Medlemmar: 8858 st.
Visa menyn

Arsenal - Liverpool 14/8 kl: 17:00

275 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
itzille wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Kan förstå att inte xhaka starta. 

Va? Han var ju bra det han spelade. Går in hårt och vinner boll.

Uppenbart att en striker vore fint. Att spela med Alexis i den rollen är ett sånt oerhört slöseri med hans kvalitet. Han är inte delaktig som han bör vara.

Kollar man statistik från matchen hade Xhaka faktiskt 0 av 6 lyckade tacklingar varav 4 gav frispark. Ingen annan orsakade så många frisparkar. Plussa på ett gult på det så tror jag inte det är så himla säkert vi hade lyckats så mycket bättre med honom från start.

men visst, vill man bara kritisera Wenger så är det ju ett exempel.

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:
Cristopher Cornejo wrote:

Wenger har sett till att min passion för fotboll har börjat försvinna. Jag gav upp vid 1-3. Jag har ingen lust att kolla på mer. jag är inte ens arg, jag bara sa "jahap" och stängde av tvn. Tack gubbjävel.

Du ville inte se klart fotbollen, utan går hellre in på nätet och gnäller? Det fanns en och annan chans till 4-4. Ge aldrig upp. 

Jaha? Spontant känner jag väl bara: Fuck. Det började så lovande, men Liverpool var väldigt starka där i början av andra. Såväl City som Chelsea gick väl i samma fälla mot Pool förra säsongen, så vi ska inte dra allt för höga växlar av det än, men i stort kan man ju säga att det är ett stort mörker med några få, svaga ljusglimtar. Och eftersom jag är en sån där positiv jävel och gnället sköts så många, lyfter jag fram lite här.

 

- Jag gillar att det inte blev några gamnackar vid 1-4. Nej, Wenger agerade snabbt med byten som också lönade sig. Vi gav inte upp. Det är positivt. Även svaret på straffmissen var bra, då satte vi en väldigt bra press på Pool. 

- Kan förstå tanken med ett centralt mittfält bestående av Ramsey, Elneny och Coquelin. Ramsey var väldigt bra mot City, dessutom i EM. Elneny gjorde också en bra, trygg insats mot City. Förstår att man ville ha Coq och Elneny på planen när vi hade ett mittförsvar bestående av Chambers och Holding. Ingen av dem var ju direkt lysande, men jag hoppas på att de kan lära sig och växa, lex Bellerin. 

-Walcott gjorde mål. Oxen också.

Sen finns det mycket negativt också, men det har vi ju sidor och åter sidor av... 

 

Tack för ett nyanserat svar bland all spya. Jag håller med Horvatic att all klagosång är tröttsamt, därför loggade jag inte in på vårt forum under gårdagen...

If it's too strong, then you're too weak!

Rylle
Bild för Rylle
Pelle wrote:
itzille wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Kan förstå att inte xhaka starta. 

Va? Han var ju bra det han spelade. Går in hårt och vinner boll.

Uppenbart att en striker vore fint. Att spela med Alexis i den rollen är ett sånt oerhört slöseri med hans kvalitet. Han är inte delaktig som han bör vara.

Kollar man statistik från matchen hade Xhaka faktiskt 0 av 6 lyckade tacklingar varav 4 gav frispark. Ingen annan orsakade så många frisparkar. Plussa på ett gult på det så tror jag inte det är så himla säkert vi hade lyckats så mycket bättre med honom från start.

men visst, vill man bara kritisera Wenger så är det ju ett exempel.

Jag skulle varit j-igt glad om Xhaka hade funnits på planen dom första 22 minuterna i andra halvlek och levererat ytterligare tacklingar. Eftersom ingen annan gjorde det fick Pools springa omkring med boillen på vår planhalva i stort sett oattackerade. Det plus att vi inte hade nån passningsfot centralt som kunde stoppa upp blödningen som deras press orsakade oss var en stor anledning till moraset.

Rylle

Pelle
Bild för Pelle
Rylle wrote:
Pelle wrote:
itzille wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Kan förstå att inte xhaka starta. 

Va? Han var ju bra det han spelade. Går in hårt och vinner boll.

Uppenbart att en striker vore fint. Att spela med Alexis i den rollen är ett sånt oerhört slöseri med hans kvalitet. Han är inte delaktig som han bör vara.

Kollar man statistik från matchen hade Xhaka faktiskt 0 av 6 lyckade tacklingar varav 4 gav frispark. Ingen annan orsakade så många frisparkar. Plussa på ett gult på det så tror jag inte det är så himla säkert vi hade lyckats så mycket bättre med honom från start.

men visst, vill man bara kritisera Wenger så är det ju ett exempel.

