Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Manchester C-Arsenal 8/5 kl 17.00

181 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

6ggr degen på city ska måla !!!

Där åker 200kr in.. win win hur det än går :D

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Tror Wenger har sett till att spelarna ej vet Tottenham resultatet för att inte ta onödiga risker framåt

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito
Mickys wrote:

Tror Wenger har sett till att spelarna ej vet Tottenham resultatet för att inte ta onödiga risker framåt

Lycka till att Wilshere inte vet om det :D men på spelet känns det lite så helt klart.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Tror Wenger har sett till att spelarna ej vet Tottenham resultatet för att inte ta onödiga risker framåt

tror Wenger i stort sett skiter i om tottenham kommer före oss så länge som vi tar tredjeplatsen. Tyvärr tänker inte han som oss fans :-)

Glenn
Bild för Glenn

Har saknat Coq. Tycker han har en annan defensiv o kämpa förmåga jämfört med Elneny

COYG

Pelle
Bild för Pelle
itzille wrote:
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Nej, egentligen inte. Jag antar att han vill säkra bakåt lite kanske. Tyvärr brukar ju det inte gå så bra. Hoppas vi satsar lite framåt för att vinna matchen.

Oavgjort säkrar i princip tredjeplatsen o hoppet om andra finns kvar, en förlust här och vi riskerar till o med fjärdeplatsen.

ganska klart man satsar på att hålla poängen sista kvarten då.

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Tror Wenger har sett till att spelarna ej vet Tottenham resultatet för att inte ta onödiga risker framåt

tror Wenger i stort sett skiter i om tottenham kommer före oss så länge som vi tar tredjeplatsen. Tyvärr tänker inte han som oss fans :-)

i dagens fotboll skiter 90% av spelarna i Arsenal samma sak. Ingen riktig klubbkänsla

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Har saknat Coq. Tycker han har en annan defensiv o kämpa förmåga jämfört med Elneny

tycker elneny är mer positionasäker medans coq kämpar och tar skitjobbet mer. Så de tillsammans kan vara bra :)

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
itzille wrote:
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Nej, egentligen inte. Jag antar att han vill säkra bakåt lite kanske. Tyvärr brukar ju det inte gå så bra. Hoppas vi satsar lite framåt för att vinna matchen.

Oavgjort säkrar i princip tredjeplatsen o hoppet om andra finns kvar, en förlust här och vi riskerar till o med fjärdeplatsen.

ganska klart man satsar på att hålla poängen sista kvarten då.

sa inte att det är fel men tror fortfarande inte spelarna vet om det andra resultatet

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Tror Wenger har sett till att spelarna ej vet Tottenham resultatet för att inte ta onödiga risker framåt

tror Wenger i stort sett skiter i om tottenham kommer före oss så länge som vi tar tredjeplatsen. Tyvärr tänker inte han som oss fans :-)

i dagens fotboll skiter 90% av spelarna i Arsenal samma sak. Ingen riktig klubbkänsla

helt klart. Typ wilshere, coq och walcott som brukar ha lite andra tankar om tottenham men resten skiter väl i vilket. 

Glenn
Bild för Glenn
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Har saknat Coq. Tycker han har en annan defensiv o kämpa förmåga jämfört med Elneny

tycker elneny är mer positionasäker medans coq kämpar och tar skitjobbet mer. Så de tillsammans kan vara bra :)

det tror jag med men vet ej varför de aldrig får chansen ihop.... Jo det vet jag ju. Ramsey måste ju få spela

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito

Otamendi får gult kort för tacklingen men borde få en medalj för det skägget, mäktigt!

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:
itzille wrote:
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Nej, egentligen inte. Jag antar att han vill säkra bakåt lite kanske. Tyvärr brukar ju det inte gå så bra. Hoppas vi satsar lite framåt för att vinna matchen.

Oavgjort säkrar i princip tredjeplatsen o hoppet om andra finns kvar, en förlust här och vi riskerar till o med fjärdeplatsen.

ganska klart man satsar på att hålla poängen sista kvarten då.

sa inte att det är fel men tror fortfarande inte spelarna vet om det andra resultatet

För det första svarade jag Itzille men jag tror allt spelarna vet om resultatet o dom vet ju att oavgjort i princip garanterar tredjeplatsen oavsett Tottenhams match

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

En bra poäng iaf

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela
B-G wrote:

Hoppas på vinst med 14-0. 

