Medlemmar: 8802 st.
Visa menyn

Arsenal – Swansea 2 mars 20:45

481 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Finnen
Bild för Finnen

Kos inte ens på bänk, skadad?

Glenn
Bild för Glenn

Kos skadad då?

Han skulle aldrig i helvete peta Ramsey hur dålig han än är

COYG

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Skönt att slippa Sigurdssons fasta från start.

AFC

Glenn
Bild för Glenn

Vill se mer av Chambers. Tycker han har sett mer intressant ut på slutet

COYG

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Mickys wrote:

Kos skadad då?

Han skulle aldrig i helvete peta Ramsey hur dålig han än är

För mig är det en gåta...han har varit klappkass!!!

AFC

Zille
Bild för Zille

Kos misses the game due to a slight calf problem.

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:

Kos skadad då?

Han skulle aldrig i helvete peta Ramsey hur dålig han än är

Åsikterna om Ramsey går ju isär även bland fans, så jag skulle gissa på att Arsenals ledning inte håller med dig? ;-)

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:
Mickys wrote:

Kos skadad då?

Han skulle aldrig i helvete peta Ramsey hur dålig han än är

Åsikterna om Ramsey går ju isär även bland fans, så jag skulle gissa på att Arsenals ledning inte håller med dig? ;-)

Ramsey och Sanchez i deras form skulle aldrig få starta. Det är som att ge någon en klapp på axlen när man har varit klapprutten och säga " Det gör inget, du får starta nästa gång iaf". Walcott vågade han bänka iaf. 

I år smäller det !

Sral
Bild för Sral

Det är viktigt för oss med en Alexis i form. Vissa kan spela sig i form, andra behöver bänkas. Ramsey är också viktig för oss eftersom han trots allt får saker att hända. Högre felprocent än andra spelare, men å andra sidan vågar han mer också. 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:

Det är viktigt för oss med en Alexis i form. Vissa kan spela sig i form, andra behöver bänkas. Ramsey är också viktig för oss eftersom han trots allt får saker att hända. Högre felprocent än andra spelare, men å andra sidan vågar han mer också. 

Men ska dåliga prestationer belönas med given startplats ? Hur många chanser ska de få att spela sig i form ? Det har gått snart 2 mån sedan dessa herrar gjorde en BRA match. Ska vi vänta hela säsongen ? 

Det kanske räcker med 1 match på läktaren för att poletten ska ramla ner och de kanske förstår att de måste ändra sitt sätt på planen och börja spela enklare. De är sämst på plan varannan match och det är skandal att de startar !

Fegt ledarskap är det !

I år smäller det !

Guldkorven
Bild för Guldkorven
SuperJackie wrote:
Mickys wrote:

Kos skadad då?

Han skulle aldrig i helvete peta Ramsey hur dålig han än är

För mig är det en gåta...han har varit klappkass!!!

Ja, suck ... hoppas nu att han tar plats på mittfältet denna gång och inte leker forward och lämnar en lucka centralt ... som han gjort på senare tid.

Jajo67
Bild för Jajo67
Sral wrote:

Det är viktigt för oss med en Alexis i form. Vissa kan spela sig i form, andra behöver bänkas. Ramsey är också viktig för oss eftersom han trots allt får saker att hända. Högre felprocent än andra spelare, men å andra sidan vågar han mer också. 

Jo men det tog väl typ 42 min innan han fick fram en passning över tre meter senast.....Både han och Alexis har varit genomruttna på slutet och inte visat något och Ramsey visade väl absolut ingenting sist 

RoPa87
Bild för RoPa87

COYG!!!!!!!!!!!

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Med tanke på hur vi spelat ända sedan jul så är det helt sjukt att vi har fjärdeplatsen inom räckhåll.

Zille
Bild för Zille

Finns det någon bra stream eller?

RoPa87
Bild för RoPa87

Vi har verkligen tagit tag i dey såhär i början iaf. Spelar med betydligt högre tempo ön på länge. Hoppas de kan hålla detta hela matchen. 

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaa 1-0 West Ham!!!! 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Vafan är det med dem jävla fösarskotten? Panga till bara!

RoPa87
Bild för RoPa87

Stolp fan!! 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
R. Palmkvist wrote:

Stolp fan!! 

Onödigt att sikta på stolpen, alla vet ju att den va där först...

I år smäller det !

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Man lär sig alltid något nytt med Holmgren... eller inte.

RoPa87
Bild för RoPa87
Österman wrote:
R. Palmkvist wrote:

Stolp fan!! 

Onödigt att sikta på stolpen, alla vet ju att den va där först...

tycker den kunde varit snäll och hoppat lite åt vänster för att hjälpa sanchez med självförtroendet ;)

RoPa87
Bild för RoPa87

Såja!!!!!! Campbell måste fan få fortsätta starta. Han skapar nåt hela tiden känns det som!!!!

Fortsätt nu såhär hela matchen!!!!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Härligt att se någon som utmanar iaf (Campbell) CAMPBELL!!!!!!!!

Mackan
Bild för Mackan

Kung Campbell :)

Twitter: @mackan_carlsson

 

RoPa87
Bild för RoPa87

Spelar Campbell istället för Welbeck eller Giroud idag?? Satan vad jag stör mig på holmgren... Kan inte hjälpa det men han är som en finne i röven....

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
R. Palmkvist wrote:

Spelar Campbell istället för Welbeck eller Giroud idag?? Satan vad jag stör mig på holmgren... Kan inte hjälpa det men han är som en finne i röven....

Hur många ggr till kommer han nämna att vi "bara" ligger 3p bakom Tottenham?

Keke
Bild för Keke

Vilket j*vla avslut! Varför får inte han spela mer?

RoPa87
Bild för RoPa87
Farbror Frej wrote:
R. Palmkvist wrote:

Spelar Campbell istället för Welbeck eller Giroud idag?? Satan vad jag stör mig på holmgren... Kan inte hjälpa det men han är som en finne i röven....

Hur många ggr till kommer han nämna att vi "bara" ligger 3p bakom Tottenham?

Lika många ggr som att detta är två måste matcher för arsenal. 

Och han sitter och torrunkar över Tottenham hela tiden......

Pelle
Bild för Pelle

If it's too strong, then you're too weak!

Jajo67
Bild för Jajo67

Jag saknar djupledsspelet & snabba omställningar när vi vinner boll - det känns som vi joggar upp.

Sidor