Jag skulle varit j-igt glad om Xhaka hade funnits på planen dom första 22 minuterna i andra halvlek och levererat ytterligare tacklingar. Eftersom ingen annan gjorde det fick Pools springa omkring med boillen på vår planhalva i stort sett oattackerade. Det plus att vi inte hade nån passningsfot centralt som kunde stoppa upp blödningen som deras press orsakade oss var en stor anledning till moraset.

Är ganska övertygad om att vi förlorat med större siffror om Xhaka blivit utvisad, för det är nog de flesta ganksa övertygade o matt han blivit om han fortsatt tackla som han gjorde i går...

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Pelle wrote:
Rylle wrote:
Pelle wrote:
itzille wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Kan förstå att inte xhaka starta. 

Va? Han var ju bra det han spelade. Går in hårt och vinner boll.

Uppenbart att en striker vore fint. Att spela med Alexis i den rollen är ett sånt oerhört slöseri med hans kvalitet. Han är inte delaktig som han bör vara.

Kollar man statistik från matchen hade Xhaka faktiskt 0 av 6 lyckade tacklingar varav 4 gav frispark. Ingen annan orsakade så många frisparkar. Plussa på ett gult på det så tror jag inte det är så himla säkert vi hade lyckats så mycket bättre med honom från start.

men visst, vill man bara kritisera Wenger så är det ju ett exempel.

Jag skulle varit j-igt glad om Xhaka hade funnits på planen dom första 22 minuterna i andra halvlek och levererat ytterligare tacklingar. Eftersom ingen annan gjorde det fick Pools springa omkring med boillen på vår planhalva i stort sett oattackerade. Det plus att vi inte hade nån passningsfot centralt som kunde stoppa upp blödningen som deras press orsakade oss var en stor anledning till moraset.

Är ganska övertygad om att vi förlorat med större siffror om Xhaka blivit utvisad, för det är nog de flesta ganksa övertygade o matt han blivit om han fortsatt tackla som han gjorde i går...

Kan det finnas en liten möjlighet att Arsenals 2 mål kom till efter att Xhaka entrade scenen oxh skrämde slag på motståndaren med sina brutala tacklingar ? 

Om de va bra eller inte är lätt att se, de va ganska dåliga. Men KANSKE satte det oss i respekt vilket ledde till större ytor på mitten som senare ledde till 2 mål? 

Bara spekulerar, 0 av 6 tacklingar betyder inte bara skit, ibland är de värda mkt på annat sätt 

I år smäller det !

Sral
Bild för Sral

Vårt ledningsmål kom ju till bland annat genom att Elneny var bra med och vann en boll. Lite så att vi bara inte orkade en hel match igenom.

gunbod
Bild för gunbod

Suck, precis det de flesta av oss befarade inträffade, våra orutinerade mittbackar klarade som väntat inte av det. Nu var det givetvis inte enbart deras fel, något mål där de missade markeringen, men hela backlinjen drabbades ju och blev osäkra.

Det blev avsevärt bättre när Cazorla kom in, såg att någon påstod att wenger försökte förändra med sina byten ? Han hade ju för satan inget val eftersom vi fick två skador, alternativet var ju att spela med två man mindre annars ! Även Wenger fattar ju att man måste slänga in avbytare i sådana lägen. Bedrövligt att trots tre gjorda mål framåt förlora på hemmaplan.

Nu har ju aldrig pl avgjorts efter en omgång tidigare, så kommer inte att ske denna säsong heller, 37 omg kvar, men vad har vi lärt oss genom åren, ja att Wenger aldrig lär sig.

Nästa säs, då djävlar...

Dosa
Bild för Dosa

En sista sak om matchen sen glömmer jag den. Xhaka ska spela alla dagar i veckan, Han ska vara våran sköld. man ser ju skillnad direkt på passnings tempot och han slår bollar framåt i plan. Han har även sina fina djupledare han kan dra iväg ibland plus att han faktiskt går in i duel spelet. ju mer han är på plan desto snabbare kommer han in i laget och i PL. får han lära sig på träningar kommer vi ha nytta av honom i december, spela han varje match och han kommer vara grym i Oktober. I ärlighetens namn finns inget Coq kan som inte Xhaka kan. finns däremot mycket som Xhaka kan som inte Coq kan. frågan är bara vem som ska spela bredvid Xhaka. Santi tror jag mest på i dagsläget. Vi köpte inte en DM för att ha honom i stallet och klappa om honom, han ska ut på grönbetet och kötta. 

