Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Chelsea-Arsenal Lördag 13.30

523 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jepson
Bild för Jepson

Som jag ställde efter southamptonmatchen.. Gör Özil vårt spel långsammare? Efter två matcher vill jag nu faktiskt säga att han gör det. De matcher vi vinner när han är bra väger inte upp de vi förlorar när han inte är bra... Ut med Özil in med Welbeck. Coq kan vara kvar

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Har tippat 3-2 står fortfarande fast vid det :) 

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:

Tänk om vi hade en coach som Conte som lever i 2017 och kan nyttja sitt lag till fullo istället för vår gubbe som fortfarande tror att det är 96 och helt jävla vilse

Vafan? Bould är ju coach idag. Hade han trott det vad 96 hade han velat spela. ;-)

George Adams
Bild för George Adams

Försvarsspel är som sagt en del av spelet!

Sral
Bild för Sral

Så nu blåser han av???

Glenn
Bild för Glenn
Jepson wrote:

Som jag ställde efter southamptonmatchen.. Gör Özil vårt spel långsammare? Efter två matcher vill jag nu faktiskt säga att han gör det. De matcher vi vinner när han är bra väger inte upp de vi förlorar när han inte är bra... Ut med Özil in med Welbeck. Coq kan vara kvar

ja det gör Özil i 95% av matcherna. Har jag sagt i flera år. Men fansen bedömmer honom efter hans 5% som är bra. Helt usel idag

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:

Så nu blåser han av???

skärp dig nu Sral. Klart han blåser av för huvudskada. Han lät oss anfalla först. Bellerin fick väl också vård?! Nu är du jävligt barnslig

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:

Tänk om vi hade en coach som Conte som lever i 2017 och kan nyttja sitt lag till fullo istället för vår gubbe som fortfarande tror att det är 96 och helt jävla vilse

Vafan? Bould är ju coach idag. Hade han trott det vad 96 hade han velat spela. ;-)

jaså Bould har bestämt vilka spelare vi ska köpa, spela, taktik, byten mm? Så blåst är du väl inte?

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Nu taggar vi ner med attityden här inne mot varandra. Det är Chelsea som äter upp oss, vi ska inte äta upp varandra.

I år smäller det !

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:
Sral wrote:

Så nu blåser han av???

skärp dig nu Sral. Klart han blåser av för huvudskada. Han lät oss anfalla först. Bellerin fick väl också vård?! Nu är du jävligt barnslig

Inte kul att behöva ta till "men du då?"-kortet, men är det inte ganska barnsligt att hacka på forummedlemmar istället för att kommenterat matchen? ;-P

Sral
Bild för Sral
Jimmy Österman wrote:

Nu taggar vi ner med attityden här inne mot varandra. Det är Chelsea som äter upp oss, vi ska inte äta upp varandra.

Bra, Jimmy. :-)

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Nu är det bebisar mot män. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Tänk om vi hade en coach som Conte som lever i 2017 och kan nyttja sitt lag till fullo istället för vår gubbe som fortfarande tror att det är 96 och helt jävla vilse

Vafan? Bould är ju coach idag. Hade han trott det vad 96 hade han velat spela. ;-)

jaså Bould har bestämt vilka spelare vi ska köpa, spela, taktik, byten mm? Så blåst är du väl inte?

Du såg inte skämtsmilien eller? Lugna ner dig nu. :-P

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

"We wasnt metaly ready" "We showed passion"

"We had a good attityd" 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral

Bra byten båda två. 

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:

Så nu blåser han av???

skärp dig nu Sral. Klart han blåser av för huvudskada. Han lät oss anfalla först. Bellerin fick väl också vård?! Nu är du jävligt barnslig

Inte kul att behöva ta till "men du då?"-kortet, men är det inte ganska barnsligt att hacka på forummedlemmar istället för att kommenterat matchen? ;-P

visa att du är äldre än 5 år när du diskuterar då. Trodde aldrig du skulle sjunka så lågt. Så höga hästar du brukar sätta dig på

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Tänk om vi hade en coach som Conte som lever i 2017 och kan nyttja sitt lag till fullo istället för vår gubbe som fortfarande tror att det är 96 och helt jävla vilse

Vafan? Bould är ju coach idag. Hade han trott det vad 96 hade han velat spela. ;-)

jaså Bould har bestämt vilka spelare vi ska köpa, spela, taktik, byten mm? Så blåst är du väl inte?

Du såg inte skämtsmilien eller? Lugna ner dig nu. :-P

nä missade den och glömde att man får bete sig som en idiot så fort man har en smiley. Observera :-) :-) :-)

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:

Så nu blåser han av???

skärp dig nu Sral. Klart han blåser av för huvudskada. Han lät oss anfalla först. Bellerin fick väl också vård?! Nu är du jävligt barnslig

Inte kul att behöva ta till "men du då?"-kortet, men är det inte ganska barnsligt att hacka på forummedlemmar istället för att kommenterat matchen? ;-P

visa att du är äldre än 5 år när du diskuterar då. Trodde aldrig du skulle sjunka så lågt. Så höga hästar du brukar sätta dig på

Du var inte myclet bättre för två sidor sedan när du hånade min åsikt genom att skriva "vi får väl lita på basketspelaren". Så du borde nog inte uttala dig om detta.

