Medlemmar: 8830 st.
Visa menyn

Chelsea - Arsenal 19/9

455 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
B-G
Bild för B-G
Österman wrote:

Jag önskar också att jag kunde se utvägen till en ligaseger för Arsenal, men så starka saker tänker jag inte röka under min pappaledighet.

Vi hamnar som bäst 3:a, och det ska vara med övernaturliga krafter som jag inte ens kan förklara....

WestHam vinner borta mot Arsenal, Liverpool och Man City. Snacka om att hela laget/tränarstaben gör sitt jobb när det vankas stormatch för dom. Grym taktik och härlig matchcoach som får matcherna exakt dit han vill ha dom och sedan straffar motståndarna.
KLASS ! (Nej de vinner inte ligan heller ;D ) 

Tippade WH 6a Innan säsongen.  Vart rätt hånad av allvetande spåtanterna här inne buhuu buhuu.  Vi får väl se :)

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral
Bangkok_Gooner wrote:
Sral wrote:
George Adams wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Finnen wrote:

Härligt, detta såg man inte komma första sept va

 

Varför fick han fortsätta spela så länge efter incidenten?

Härligt?
Måste allvarligt ifrågasätta din roll på detta forumet....förrutom att komma med laguppställningar och falska nyheter.
Bedrövligt hur man kan säga härligt och raljera som du gör. 

Det har skrivits värre saker på det här forumet Bangkok. Av dig, av mig,  ja av massor av ibland frustrerade och/eller raljerande gooners. 

Efter bla den gångna veckan har jag förståelse för att inte alla drömmer i färg, som du och bl a Sral har en tendens att göra. Jag avundas er optimistiska syn. Men håller inte alltid med era "försvarstal"

Just nu är det svårt att "drömma i färg", som du säger. Polaren och jag som såg matchen igår tappade helt energin, vi orkade knappt prata efteråt. Alltså, det är väl uppenbart för alla att Wenger och hans lagbygge har svagheter? Grejen är bara att jag tycker att alla lag i den här ligan har sina svagheter, så vissa saker får man kanske helt enkelt leva med. Sen tror jag att det kan bli en tung period efter Wenger, så de som vill se en ny tränare ska vara "careful what they wish for". 

Men matematiskt, som herr Wenger gärna säger ibland, är vi ju faktiskt bara fem poäng efter City. Minns ni inte när vi var överlägsna under säsongen 2002-03 för att sedan tappa allt och se United glida förbi oss?

Känner igen mig i det där.   Sällan har en match tagit så mkt energi ut mig.  Det som är underligt här på forumet med alla FM supportrar sim Tex Mickys, är att det är rätt tyst om domaren.  Helt sanslöst att det får gå till på det här sättet i en av världens största ligor.  Ligan är ju såklart på inget sätt körd poängmässigT men jag tror för första gången på länge att det blir för svårt.  Vi har 30+ matcher kvar utan vettiga domare. Kan gå hursomhelst.  

Deans insats var bedrövlig, men det är också så typisk att vi går rakt in i fällan. Vi spelade bra i första halvlek, Costa gjorde ju detta för att matchen skulle väga över till deras fördel, och vi svalde betet med hull och hår...

B-G
Bild för B-G
Sral wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Sral wrote:
George Adams wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Finnen wrote:

Härligt, detta såg man inte komma första sept va

 

Varför fick han fortsätta spela så länge efter incidenten?

Härligt?
Måste allvarligt ifrågasätta din roll på detta forumet....förrutom att komma med laguppställningar och falska nyheter.
Bedrövligt hur man kan säga härligt och raljera som du gör. 

Det har skrivits värre saker på det här forumet Bangkok. Av dig, av mig,  ja av massor av ibland frustrerade och/eller raljerande gooners. 

Efter bla den gångna veckan har jag förståelse för att inte alla drömmer i färg, som du och bl a Sral har en tendens att göra. Jag avundas er optimistiska syn. Men håller inte alltid med era "försvarstal"

Just nu är det svårt att "drömma i färg", som du säger. Polaren och jag som såg matchen igår tappade helt energin, vi orkade knappt prata efteråt. Alltså, det är väl uppenbart för alla att Wenger och hans lagbygge har svagheter? Grejen är bara att jag tycker att alla lag i den här ligan har sina svagheter, så vissa saker får man kanske helt enkelt leva med. Sen tror jag att det kan bli en tung period efter Wenger, så de som vill se en ny tränare ska vara "careful what they wish for". 

