool kross.  Visst, oavgjort vore bra.  Men det går emot mina principer. :)

kryss med 12 röda kort funkar med.

Sjukt intressant borta mot Chelski nästa omgång. Vi kan typ spela bort Mourinho från titel o jobbet eller så kommer Chelski vakna o krossa oss

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

kryss med 12 röda kort funkar med.

Sjukt intressant borta mot Chelski nästa omgång. Vi kan typ spela bort Mourinho från titel o jobbet eller så kommer Chelski vakna o krossa oss

Ja det där är aldrig en enkel match, nu om någonsin borde vi ju ta chansen.  Men som sagt.  Derby är derby. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Özil på FB.  

Job done! striker goals make us 2nd of the table for the moment. Have a nice weekend Gunners!  #YaGunnersYa #Arsenal #bpl

Då vet vi att Walcott är striker då iaf ;)

Twitter @grvdga

mangeW
Bild för mangeW
Bangkok_Gooner wrote:

Özil på FB.  

Job done! striker goals make us 2nd of the table for the moment. Have a nice weekend Gunners!  #YaGunnersYa #Arsenal #bpl

Nästa fråga; vad är Ramsey? 

200304382612073264790

mangeW
Bild för mangeW

En sak jag tänkte på idag var att Arteta fick bindeln när han kom in, tidigare vet jag att han avböjt vid inhopp, kommer inte ihåg om det var från Santi eller BFG då... Det kan ju bero på matchminut eller att de snackat ihop sig innan såklart...

Details shmetails.

200304382612073264790

Sral
Bild för Sral

Vafan. Vi spelade bra och dominerade matchen, visst satt det lite hårt inne, men 2-0, både Walcott och Giroud gjorde mål (alltså är självmål och Giroud i delad ledning i vår interna skytteliga), men jag ser mest en massa gnäll? Tycker det var en bra genomförd match av hela laget idag. 1-0-målet var ljuvligt att skåda. Allt, Coqs brytning, Özils boll, Walcotts mottagning och hur han höll undan försvarseem var mumma! 

Mackan
Bild för Mackan
Sral wrote:

Vafan. Vi spelade bra och dominerade matchen, visst satt det lite hårt inne, men 2-0, både Walcott och Giroud gjorde mål (alltså är självmål och Giroud i delad ledning i vår interna skytteliga), men jag ser mest en massa gnäll? Tycker det var en bra genomförd match av hela laget idag. 1-0-målet var ljuvligt att skåda. Allt, Coqs brytning, Özils boll, Walcotts mottagning och hur han höll undan försvarseem var mumma! 

Tack Sral, skönt med en motvikt. Att det ska gnällas på Özil tex även om laget OCH han gör en bra match, är tyvärr mer regel än undantag. 2-0 och mål av både Walcott och Giroud med bud på massor mer är bara glädje, punkt!

Twitter: @mackan_carlsson

Glenn
Bild för Glenn

Men herregud det är väl inte speciellt mkt gnäll här inne? Vi gör en helt ok match men borde vunnit med 5-0. Några var oroliga att vi skulle få en i baken när vi bara hade ett - noll. Enda kommentar om Özil som var neg var att han är PLs vekaste och det står jag för hur många assist han än gör. 1-0 var briljans rakt igenom.

COYG

B-G
Bild för B-G
Sral wrote:

Helt riktigt, men vem fan är du att komma och vara glad nu när du inte kommenterade under matchen? ;) OBS skämt!

Jag tycker Giroud såg mycket sugen och delaktig ut med.  Tror han startar mot Che.

vi skapade massvis med chanser, gott att se. Kollar på Uni-Liv. Herregud vilket sömnpiller.  

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Bangkok_Gooner wrote:

Österman.  Säg att du sitter med Cechhjälmen nu. :)

upp med bild isåfall :D

Tyvärr ite kommit än, skulle gissa på tisdag-onsdag. Bild kommer på dirre när den kommer ;)

I år smäller det !

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
mangeW wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Özil på FB.  

Nästa fråga; vad är Ramsey? 

sämst i PL

I år smäller det !

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:

Va fan Sral, sluta klaga på oss som klagar, kan vi inte få ha det i fred ???? ;)
Känns olustigt att du är på andra sidan strecket på humörskalan. hahaha

Släpp sargen och va lite glad för fan, känner ju inte igen dig ;=) 

I år smäller det !

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:

Men herregud det är väl inte speciellt mkt gnäll här inne? Vi gör en helt ok match men borde vunnit med 5-0. Några var oroliga att vi skulle få en i baken när vi bara hade ett - noll. Enda kommentar om Özil som var neg var att han är PLs vekaste och det står jag för hur många assist han än gör. 1-0 var briljans rakt igenom.

Jag såg gnäll-inlägg på gnäll-inlägg. Hade jag inte sett matchen skulle jag ha kunnat tro att vi förlorade. Självklart får alla tycka som man vill, men den här tråden gjorde mig uppriktigt besviken. 

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:

Jag såg gnäll-inlägg på gnäll-inlägg. Hade jag inte sett matchen skulle jag ha kunnat tro att vi förlorade. Självklart får alla tycka som man vill, men den här tråden gjorde mig uppriktigt besviken. 

Rätt trött på besserwisser mentaliteten och att man aldrig får säga ett ont ord här inne så jag gör snart som många andra och lämnar det här forumet. Håller ju ändå på att dö. Förr kunde vi ha iaf 10 sidor innan match där vi diskuterade inför. Nu har vi ofta runt 5 sidor efter matchen och då är väl 25% av inläggen från mig.

COYG

Sral
Bild för Sral

Försökte inte vara någon besserwisser. Jag håller dina inlägg, din passion och kunskap om Arsenal högt. Sa dessutom att alla självklart får tycka vad de vill. Jag blev bara så besviken, och det var inte på dig, utan hela tråden. 

