Medlemmar: 8835 st.
Visa menyn

Arsenal – Swansea 2 mars 20:45

481 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RoPa87
Bild för RoPa87

Vi känns lite för taggade på att slå den avgörande passningen redan från mittplan. Våga hålla i bollen mer inom laget med snabbt passningstempo. 

Glenn
Bild för Glenn

Intressant att Walcott petar Campbell ofta

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:

Intressant att Walcott petar Campbell ofta

Campbell har gjort mer denna halvlek än vad Walcott har gjort sen han kom tillbaka från sin skada.

RoPa87
Bild för RoPa87

Och där slår de undan benen på oss. Ffs!!!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Jag orkar inte.

Jajo67
Bild för Jajo67

Men Bellerin för helvete, varför så bråttom ????

Glenn
Bild för Glenn

Özils menlöshet i närkamperna kostar oss det målet. Kan man inte kräva att spelare på den här nivån ska försöka ta bollen i närkamperna? Han bara lägger sig ner som vanligt och hoppas att domaren ska blåsa

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Får man ifrågasätta Bellerins spelförståelse? Halva boxen öppen och han väljer att slå en pass från längst ut i den.

RoPa87
Bild för RoPa87

Satan vad sanchez kladdar med bollen allt som oftast. Tappar den i konstiga lägen där bollen bara rullar ifrån honom till motståndaren. 

Jajo67
Bild för Jajo67
Mickys wrote:

Özils menlöshet i närkamperna kostar oss det målet. Kan man inte kräva att spelare på den här nivån ska försöka ta bollen i närkamperna? Han bara lägger sig ner som vanligt och hoppas att domaren ska blåsa

Utan Özil det här året hade reda topp4 varit kört, mycket tack vare honom vi ligger där vi ligger.

Jepson
Bild för Jepson

Özil skulle haft frispark i det läget så jag ser inte att han gjorde nåt fel i sig.

MartinO
Bild för MartinO

Ska ju vara frispark, men, allt kan ju fasen inte läggas på domarna varje gång....

Men att felbeslut ofta blir så fatala närdet handlar om Arsenal är ett mysterium.

Jepson
Bild för Jepson

Skjut för helvete Bellerin!!

Bengelito
Bild för Bengelito

men Bellerin, SKJUT!!!

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Kan Bellerin försöka utmana någon gång?!

RoPa87
Bild för RoPa87

Solklar frispark enligt mig. Till och med holmgren tyckte det! Men så är det, ibland får man frisparkar man inte ska ha och tvärtom. 

Jajo67
Bild för Jajo67

Helt ärligt Bellerin sluta kasta bort chans efter chans med din direktpass ala julgransfot

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Mickys wrote:

Özils menlöshet i närkamperna kostar oss det målet. Kan man inte kräva att spelare på den här nivån ska försöka ta bollen i närkamperna? Han bara lägger sig ner som vanligt och hoppas att domaren ska blåsa

Överlag tycker jag han är vek i närkamperna. I det här fallet tycker jag dock du är lite orättvis i bedömningen.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jajo67
Bild för Jajo67

Hur kan vi missa hela tiden ??????

Bengelito
Bild för Bengelito

fan vad snyggt! bara att den ska gå in också. otur!!!

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Zille
Bild för Zille

Där får man inte missa..

Jepson
Bild för Jepson

Men vi är närmare mål än på många matcher. Bara en sån sak :)

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

1-1 oj. Ser ju bra ut en pinne iallafall! Ja just nu menar jag, det är ju bättre en ingen.

Tomas A.

Glenn
Bild för Glenn
FagerstaDG wrote:
Mickys wrote:

Özils menlöshet i närkamperna kostar oss det målet. Kan man inte kräva att spelare på den här nivån ska försöka ta bollen i närkamperna? Han bara lägger sig ner som vanligt och hoppas att domaren ska blåsa

Överlag tycker jag han är vek i närkamperna. I det här fallet tycker jag dock du är lite orättvis i bedömningen.

klart han ska ha frispark men förstår också domaren. Han gör inget försök att ta bollen utan står bara där. Kämpar inget och sen lägger sig ner bara. Sån är han nästan alltid i närkamperna.

Sen vet jag inte vad det har att göra med hur många assist han har lagt som nån skrev. Så bara man gör ett antal bra saker så får man göra andra hur dåliga som helst???

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

1-0 pool

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Fint! WH och Liverpool leder! Kämpa alla!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Spurs har det dessutom svårt mot WH.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Finnen
Bild för Finnen

Sitter på jobbet o försöker följa matchen på mobilen o viaplay men kan ju inte titta alltför mycket. Hur ser spelet ut, lika krampaktigt som dom senaste månaderna?

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

West Ham leder, Liverpool leder.. Kom igen nu för i helvete!

Jajo67
Bild för Jajo67
Mickys wrote:
FagerstaDG wrote:
Mickys wrote:

Özils menlöshet i närkamperna kostar oss det målet. Kan man inte kräva att spelare på den här nivån ska försöka ta bollen i närkamperna? Han bara lägger sig ner som vanligt och hoppas att domaren ska blåsa

Överlag tycker jag han är vek i närkamperna. I det här fallet tycker jag dock du är lite orättvis i bedömningen.

klart han ska ha frispark men förstår också domaren. Han gör inget försök att ta bollen utan står bara där. Kämpar inget och sen lägger sig ner bara. Sån är han nästan alltid i närkamperna.

Sen vet jag inte vad det har att göra med hur många assist han har lagt som nån skrev. Så bara man gör ett antal bra saker så får man göra andra hur dåliga som helst???

Det är ju frispark alla dar i veckan känns fel att gnälla om att han är vek där. Finns knappt en spelare som inte lägger sig där.

Sidor