Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Manchester C-Arsenal 8/5 kl 17.00

181 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Varför hinner han aldrig ner vid hörnen 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Vilket stillastående försvar, ingen press alls på KDB !!!

I år smäller det !

Exqert
Bild för Exqert

Men så fattigt, sämsta försvaret samt riktigt medelmåttig keeper. 

Jepson
Bild för Jepson

Cech, för bövelen 

Glenn
Bild för Glenn

Direkt när De Bruyne fick nicken av Bellerin i huvudet turligt såsa jag att nu blir det mål.

Har Cech plötsligt blivit 10 år äldre? Tycker båda borde gå att ta.

Ska vi börja spela nu då? Vi har väl knappt haft en målchans

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Bellerin hur kan man nicka bollen sådär........vi ger bollen för ofta.  Så dåligt ibland 

RoPa87
Bild för RoPa87

Så jävla billigt han får komma fram. Bellerin är ju den vekaste spelaren jag sätt i närkamper, fan värre än özil ju. KDB rör sig inte en mm när Bellerin försöker trycka till. 

Och tycker det såg lite billigt ut från cech faktiskt. 

Glenn
Bild för Glenn

Att vi kan visa så här lite vilja att vilja ta chansen på andra platsen. Så här viljelöst har det sett ut i flera månader. Tror inte laget mår bra. Om det är Wengers fel eller nån inre konflikt vet jag ej men nån skit är det.

COYG

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

[quote=R. Palmkvist]Så jävla billigt han får komma fram. Bellerin är ju den vekaste spelaren jag sätt i närkamper, fan värre än özil ju. KDB rör sig inte en mm när Bellerin försöker trycka till. 

Och tycker det såg lite billigt ut från cech faktiskt. håller med till 100% 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Att vi kan visa så här lite vilja att vilja ta chansen på andra platsen. Så här viljelöst har det sett ut i flera månader. Tror inte laget mår bra. Om det är Wengers fel eller nån inre konflikt vet jag ej men nån skit är det.

Vi vet ju hur de sågbut när Chelsea spelade bort din tränare, inte fsn e vi bättre

Zille
Bild för Zille

Fan vad dåliga vi är.. Våra bra halvlekar efter jul går ju att räkna på en hand. 

Angående målet så håller jag om att det ser något billigt ut och Cech borde kunna ta den känns det som.

Glenn
Bild för Glenn

Vi sätter ofta våra lagkamrater i skiten istället för att hjälpa varandra. Ofta en hslvtaskig passning till en spelare som har 3 motståndare runt omkring sig

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

Snyggt Sanchez..=)

twitter: @MikeBergkamp

RoPa87
Bild för RoPa87

Riktigt snyggt spel!!!! Fortsätt nu för fan och plocka en tre poängare från shitty nu!!!!

Glenn
Bild för Glenn

Fortsätt så här nu! Shitty är inte bra bakåt.

Mkt bra skarv Giroud

COYG

Isamag
Bild för Isamag

Sanchez!! 

Zille
Bild för Zille

Där har vi honom! Grande Alexis!

Jonas S
Bild för Jonas S

Yessssssss! Fan va fint. In med en till nu.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Vi sätter ofta våra lagkamrater i skiten istället för att hjälpa varandra. Ofta en hslvtaskig passning till en spelare som har 3 motståndare runt omkring sig

exakt det jag reagerat på ofta. Antingen slår vi bollen bakom våra medspelare eller så gör vi som du sa och sätter medspelarna i skiten. 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Bangkok , ska du få rätt igen :)

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Där kom han ju!  Trodde han skulle starta efter viasat presentation 

Glenn
Bild för Glenn

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito

Time for some Coq! kör för 3 poäng nu!

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Bonyyyyyyy - var e holmström :D 

Glenn
Bild för Glenn
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Vi sätter ofta våra lagkamrater i skiten istället för att hjälpa varandra. Ofta en hslvtaskig passning till en spelare som har 3 motståndare runt omkring sig

exakt det jag reagerat på ofta. Antingen slår vi bollen bakom våra medspelare eller så gör vi som du sa och sätter medspelarna i skiten. 

kan det vara en slump eller finns det konspirationsteorier bakom? :-)

Kanske är inte spelarna bättre bara?

COYG

Zille
Bild för Zille
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Nej, egentligen inte. Jag antar att han vill säkra bakåt lite kanske. Tyvärr brukar ju det inte gå så bra. Hoppas vi satsar lite framåt för att vinna matchen.

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Den är oerhört märklig. Iskallt av Wenger 

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Vi sätter ofta våra lagkamrater i skiten istället för att hjälpa varandra. Ofta en hslvtaskig passning till en spelare som har 3 motståndare runt omkring sig

exakt det jag reagerat på ofta. Antingen slår vi bollen bakom våra medspelare eller så gör vi som du sa och sätter medspelarna i skiten. 

kan det vara en slump eller finns det konspirationsteorier bakom? :-)

Kanske är inte spelarna bättre bara?

tycker det har varit så väldigt länge. Flera säsonger så en väldigt utdragen konspiration isf ;-)

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Den är oerhört märklig. Iskallt av Wenger 

Kunde förstå om vi ledde

RoPa87
Bild för RoPa87
Christian Vela wrote:
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Den är oerhört märklig. Iskallt av Wenger 

enda jag kan tänka mig är att Elneny tröttnat. Annars mycket märkligt!

Men arsenal är otroligt nöjda med X i denna matchen. Spelar ganska bra fram tills vi får in 2-2 sen slutar vi spela igen och ska bara försvara. Vi har inte klarat försvara ett resultat på många år så varför ska vi försöka göra det......

Sidor