Sral
Bild för Sral

Absolut. Xhaka ska spela och ser ut att kunna göra nytta för oss. Men vi får tänka på lite längre sikt än att bara dra slutsatser av den första matchen, tycker jag. 

Zille
Bild för Zille

Håller med om att Xhaka ska spela. Inget snack om saken. Men jag undrar vem som fungerar bäst ihop med Granit. Funkar nog rätt bra med både Coq och Elneny skulle jag tro då dom med Xhaka på planen kan fokusera på att vinna boll och låta Xhaka sköta leveranserna utav bollen.

Ramsey och Xhaka vore också intressant att se när Ramsey är tillbaka från skadan. 

B-G
Bild för B-G
itzille wrote:

Håller med om att Xhaka ska spela. Inget snack om saken. Men jag undrar vem som fungerar bäst ihop med Granit. Funkar nog rätt bra med både Coq och Elneny skulle jag tro då dom med Xhaka på planen kan fokusera på att vinna boll och låta Xhaka sköta leveranserna utav bollen.

Ramsey och Xhaka vore också intressant att se när Ramsey är tillbaka från skadan. 

Instämmer Itzille.
Ramsey/Xhaka vore idealet.
Mot Leicester hoppas jag på Xhaka/Caz dock. 

Twitter @grvdga

Woody
Bild för Woody

Ruttnade på skiten i Söndags och blev direkt trött. Är Wengerian men detta var under all kritik. Har inte alla svar men varför saknades Borsten och Özil ? Vadå Kos inte spelklar ? Varför spela med både CC och Holding ? Måste finnas alternativ. När försvinner skadeförbannelsen ? Oxrulladen har väl varit ok på försäsongen, varför Iwobi ? GranitHakan ska väl in och acklimatisera sig ? Varför Coqen ? Förstod väldigt lite i Söndags, är kanske oinformerad. Skärpning Wenger !!!! Rock on !

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Jag kan tycka att det är slappt och lite likgiltigt att inte startelvan är i matchform när säsongen drar igång. Jag köper inte att de måste ha extra semester och sånt för att de haft uppdrag utanför klubben. De har ett jobb att sköta och får betalt för att göra det, då skall man vara beredd att göra det med. Säsongsstart till sista omgången i ligan är de anställda att göra sitt jobb, gör det då. På vilken arbetsplats kan du gå in och säga "jag jobbade på ett annat företag under min ledighet från detta företaget så jag kan inte börja jobba på utsatt tid, du får ge mig ett par veckors ledighet till så jag orkar med detta jobbet"?

Jag köper att startelvan inte spelar 90 eller ens 45 min i försäsongsmatcherna men tävlingsmatcher ska bästa möjliga lag stå på plan.

Wenger är för snäll eller tar inte sitt jobb/uppdrag på allvar. 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jonas S
Bild för Jonas S
Woody wrote:

Ruttnade på skiten i Söndags och blev direkt trött. Är Wengerian men detta var under all kritik. Har inte alla svar men varför saknades Borsten och Özil ? Vadå Kos inte spelklar ? Varför spela med både CC och Holding ? Måste finnas alternativ. När försvinner skadeförbannelsen ? Oxrulladen har väl varit ok på försäsongen, varför Iwobi ? GranitHakan ska väl in och acklimatisera sig ? Varför Coqen ? Förstod väldigt lite i Söndags, är kanske oinformerad. Skärpning Wenger !!!! Rock on !

Borsten??

Jag fattade ingenting när jag såg startelvan i söndags. Speciellt mittfältet och att inte spela Cazorla på Özil-positionen kändes märkligt. Varför starta en klart sämre spelare i Ramsey? Att på det också spela höga bollar på Alexis hela matchen var väl mycket ett resultat av vilka vi hade på mittfältet. Men även där kan man ju tycka att Wenger borde ha gjort någon form av matchplan innan en så viktig match. Annan man på topp kräver ett annan spel, annat mittfält osv.

Det brukar varje säsong ta mig två, tre månader innan jag fattar vad Wenger sysslar med och oftast bli insikten att han bara snubblat över någonting som faktiskt fungerar. Det känns som det kommer bli så den här säsongen också.

Be excited!

Woody
Bild för Woody

Giroud=Borsten. Ser ut som en borste på huvudet, liksom Kos by the way. Rock on !