Men matematiskt, som herr Wenger gärna säger ibland, är vi ju faktiskt bara fem poäng efter City. Minns ni inte när vi var överlägsna under säsongen 2002-03 för att sedan tappa allt och se United glida förbi oss?

Känner igen mig i det där.   Sällan har en match tagit så mkt energi ut mig.  Det som är underligt här på forumet med alla FM supportrar sim Tex Mickys, är att det är rätt tyst om domaren.  Helt sanslöst att det får gå till på det här sättet i en av världens största ligor.  Ligan är ju såklart på inget sätt körd poängmässigT men jag tror för första gången på länge att det blir för svårt.  Vi har 30+ matcher kvar utan vettiga domare. Kan gå hursomhelst.  

Deans insats var bedrövlig, men det är också så typisk att vi går rakt in i fällan. Vi spelade bra i första halvlek, Costa gjorde ju detta för att matchen skulle väga över till deras fördel, och vi svalde betet med hull och hår...

Absolut.  Men spelarna är människor dom med. MeD känslor och humör.   man såg redan från start att Costa skulle bete sig.  Första 10 gjorde dom allt för att få ett gult på Coq.  

Jag är förvånad att Costa ens lämnade planen oskadd. Det får Wenger ta på sig.  

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag har blivit luttrad genom åren. Blev konstigt nog inte speciellt frustrerad efter matchen igår. Jag kände att det var för mycket som var tvunget att gå vår väg för att det skulle ha blivit något annat än förlust. Matchen mot West Ham var en annan historia. Var så besviken. De matcherna MÅSTE vi vinna om skall han någon som helst chans att vara med i toppen mot slutet.

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse

Inte för att det spelar någon roll men är ganska övertygad om att Wenger kommer bestraffas av FA för den befogade kritiken mot Dean.

Sral
Bild för Sral

Fast med facit i hand, när vi ser att West Ham har slagit även Liverpool och City (som inte ens hade släppt in ett mål än) på bortaplan känns premiärförlusten lite lättare att smälta, tycker jag. Slår vi Leicester i nästa helg är vi ändå med och slåss där uppe. Två enormt viktiga matcher i Leicester och United, sen blir det lite lättare motstånd, om jag inte minns fel. 

Undrar bara hur Wenger ska formera mittfältet? Ramsey lär ju få kliva in centralt, och Oxen husera till höger. Läge för "the Jeff" att få speltid mot Spurs?

Jonas S
Bild för Jonas S
Sral wrote:

Fast med facit i hand, när vi ser att West Ham har slagit även Liverpool och City (som inte ens hade släppt in ett mål än) på bortaplan känns premiärförlusten lite lättare att smälta, tycker jag. Slår vi Leicester i nästa helg är vi ändå med och slåss där uppe. Två enormt viktiga matcher i Leicester och United, sen blir det lite lättare motstånd, om jag inte minns fel. 

Undrar bara hur Wenger ska formera mittfältet? Ramsey lär ju få kliva in centralt, och Oxen husera till höger. Läge för "the Jeff" att få speltid mot Spurs?

Absolut, jag håller med. Men vi spelade verkligen inte bra i den matchen. Jag var väldigt frustrerad efteråt. Inte bara pga resultatet. Igår tycker jag vi spelade ungefär så som man kan förvänta sig. Att vi förlorade var mer pga utvisningen och att Chelsea har väldigt lätt för att slå oss.

Ser gärna Jeff mot Spurs. Det är ju ligacupen. Där kan man chansa och exprementera. Vi får inte dra på oss fler skador på mittfältet nu. Spurs-matcherna på WHL brukar ju kunna bli rätt vilda.

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Tosse wrote:

Inte för att det spelar någon roll men är ganska övertygad om att Wenger kommer bestraffas av FA för den befogade kritiken mot Dean.

Haha.  Ja det vore FA i ett nötskal.  

 

Twitter @grvdga

George Adams
Bild för George Adams
Sral wrote:
George Adams wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Finnen wrote:

Härligt, detta såg man inte komma första sept va

 

Varför fick han fortsätta spela så länge efter incidenten?

Härligt?
Måste allvarligt ifrågasätta din roll på detta forumet....förrutom att komma med laguppställningar och falska nyheter.
Bedrövligt hur man kan säga härligt och raljera som du gör. 

Det har skrivits värre saker på det här forumet Bangkok. Av dig, av mig,  ja av massor av ibland frustrerade och/eller raljerande gooners. 