Tomas Horvatic
Bild för Tomas Horvatic

Chelsea är brutala!! Önskar vi var Chelsea lite oftare..

Värdiga vinnare av PL, synd bara att vi inte kunde bjuda upp till dans.

Frågan är om vi orkar resa oss i år igen och knipa topp 3 placering. Är jäkligt bleka och lättlästa :(

Om du inte kommer ihåg det har det aldrig hänt...

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Welbeck är en startspelare 

Byarum
Bild för Byarum

Den stora skillnaden är att Chelsea är Ett LAG, som uppträder som ett kollektiv och hänger ihop i alla sina beståndsdelar. Detta är uppbyggt av en manager, som vet hur han ska få sina spelare att uppträda på toppen av sin förmåga i match efter match och samtidigt skapar en glädje runt omkring sig. Vi ser ledsna och vilsna ut och får samtidigt skitmål mot oss, 0-1, borde aldrig ha hänt, domaratavla å det grövsta och 0-2 borde heller aldrig ha hänt, oberoende hur jävla bra Hazard än gjorde det. Från egen planhalva med flera motspelare framför sig... 

Bosse

George Adams
Bild för George Adams

Det finns något rejält Dysfunktionellt hur vi och framförallt vissa spelare agerar. Ingen tro och få vunna kamper på plan. Börja vinn DIN kamp!

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:

Tänk om vi hade en coach som Conte som lever i 2017 och kan nyttja sitt lag till fullo istället för vår gubbe som fortfarande tror att det är 96 och helt jävla vilse

Vafan? Bould är ju coach idag. Hade han trott det vad 96 hade han velat spela. ;-)

jaså Bould har bestämt vilka spelare vi ska köpa, spela, taktik, byten mm? Så blåst är du väl inte?

Du såg inte skämtsmilien eller? Lugna ner dig nu. :-P

nä missade den och glömde att man får bete sig som en idiot så fort man har en smiley. Observera :-) :-) :-)

Skillnaden var ju att jag gnällde på domaren och du gav dig på mig. Med Bould-inlägget försökte jag bara skämta till det, men du fortsatte veva vilt. 

Glenn
Bild för Glenn

Om enda chansen till förändring till nästa säsong är utanför topp 4 så hoppas jag vi kommer utanför topp 4. Vet att vissa blir sura nu men står för min åsikt! Vi behöver börja om!

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Håller med!

I år smäller det !

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Om enda chansen till förändring till nästa säsong är utanför topp 4 så hoppas jag vi kommer utanför topp 4. Vet att vissa blir sura nu men står för min åsikt! Vi behöver börja om!

Ja det har verkligen vänt för både Liverpool och United när de har missat CL spel.......  

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:
Mickys wrote:
Sral wrote:

Så nu blåser han av???

skärp dig nu Sral. Klart han blåser av för huvudskada. Han lät oss anfalla först. Bellerin fick väl också vård?! Nu är du jävligt barnslig

Inte kul att behöva ta till "men du då?"-kortet, men är det inte ganska barnsligt att hacka på forummedlemmar istället för att kommenterat matchen? ;-P

visa att du är äldre än 5 år när du diskuterar då. Trodde aldrig du skulle sjunka så lågt. Så höga hästar du brukar sätta dig på

Du var inte myclet bättre för två sidor sedan när du hånade min åsikt genom att skriva "vi får väl lita på basketspelaren". Så du borde nog inte uttala dig om detta.

du blandade in basket och du gav dig aldrig. Hånade inte men tyckte liknelsen med basket var rätt irrelevant.

Ingen som klagar på Gabbes medvetna armbåge i Hazards ansikte. Det skulle lätt kunna varit ett rött kort

COYG

Glenn
Bild för Glenn
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Om enda chansen till förändring till nästa säsong är utanför topp 4 så hoppas jag vi kommer utanför topp 4. Vet att vissa blir sura nu men står för min åsikt! Vi behöver börja om!

Ja det har verkligen vänt för både Liverpool och United när de har missat CL spel.......  

är du ironisk? Om inte så får du räkna in Chelsea där med

COYG

Tomas Horvatic
Bild för Tomas Horvatic
Mickys wrote:

Om enda chansen till förändring till nästa säsong är utanför topp 4 så hoppas jag vi kommer utanför topp 4. Vet att vissa blir sura nu men står för min åsikt! Vi behöver börja om!

Varför skulle det vara den enda chansen?? Hur tänker du nu? 

Om du inte kommer ihåg det har det aldrig hänt...

Kalaspuffar
Bild för Kalaspuffar

Sparka Wenger imorgon. Så hinner vi bygga om under säsongen. Vi har redan säkrat så att vi inte kan åka ut så den biten är lugn. CL platsen är totalt ointressant.

Sidor