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Jonas S wrote:

Det brukar varje säsong ta mig två, tre månader innan jag fattar vad Wenger sysslar med och oftast bli insikten att han bara snubblat över någonting som faktiskt fungerar. Det känns som det kommer bli så den här säsongen också.

Det där känner jag igen mig i. Problemet är den tiden du pratar om, då tappas poäng hit och dit. Den typen av agerande passar kanske i horentorkats eller något lag som vanligen huserar ännu lägre i tabellen men ska man vinna ligan kan man inte exprimentera hela tiden, nånstans måste det finnas en slagkraftig slutprodukt. Den kommer ju aldrig på grund av ständigt experimenterande tillsammans med uteblivna nyckelvärvningar. 

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Heppe wrote:
Jonas S wrote:

Det brukar varje säsong ta mig två, tre månader innan jag fattar vad Wenger sysslar med och oftast bli insikten att han bara snubblat över någonting som faktiskt fungerar. Det känns som det kommer bli så den här säsongen också.

Det där känner jag igen mig i. Problemet är den tiden du pratar om, då tappas poäng hit och dit. Den typen av agerande passar kanske i horentorkats eller något lag som vanligen huserar ännu lägre i tabellen men ska man vinna ligan kan man inte exprimentera hela tiden, nånstans måste det finnas en slagkraftig slutprodukt. Den kommer ju aldrig på grund av ständigt experimenterande tillsammans med uteblivna nyckelvärvningar. 

 

Kanske är Wenger är en sådan typ av tränare som behöver se matcherna för att förstå behoven och vad som behöver justeras. Han kan inte begripa matchen och spelarna i sitt eget huvud. Antingen det eller att han inte analyserar truppen och säsongen nog mycket och nog tidigt. Wenger verkar vara väldigt beroende av att agera på vad som händer när hans jobb också går ut på att agera på det som han anser sig kommer att hända.

Samma spel och samma uppställning men med ett evigt sökande innan han hittar spelarna som fungerar. Fördelen med hans rätt enkla modell att sakta skjuta in sig är väl att han nästan alltid gradvis träffar mer och mer rätt. Han totalmissar inte alltför ofta. Och det är väl det som klubben gillar med honom. Han är såklart inte någon supertränare eller något geni men han kan åstakomma ungefär samma poängskörd varje säsong, han är förutsägbar och han gör det med väldigt begränsade resurser.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 5 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

If it's too strong, then you're too weak!

Jepson
Bild för Jepson
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

6 veckor? Skulle vara alla industriarbetare med 5 veckor då ;)

Sral
Bild för Sral
Woody wrote:

Ruttnade på skiten i Söndags och blev direkt trött. Är Wengerian men detta var under all kritik. Har inte alla svar men varför saknades Borsten och Özil ? Vadå Kos inte spelklar ? Varför spela med både CC och Holding ? Måste finnas alternativ. När försvinner skadeförbannelsen ? Oxrulladen har väl varit ok på försäsongen, varför Iwobi ? GranitHakan ska väl in och acklimatisera sig ? Varför Coqen ? Förstod väldigt lite i Söndags, är kanske oinformerad. Skärpning Wenger !!!! Rock on !

Gött, Woody. Bra frågor också! :-)

Sral
Bild för Sral
B-G wrote:
itzille wrote:

Håller med om att Xhaka ska spela. Inget snack om saken. Men jag undrar vem som fungerar bäst ihop med Granit. Funkar nog rätt bra med både Coq och Elneny skulle jag tro då dom med Xhaka på planen kan fokusera på att vinna boll och låta Xhaka sköta leveranserna utav bollen.

Ramsey och Xhaka vore också intressant att se när Ramsey är tillbaka från skadan. 

Instämmer Itzille.
Ramsey/Xhaka vore idealet.
Mot Leicester hoppas jag på Xhaka/Caz dock. 

Om inte Özil är redo, kanske Xhaka-Eleneny och Cazorla som nummer 10?

Tosse
Bild för Tosse
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Med en lön som Ramseys, i runda slängar 50 mkr/år, skulle jag nog kunna bita ihop och spara mina semesterdagar tills jag fyllt 35.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Haha var det där för att provocera eller? Nästa år får jag 6 veckor då jag passerar 40!!!!