Efter bla den gångna veckan har jag förståelse för att inte alla drömmer i färg, som du och bl a Sral har en tendens att göra. Jag avundas er optimistiska syn. Men håller inte alltid med era "försvarstal"

Just nu är det svårt att "drömma i färg", som du säger. Polaren och jag som såg matchen igår tappade helt energin, vi orkade knappt prata efteråt. Alltså, det är väl uppenbart för alla att Wenger och hans lagbygge har svagheter? Grejen är bara att jag tycker att alla lag i den här ligan har sina svagheter, så vissa saker får man kanske helt enkelt leva med. Sen tror jag att det kan bli en tung period efter Wenger, så de som vill se en ny tränare ska vara "careful what they wish for". 

Men matematiskt, som herr Wenger gärna säger ibland, är vi ju faktiskt bara fem poäng efter City. Minns ni inte när vi var överlägsna under säsongen 2002-03 för att sedan tappa allt och se United glida förbi oss?

Självklart har alla lag i ligan sina svagheter och brister, liksom förtjänster.  I vårt fall så anser jag att vi har svagheter i funktioner och kvaliteter som jag alltid sett som viktiga och högaktat i Engelska lag. Därav min ibland kritiska hållning för de ansvariga bakom spelsätt och bygge.

Ligan är givetvis inte körd, precis som du ger ex på. Men tendensen finns att vi har liknande problem som tidigare säsonger. Det retar mig något jävulskt att vi aldrig tycks lära oss.

Sral
Bild för Sral

Javisst, jag känner också att vi är ungefär som vanligt, vi är hyfsat nära att kunna vinna ligan, men i slutändan är det samma brister som fäller oss gång på gång och år efter år. Sen har vi svårt mot Chelsea, och vi kan ändå sluta högt upp i tabellen. Man har svårt för vissa lag, helt enkelt. Mitt förnuft säger att det är fånigt att vara missnöjd med att bli trea-fyra i ligan och vinna FA-cupen, i år kanske vi inte vinner någon trofé alls, men det är klart att det är jobbigt att vi aldrig tycks komma längre också. Det är jobbigt. Men jag undrar hur Liverpools eller Tottenhams fans känner...

Jajo67
Bild för Jajo67
George Adams wrote:
Sral wrote:
George Adams wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Finnen wrote:

Härligt, detta såg man inte komma första sept va

 

Varför fick han fortsätta spela så länge efter incidenten?

Härligt?
Måste allvarligt ifrågasätta din roll på detta forumet....förrutom att komma med laguppställningar och falska nyheter.
Bedrövligt hur man kan säga härligt och raljera som du gör. 

Det har skrivits värre saker på det här forumet Bangkok. Av dig, av mig,  ja av massor av ibland frustrerade och/eller raljerande gooners. 

Efter bla den gångna veckan har jag förståelse för att inte alla drömmer i färg, som du och bl a Sral har en tendens att göra. Jag avundas er optimistiska syn. Men håller inte alltid med era "försvarstal"

Just nu är det svårt att "drömma i färg", som du säger. Polaren och jag som såg matchen igår tappade helt energin, vi orkade knappt prata efteråt. Alltså, det är väl uppenbart för alla att Wenger och hans lagbygge har svagheter? Grejen är bara att jag tycker att alla lag i den här ligan har sina svagheter, så vissa saker får man kanske helt enkelt leva med. Sen tror jag att det kan bli en tung period efter Wenger, så de som vill se en ny tränare ska vara "careful what they wish for". 

Men matematiskt, som herr Wenger gärna säger ibland, är vi ju faktiskt bara fem poäng efter City. Minns ni inte när vi var överlägsna under säsongen 2002-03 för att sedan tappa allt och se United glida förbi oss?

Självklart har alla lag i ligan sina svagheter och brister, liksom förtjänster.  I vårt fall så anser jag att vi har svagheter i funktioner och kvaliteter som jag alltid sett som viktiga och högaktat i Engelska lag. Därav min ibland kritiska hållning för de ansvariga bakom spelsätt och bygge.

Ligan är givetvis inte körd, precis som du ger ex på. Men tendensen finns att vi har liknande problem som tidigare säsonger. Det retar mig något jävulskt att vi aldrig tycks lära oss.

Det handlar ju i mångt & mycket om att inte Wenger värderar karaktären på spelaren så högt utan mer går på teknik etc när spelare ska köpas. Jag tror att hitta rätt karaktärer är något som är väldigt viktigt när man bygger ett lag.