Tror dock på 2-2

Grattis :)

Glenn
Bild för Glenn

Visst hoppas vi väl mer på att United tar 4:e platsen? Även om lagen är som pest eller kolera. United kan åka ut i kvalet och Pep får lira EL. :-)

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito

mycket bra poäng, vi förtjänade den inte så den är extra bra. Nu ska vi bara ta Villa i sista och slippa spela extra matcher i kvalet.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

MickeLi
Bild för MickeLi

Fan, ville ha vinst, då hade spurs haft all press på sig, nu räcker det med oavgjort för dom..:/

twitter: @MikeBergkamp

Jonas S
Bild för Jonas S

Riktigt bra poäng. Vi gör ingen fantastisk match framåt men en väl genomförd match tycker jag. Jag gillar hur vi förstörde matchen fullständigt efter 2-2 målet. City är hanterbara så länge man spelar smart. Villet vi gjorde i den här matchen. Bra jobbat!

Be excited!

Zille
Bild för Zille
Pelle wrote:
itzille wrote:
Mickys wrote:

Så slutar vi spela efter målet igen. Förstår inte alls Elneny - Coq bytet. Någon som gör det?

Nej, egentligen inte. Jag antar att han vill säkra bakåt lite kanske. Tyvärr brukar ju det inte gå så bra. Hoppas vi satsar lite framåt för att vinna matchen.

Oavgjort säkrar i princip tredjeplatsen o hoppet om andra finns kvar, en förlust här och vi riskerar till o med fjärdeplatsen.

ganska klart man satsar på att hålla poängen sista kvarten då.

Jo. Kan absolut förstå det och idag gick det men ofta tycker jag vi faller tillbaka för mycket och blir lite straffade. Kul att se Coq på plan iaf.

Det här med att vi "säkrar" tredjeplatsen. I praktiken gör vi ju det men jag hade inte blivit förvånad om vi efter den här besvikelsen till vår det har varit skulle klanta till det mot Villa ;)

Det borde dock inte vara möjligt.

Zille
Bild för Zille

2-2 får ses som ett bra resultat. Stabilt tippat av BG.

B-G
Bild för B-G

Gött!! 

Sämst 3a då. Giroud och missnöjda Alexis bäst på plan.  Wenger visade att han kan byta tidigare än 70e. Bytet av Walcott fick igång laget i 2a. 

 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
itzille wrote:

2-2 får ses som ett bra resultat. Stabilt tippat av BG.

Tack. Har koll på mina grejor. ;)

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
Bengelito wrote:

mycket bra poäng, vi förtjänade den inte så den är extra bra. Nu ska vi bara ta Villa i sista och slippa spela extra matcher i kvalet.

Räcker med oavgjort mot Villa för att vara trea.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Visst hoppas vi väl mer på att United tar 4:e platsen? Även om lagen är som pest eller kolera. United kan åka ut i kvalet och Pep får lira EL. :-)

Aldrig. Vill du grisen M ska få cocha cl hellre än Pep?

Glenn
Bild för Glenn
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Visst hoppas vi väl mer på att United tar 4:e platsen? Även om lagen är som pest eller kolera. United kan åka ut i kvalet och Pep får lira EL. :-)

Aldrig. Vill du grisen M ska få cocha cl hellre än Pep?

åker ju ut i kvalet skrev jag ju... :-)

Är inte säker att Mou kommer. Tror LvG kan bli kvar eller att Giggs tar över om han hinner mellan alla otrohetsaffärer

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:

Visst hoppas vi väl mer på att United tar 4:e platsen? Även om lagen är som pest eller kolera. United kan åka ut i kvalet och Pep får lira EL. :-)

Pest eller kolera som sagt. Hatar pep i support för Zlatan.  Kan dock aldrig komma över mitt förakt för United så jag hoppas United missar. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:

6ggr degen på city ska måla !!!

Där åker 200kr in.. win win hur det än går :D

Hoppas för din skull att du innan matchen gick all in på mitt tips.  Nu skall det firas.  Ledig imorrn :D

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Visst hoppas vi väl mer på att United tar 4:e platsen? Även om lagen är som pest eller kolera. United kan åka ut i kvalet och Pep får lira EL. :-)

United med CL kan knipa Zlatan, det gör inte City med CL så hellre det blå laget i CL för min del.

If it's too strong, then you're too weak!

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Visst hoppas vi väl mer på att United tar 4:e platsen? Även om lagen är som pest eller kolera. United kan åka ut i kvalet och Pep får lira EL. :-)

United med CL kan knipa Zlatan, det gör inte City med CL så hellre det blå laget i CL för min del.

Tummen upp på den :)

Sidor