Medlemmar: 8814 st.
Visa menyn

Arsenal - Chelsea 24/9 18.30

172 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S

Walcott storspelar verkligen. Vinner alla dueller och är överallt. Underbart att se.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Sååååå underbart!

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

KLASS KLASS KLASS!!!!

RoPa87
Bild för RoPa87

Mums!!!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Älskar att se Özil så glad och klappa ordentligt på världens finast klubbemblem där!!

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Underbart..... fan va bra vi spelar just nu

Mackan
Bild för Mackan

Bästa halvleken ever :)

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Walcott är verkligen PLs mest underskattade spelare. Så mkt skit han får men från mittfältet har han 3+2 på 6 PL matcher och ständigt skapar ytor till andra i anfallet.

Så skönt att han hittat tillbaka till sin gyllene form för 2 år sedan.

Sanchez, Walcott och Özil leker fotboll !

I år smäller det !

Morgan Engström
Bild för Morgan Engström

Fick några timmars permission från förlovningsdagsfirande. Verkar bli ett par ganska njutbara timmar om det fortsätter så här. 

 

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Håll iiiii, håll iiiiiiiiii, hjälp så bra,vad händer!? Håll detta. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Wow! Vilken halvlek. Otroligt imponerande. Vi pressar sönder Chelsea fullständigt och passar sönder deras backlinje till smulor. Klass!

Be excited!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Fint lag vi håller på =)

Sral
Bild för Sral

Så underbart att se. Så skönt att se hur de springer, vilken glöd de har. Özil ja, dels att han sätter sån fart vid 3-0, och dels att han klappar klubbmärket sådär. Är inte orolig för att han inte ska förlänga. Hoppas inte Coq åker på en  lång skada, men vi har ju liksom Xhaka. Underbart. Min sambo är borta över helgen med sina föräldrar samt hennes syster med familj, men jag stannadehemma och njuter av detta. Nu ska jag öppna en öl till. :-D

Isamag
Bild för Isamag

Fan vad kul att se en sån här halvlek!!  Och vad har hänt med walle?? Grymt bra både offensivt och defensivt.. det kan bli bra det här!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jag älskar att säga det. Det här hade aldrig kunnat hända med Giroud. Idag har Alexis fått till det rejält, tillsammans med grymt agerande av ett högt pressande lag i allmänhet

Jajo67
Bild för Jajo67

Sammanfattar första halvlek : Ståkuk!!!!

Sral
Bild för Sral

Walcott har ju varit bra sedan säsongsstarten. Likaså mot City i Göteborg. Han är väl revanschsugen efter en jobbig säsong? :-)

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Bara vi inte blir för passiva nu i andra halvlek. Vill inte se något tidigt mål för Chelsea

Dr PAW
Bild för Dr PAW

På bröllop så missar matchen. Kan det verkligen stämma att vi krossar??!

Life and Arsenal are miracles enough.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Are we Barca in disguise? Eller är Chelsea Öster in disguise? ;)

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Ser otroligt stabilt ut defensivt. Och vi ställer om väldigt bra. Närmare 4-0 nu än 3-1

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Haha, nu letar dom långt in i garderoben. Pedro alltså, den pjäsen hade jag typ glömt att dom har. Deras byten oroar inte direkt nämnvärt

RoPa87
Bild för RoPa87

Inget ont om Gibbs men gillar inte det med att ta in en back på mf för att säkra upp. Vi är ju närmare 4-0 än 3-1 så in med Perez istället och ner med Alexis eller kör Perez på kanten. 

Vi brukar bli så satans passiva. Är vi tar in en femte back. Bara hoppas Gibbs hänger.med i omställningarna så vi inte tappar det alternativet. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
R.Palmkvist wrote:

Inget ont om Gibbs men gillar inte det med att ta in en back på mf för att säkra upp. Vi är ju närmare 4-0 än 3-1 så in med Perez istället och ner med Alexis eller kör Perez på kanten. 

Vi brukar bli så satans passiva. Är vi tar in en femte back. Bara hoppas Gibbs hänger.med i omställningarna så vi inte tappar det alternativet. 

ja, jag har aldrig sett vitsen med Gibbs som ytter. Jag förstår tanken men utförandet har allt som oftast sett lite ostabilt ut

Morgan Engström
Bild för Morgan Engström

Bellerins fart!!

Sral
Bild för Sral

Gibbs har ju hängt på riktigt bra i omställningarna, tycker jag. Också klokt att försöka stänga kanten när Chelsea har haft lite mer ytor där.

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson
R.Palmkvist wrote:

Inget ont om Gibbs men gillar inte det med att ta in en back på mf för att säkra upp. Vi är ju närmare 4-0 än 3-1 så in med Perez istället och ner med Alexis eller kör Perez på kanten. 

Vi brukar bli så satans passiva. Är vi tar in en femte back. Bara hoppas Gibbs hänger.med i omställningarna så vi inte tappar det alternativet. 

Håller med, trots resultatet o om man ska klaga så ogillar jag dessa defensiva byten...

Richard Runesjö
Bild för Richard Runesjö

Costa! :D

Morgan Engström
Bild för Morgan Engström

Kos får lite revanch på svinet Costa =)

gunbod
Bild för gunbod

Magnifikt. Kross. En fantastisk laginsats, så här ska vi spela med detta lag. Stolt och glad.:D

Sidor