Sen är jag personligen för inne i matcherna för att vara aktiv i matchtrådarna. 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Rätt trött på besserwisser mentaliteten och att man aldrig får säga ett ont ord här inne så jag gör snart som många andra och lämnar det här forumet. Håller ju ändå på att dö. Förr kunde vi ha iaf 10 sidor innan match där vi diskuterade inför. Nu har vi ofta runt 5 sidor efter matchen och då är väl 25% av inläggen från mig.

Du o jag bubben, duuuu o ja :D

Tyvärr hade jag hand om sonen idag så kunde inte skriva under matchen. 17mån son+uppfälld dator funkar inte alltför bra. ;)

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Du kallar det besserwissermentalitet.  Jag misstänker att du menar mig.  

Jag anser mig kommentera med verklighetsförankring istället för att döma ut laget totalt redan i minut 30.  

Det är trots allt ett supporterforum.  

Åsikter är till för att vara olika, gillar man inte olika då är nog inte forumet rätt plats, då passar Twitter bättre då det är mer en plats för envägskommunikation än ett forum. 

Twitter @grvdga

Mackan
Bild för Mackan
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Klart som fan man får klaga på dåliga insatser likväl som hylla de som är bra. För mig personligen och det är min uppfattning och ingen sanning, så blir jag trött när du klagar på Özil för miljonte gången för att han förlorar en närkamp trots en riktigt stabil insats i övrigt. Jag har förstått att du inte gillar honom vilket står dig helt fritt, men det tenderar att bli en aning onyanserat.

Twitter: @mackan_carlsson

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Nu tycker jag att ni ska gå ut på youtube och leta på Jesus Navas miss idag och låta magmusklerna jobba lite.

Han rundar målis ala Torres och missar hela jävla målet !
Det är så dåligt att trots min sjuka fantasi kan jag inte komma på någon jämnförelse över hur dåligt det var.......

Sitter mål-lös (höhöhö) här :D 

https://www.youtube.com/watch?v=7u5JOU1tMNs

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:

Nu tycker jag att ni ska gå ut på youtube och leta på Jesus Navas miss idag och låta magmusklerna jobba lite.

Det är så dåligt att trots min sjuka fantasi kan jag inte komma på någon jämnförelse över hur dåligt det var.......

Eller så kan man sitta och se hela United vs Pool. Kräkmuskeln och skrattmusklerna får sig en omgång. Fyfan vad dålig båda är, men främst Pool. 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:

Eller så kan man sitta och se hela United vs Pool. Kräkmuskeln och skrattmusklerna får sig en omgång. Fyfan vad dålig båda är, men främst Pool. 

Hehe tyvärr kom sambon hem och tog dosan, hon skulle se "hela sverige bakar" eller nåt sånt.
Och jag fick frågan : Vill du verkligen se den matchen ?

Innerst inne ville jag skrika JAAAAAAA, men jag kunde ju täkna ut med tånageln att det skulle bli en seg match..

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:

Försökte inte vara någon besserwisser. Jag håller dina inlägg, din passion och kunskap om Arsenal högt. Sa dessutom att alla självklart får tycka vad de vill. Jag blev bara så besviken, och det var inte på dig, utan hela tråden. 

Sen är jag personligen för inne i matcherna för att vara aktiv i matchtrådarna. 

menade ej dig. Började svara dig för jag tyckte du skrev något helt annat men sen såg jag att du sett matchen så tog bort det första jag skrev o lät resten stå kvar. Sorry!

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Mackan wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Klart som fan man får klaga på dåliga insatser likväl som hylla de som är bra. För mig personligen och det är min uppfattning och ingen sanning, så blir jag trött när du klagar på Özil för miljonte gången för att han förlorar en närkamp trots en riktigt stabil insats i övrigt. Jag har förstått att du inte gillar honom vilket står dig helt fritt, men det tenderar att bli en aning onyanserat.

absolut! Jag tycker ej om Özil som person eller fotbollsspelare i Arsrnal men jag älskar hans briljans som han visar rätt ofta. Blir lite kaos i hjärnan då och kan inte låta bli att störa mig på honom. Men jag berömer honom varje gång han gör bra saker men aldrig en enda kommentar om det. :-) man får klaga hur mkt på Giroud, Ramsey, walcott mfl men man får inte klaga på Özil. Det är faschinerande. Ingen försvara Giroud när det öses galla över honom här.

måste finnas nån motvikt till alla Özilälskare här. Den rolken har jag tagit! :-)

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Jävlar där betalade Martial tillbaka en del av de 500 milj han kostade. Fan om han lyckas i äckliga United

COYG

B-G
Bild för B-G

Riktigt snyggt.  Sanogo'ish med dom där snubblande benen.

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:
Mackan wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

absolut! Jag tycker ej om Özil som person eller fotbollsspelare i Arsrnal men jag älskar hans briljans som han visar rätt ofta. Blir lite kaos i hjärnan då och kan inte låta bli att störa mig på honom. Men jag berömer honom varje gång han gör bra saker men aldrig en enda kommentar om det. :-) man får klaga hur mkt på Giroud, Ramsey, walcott mfl men man får inte klaga på Özil. Det är faschinerande. Ingen försvara Giroud när det öses galla över honom här.

måste finnas nån motvikt till alla Özilälskare här. Den rolken har jag tagit! :-)

Vafan, jag brukar försvara Giroud och Ramsey! Och nåde den som talar illa om Mertesacker! Walcott är jag tystare om, men...tja, vi har väl alla någon vi är mer kritiska. 

En liten reflektion, bara...alla klagar på att Giroud missar chanser, men undrar om inte Alexis har sumpat mer nu? 

Sidor