Sral
Bild för Sral

Jag tror allt att Wenger värderar karaktär. Han har bara en annan syn på vilken karaktär hans spelare ska ha än vad Mourinho har. 

Jajo67
Bild för Jajo67
Sral wrote:

Jag tror allt att Wenger värderar karaktär. Han har bara en annan syn på vilken karaktär hans spelare ska ha än vad Mourinho har. 

Ja så är det naturligtvis men jag menar att JAG TROR att Wenger inte lägger lika stor vikt vid att få in olika karaktärer när han bygger sitt lag. Många av de spelare vi har på mittfältet är ju ganska lika & han spelar sedan dessa ur position där deras egenskaper kanske inte alltid kommer till sin rätt. Det är ju bara att titta på hans motvilja att värva en renodlad dm genom åren.
Mourinho syn på etik & moral ger jag inte ett smack för men han har en förmåga att bygga lag med olika karaktärer - att jag sen avskyr honom är en annan sak.

George Adams
Bild för George Adams
Sral wrote:

Javisst, jag känner också att vi är ungefär som vanligt, vi är hyfsat nära att kunna vinna ligan, men i slutändan är det samma brister som fäller oss gång på gång och år efter år. Sen har vi svårt mot Chelsea, och vi kan ändå sluta högt upp i tabellen. Man har svårt för vissa lag, helt enkelt. Mitt förnuft säger att det är fånigt att vara missnöjd med att bli trea-fyra i ligan och vinna FA-cupen, i år kanske vi inte vinner någon trofé alls, men det är klart att det är jobbigt att vi aldrig tycks komma längre också. Det är jobbigt. Men jag undrar hur Liverpools eller Tottenhams fans känner...

Vi lämnade "Home of Football" med allt vad det innebär, pga att vi ville kunna konkurrera på riktigt. Visst vi börjar se lite effekt av detta nu, med möjlighet att skaffa bra spelare, i allafall enligt prislappen bra spelare, och vi har brutit titeltorkan vi såg efter Highbury flytten. Men vi har enl mig fortsatta problem på flera områden, bl a det Jajo 67 är inne på,  karaktären på vårt spelarmaterial.  Men även taktik, bredd på trupp osv är områden som vår Manager inte riktigt får rätsida på.

Vi är absolut med, men vi går framåt för långsamt och vi lär oss tyvärr inte tillräckligt bra av våra misstag.

När det gäller Liverpool och  Spurs anhängare så är dom så klart frustrade, kanske framförallt Pool's då dom ju har en helt annan framgångsrik historia än the lot down the road. Men dom har en sak jag avundas dom lite. Dom är kvar på  sina klassiska arenor.

George Adams
Bild för George Adams
Jajo67 wrote:
Sral wrote:

Jag tror allt att Wenger värderar karaktär. Han har bara en annan syn på vilken karaktär hans spelare ska ha än vad Mourinho har. 

Ja så är det naturligtvis men jag menar att JAG TROR att Wenger inte lägger lika stor vikt vid att få in olika karaktärer när han bygger sitt lag. Många av de spelare vi har på mittfältet är ju ganska lika & han spelar sedan dessa ur position där deras egenskaper kanske inte alltid kommer till sin rätt. Det är ju bara att titta på hans motvilja att värva en renodlad dm genom åren.
Mourinho syn på etik & moral ger jag inte ett smack för men han har en förmåga att bygga lag med olika karaktärer - att jag sen avskyr honom är en annan sak.

Helt enig.

Jonas S
Bild för Jonas S
Sral wrote:

Jag tror allt att Wenger värderar karaktär. Han har bara en annan syn på vilken karaktär hans spelare ska ha än vad Mourinho har. 

Min uppfattning är att Wenger alltid sätter teknik och skicklighet med bollen före karaktär på planen, taktik och vinnarmentalitet. Sedan har han genom åren kanske ställt en del krav på spelarnas karaktär utanför planen. Men där vinner vi inga fotbollsmatcher.

Dagens Arsenal är bäst på allt utanför fotbollsplanen känns det som. Störst på sociala medier, bäst mediaträning, prydligast frisyrer, flest kampanjer för allt mellan himmel och jord. Vår pr-maskin är helt överlägsen. Och nog känns det som att fotbollen hänger på där med snyggt och prydligt spel. Men allt känns ibland mer som varumärkesstrategi än som fotboll. Jag känner ibland att allt blivit väldigt plastigt.

Be excited!