Älskade jag min klubb osv så skulle jag inte vilja ha så mycket semester utan vilja tillbaka och spela boll direkt och självklart matcher!! Karriären slutar ju efter 30 för de flesta ändå så de kan roa sig med att ta selfies osv då! Sedan har de väl några veckor mellan ligaavslut och Em med va? Kom på att det skulle va spännande att få uppleva en vardag för en Pl spelare, tränar de 8h/ dag osv. Har de 40h arbetsveckor osv. Du har ju koll på de mesta Pelle, kanske även det =)

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Jag! Jag har 0 dagars semester med nya förbättrade kontraktet.
Borde jag skaffa en agent tro? ;) 

Förresten, Du som vet det mesta Pelle ;) 
Har fotbollsspelare betald semester?  (Seriös fråga)

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Jag! Jag har 0 dagars semester med nya förbättrade kontraktet.
Borde jag skaffa en agent tro? ;) 

Förresten, Du som vet det mesta Pelle ;) 
Har fotbollsspelare betald semester?  (Seriös fråga)

Veckolönen löper väl på under hela kontraktstiden så jag kan inte tänka mig något annat. Men det kanske varierar från fall till fall. Dock så är väl fotbollsspelare aldrig lediga egentligen nu mera. De måste väl fortfarande uppdatera Instagram och Twitter med fräcka strandbilder regelbundet :)

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
B-G wrote:
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Jag! Jag har 0 dagars semester med nya förbättrade kontraktet.
Borde jag skaffa en agent tro? ;) 

Förresten, Du som vet det mesta Pelle ;) 
Har fotbollsspelare betald semester?  (Seriös fråga)

Veckolönen löper väl på under hela kontraktstiden så jag kan inte tänka mig något annat. Men det kanske varierar från fall till fall. Dock så är väl fotbollsspelare aldrig lediga egentligen nu mera. De måste väl fortfarande uppdatera Instagram och Twitter med fräcka strandbilder regelbundet :)

Dont we all? :)

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:
Jonas S wrote:
B-G wrote:
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Jag! Jag har 0 dagars semester med nya förbättrade kontraktet.
Borde jag skaffa en agent tro? ;) 

Förresten, Du som vet det mesta Pelle ;) 
Har fotbollsspelare betald semester?  (Seriös fråga)

Veckolönen löper väl på under hela kontraktstiden så jag kan inte tänka mig något annat. Men det kanske varierar från fall till fall. Dock så är väl fotbollsspelare aldrig lediga egentligen nu mera. De måste väl fortfarande uppdatera Instagram och Twitter med fräcka strandbilder regelbundet :)

Dont we all? :)

Alla är slavar under social media. Livet var bättre förr :)

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
B-G wrote:
Jonas S wrote:
B-G wrote:
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Jag! Jag har 0 dagars semester med nya förbättrade kontraktet.
Borde jag skaffa en agent tro? ;) 

Förresten, Du som vet det mesta Pelle ;) 
Har fotbollsspelare betald semester?  (Seriös fråga)

Veckolönen löper väl på under hela kontraktstiden så jag kan inte tänka mig något annat. Men det kanske varierar från fall till fall. Dock så är väl fotbollsspelare aldrig lediga egentligen nu mera. De måste väl fortfarande uppdatera Instagram och Twitter med fräcka strandbilder regelbundet :)

Dont we all? :)

Alla är slavar under social media. Livet var bättre förr :)

Helt klart.

Men för att återgå OT. Alla Arsenalspelare borde scannas för Poke Mongo.
Därefter bötfällas om appen påträffas.

Jag har inga belägg, men jag tror att det kan ha varit en del av anledningen att vi torskade mot Pool. 

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

Haha var det där för att provocera eller? Nästa år får jag 6 veckor då jag passerar 40!!!!

Älskade jag min klubb osv så skulle jag inte vilja ha så mycket semester utan vilja tillbaka och spela boll direkt och självklart matcher!! Karriären slutar ju efter 30 för de flesta ändå så de kan roa sig med att ta selfies osv då! Sedan har de väl några veckor mellan ligaavslut och Em med va? Kom på att det skulle va spännande att få uppleva en vardag för en Pl spelare, tränar de 8h/ dag osv. Har de 40h arbetsveckor osv. Du har ju koll på de mesta Pelle, kanske även det =)

Hmm Jepson, B-G o Jimmy, jag menade ju 5 veckor, stavfel som blev onödigt provocerande, förlåt!

Så som jag läst årsredovisningar och avtal som kommit fram så verkar det vara en månadslön dom har, inget avdrag för semester eller sjukdom, men tackolov heller inget semestertillägg. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Pelle wrote:

Vem av er skulle acceptera en arbetsplats med mindre än 6 veckors semester?

Klubbarna har inte rätt att hindra spelarna från landslagsuppdrag så det är inte att jämföra med att man jobbar på ett annat företag.

jag har 5

I år smäller det !

Sidor