Sral
Bild för Sral

Ja, något saknas i Wengers lag numera. Jag tror förvisso att han försöker bygga upp den där vinnarkänslan och karaktären över tid, och jag tycker att det börjar synas lite, dock inte tillräckligt. Det är märkligt att det tog en sådan tid att hitta en bra DM, men samtidigt var ju en affär med M'Vila väldigt nära, så även Wenger måste ju ha sett det behovet. 

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:

Jag önskar också att jag kunde se utvägen till en ligaseger för Arsenal, men så starka saker tänker jag inte röka under min pappaledighet.

Vi hamnar som bäst 3:a, och det ska vara med övernaturliga krafter som jag inte ens kan förklara....

WestHam vinner borta mot Arsenal, Liverpool och Man City. Snacka om att hela laget/tränarstaben gör sitt jobb när det vankas stormatch för dom. Grym taktik och härlig matchcoach som får matcherna exakt dit han vill ha dom och sedan straffar motståndarna.
KLASS ! (Nej de vinner inte ligan heller ;D ) 

Tippade WH 6a Innan säsongen.  Vart rätt hånad av allvetande spåtanterna här inne buhuu buhuu.  Vi får väl se :)

6,a?? nej lägg av,9-12 låter rimligt.

Säsongen är inte slut i oktober!

AFC

George Adams
Bild för George Adams
Jonas S wrote:
Sral wrote:

Jag tror allt att Wenger värderar karaktär. Han har bara en annan syn på vilken karaktär hans spelare ska ha än vad Mourinho har. 

Min uppfattning är att Wenger alltid sätter teknik och skicklighet med bollen före karaktär på planen, taktik och vinnarmentalitet. Sedan har han genom åren kanske ställt en del krav på spelarnas karaktär utanför planen. Men där vinner vi inga fotbollsmatcher.

Dagens Arsenal är bäst på allt utanför fotbollsplanen känns det som. Störst på sociala medier, bäst mediaträning, prydligast frisyrer, flest kampanjer för allt mellan himmel och jord. Vår pr-maskin är helt överlägsen. Och nog känns det som att fotbollen hänger på där med snyggt och prydligt spel. Men allt känns ibland mer som varumärkesstrategi än som fotboll. Jag känner ibland att allt blivit väldigt plastigt.

Håller med fullständigt Jonas. Vi har tyvärr tappat en hel del man en gång fastnade för, till förmån för sånt som du beskriver. Inget kul.

Sral
Bild för Sral

Fast det där tror jag gäller alla storklubbar. Klart vi ser mer av Arsenal som håller på dem, men jag slår vad om att City, United, Liverpool och de andra har lika stor PR-maskin de också. Det handlar inte om vad som är fel med just Arsenal, snarare engelsk fotboll i stort i så fall.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:

Jag önskar också att jag kunde se utvägen till en ligaseger för Arsenal, men så starka saker tänker jag inte röka under min pappaledighet.

Vi hamnar som bäst 3:a, och det ska vara med övernaturliga krafter som jag inte ens kan förklara....

WestHam vinner borta mot Arsenal, Liverpool och Man City. Snacka om att hela laget/tränarstaben gör sitt jobb när det vankas stormatch för dom. Grym taktik och härlig matchcoach som får matcherna exakt dit han vill ha dom och sedan straffar motståndarna.
KLASS ! (Nej de vinner inte ligan heller ;D ) 

Tippade WH 6a Innan säsongen.  Vart rätt hånad av allvetande spåtanterna här inne buhuu buhuu.  Vi får väl se :)

Vem tippade du som vinnare?

Glenn
Bild för Glenn
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

alltid kul när Arsenal hjälper Chelsea till en bra placering.

Konstigt att nästsn ingen gnäller på Gabriels röda när alla gnällde på Girouds. Vem har störst hjärnskäpp? En idiotisk sak 1 meter framför domaren kanske?

Bra placering på 13e plats?
Mer love än det lär du kunna ge CHE.

 

du är ju så trög så klockorna stannar. Den här matchen vänder Chelseas säsong och ja de kommer sluta högre än oss i tabellen. Jag gör något som du aldrig har vågat, sticker ut hskan och säger hur något ska bli innan det sker, du gör det endast efteråt

Bra Mickys keep it classy. 

jag jobbar på det :-). Men sluta att missförstå precis allt med vilje för att vara ett pain in the ass

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

alltid kul när Arsenal hjälper Chelsea till en bra placering.

Konstigt att nästsn ingen gnäller på Gabriels röda när alla gnällde på Girouds. Vem har störst hjärnskäpp? En idiotisk sak 1 meter framför domaren kanske?

Bra placering på 13e plats?
Mer love än det lär du kunna ge CHE.

 

du är ju så trög så klockorna stannar. Den här matchen vänder Chelseas säsong och ja de kommer sluta högre än oss i tabellen. Jag gör något som du aldrig har vågat, sticker ut hskan och säger hur något ska bli innan det sker, du gör det endast efteråt

Bra Mickys keep it classy. 

jag jobbar på det :-). Men sluta att missförstå precis allt med vilje för att vara ett pain in the ass

Missförstå när någon kallar en annan person för trög? Inte mycket att missförstå där. Du saknar argument.  Det förstår jag så du är förlåten. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
SuperJackie wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:

Jag önskar också att jag kunde se utvägen till en ligaseger för Arsenal, men så starka saker tänker jag inte röka under min pappaledighet.

Vi hamnar som bäst 3:a, och det ska vara med övernaturliga krafter som jag inte ens kan förklara....

WestHam vinner borta mot Arsenal, Liverpool och Man City. Snacka om att hela laget/tränarstaben gör sitt jobb när det vankas stormatch för dom. Grym taktik och härlig matchcoach som får matcherna exakt dit han vill ha dom och sedan straffar motståndarna.
KLASS ! (Nej de vinner inte ligan heller ;D ) 

Tippade WH 6a Innan säsongen.  Vart rätt hånad av allvetande spåtanterna här inne buhuu buhuu.  Vi får väl se :)

6,a?? nej lägg av,9-12 låter rimligt.

Säsongen är inte slut i oktober!

lägg av själv.  Vore säsongen slut i oktober skulle dom hanma högre. Jag står för mina åsikter och mitt tips.  Deal with it. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Roslund wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:

Jag önskar också att jag kunde se utvägen till en ligaseger för Arsenal, men så starka saker tänker jag inte röka under min pappaledighet.

Vi hamnar som bäst 3:a, och det ska vara med övernaturliga krafter som jag inte ens kan förklara....

WestHam vinner borta mot Arsenal, Liverpool och Man City. Snacka om att hela laget/tränarstaben gör sitt jobb när det vankas stormatch för dom. Grym taktik och härlig matchcoach som får matcherna exakt dit han vill ha dom och sedan straffar motståndarna.
KLASS ! (Nej de vinner inte ligan heller ;D ) 

Tippade WH 6a Innan säsongen.  Vart rätt hånad av allvetande spåtanterna här inne buhuu buhuu.  Vi får väl se :)

Vem tippade du som vinnare?

Arsenal. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Pelle gjorde precis mål mot united!! Äntligen lite glädje!! Bra Pelle!

Twitter @grvdga

MickeLi
Bild för MickeLi

Hade Kos "lagt sig" vid situationen med händerna i ansiktet hade Costa fått minst ett gult, men nu stog han upp för laget och det blev ingenting i just denna situation....finns ju andra som lägger sig för minsta lilla...

twitter: @MikeBergkamp

Sral
Bild för Sral

Ja, det smarta hade varit att göra så, och att Gabriel inte blandade sig in. Åtminstone inte fortsatte i efterhand. 

Glenn
Bild för Glenn
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

alltid kul när Arsenal hjälper Chelsea till en bra placering.

Konstigt att nästsn ingen gnäller på Gabriels röda när alla gnällde på Girouds. Vem har störst hjärnskäpp? En idiotisk sak 1 meter framför domaren kanske?

Bra placering på 13e plats?
Mer love än det lär du kunna ge CHE.

 

du är ju så trög så klockorna stannar. Den här matchen vänder Chelseas säsong och ja de kommer sluta högre än oss i tabellen. Jag gör något som du aldrig har vågat, sticker ut hskan och säger hur något ska bli innan det sker, du gör det endast efteråt

Bra Mickys keep it classy. 

jag jobbar på det :-). Men sluta att missförstå precis allt med vilje för att vara ett pain in the ass

Missförstå när någon kallar en annan person för trög? Inte mycket att missförstå där. Du saknar argument.  Det förstår jag så du är förlåten. 

det går verkligen inte snacka med dig. Skrev att denna match vänder Chelseas säsong och atg Arsenal hjälper dem till en bra placering och  du missförstod så klart och skrev att de ligger 13 och att det ej är en bra placering. Så här ör det hela tiden med dig

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Martial utskrattad och alldeles för dyr men har gjort 3 mål på två matcher. Bäste Arsenalspelare 2 mål på 6 matcher. LVG kanske har hittat något tyvärr

COYG

Sidor