Medlemmar: 8836 st.
Visa menyn

Chelsea-Arsenal Lördag 13.30

523 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Sral
Bild för Sral

Men Kenny. Det var bara min åsikt. Det är okej att du inte tycker samma, men det hade du kunnat säga på ett mycket smidigare sätt. 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

 

Haha :)

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Ställer samma fråga till dig? Vad vill du?

Att säga att om man tycker allt är kris och katastrof i Arsenal, så verkar allt inte vara toppen i andra klubbar heller.

Sral
Bild för Sral
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? 

B-G
Bild för B-G
Elias Johansson wrote:
B-G wrote:
Elias Johansson wrote:
Alex Nilsson wrote:

Menar alla er i denna tråd som bara gnäller på wenger, 

Tycker bara det är konstigt att vilja ha kvar status quo, vi vet vad vi får med Wenger, man måste våga testa nå nytt, funkar det inte funkar det inte, vi behöver nått nytt och om vi hamnar i championship så blir d så. Rädslan att förlora kan aldrig vara större än att vara progesiv och försöka hitta nya vägar att vinna. 

Nej vi vet ju inte det.  Det är bara floskler.  "4 igen då" osv.  Att vinna PL är inte enkelt. Kolla bara på United.  Spenderar miljarder och är stuck 6. 

Förra säsonger var det tillfälligheter, ja faktiskt. Som gjorde att vi inte knep ligan. Hur kommer det se ut nästas säsong? Varken du eller jag kan vara säker. Kommer Hull vara nya Leicester.  Kan vi ta det om vi lyckas värva tex Grismannen.  Vi Vet inte.  Men floskler... Leder sällan någonstans.  

Arsenal vet vad som är bäst för Arsenal, inte du, jag eller övriga fans.  Klart som fan det finns en anledning att dom satsat på Wenger så pass länge. 

Med det sagt, visst. Byt tränare.  Men tro inte att det kommer ge nå magic resultat. Det är bara naivt. 

Nja, vi vet nog vad vi får och dina tillfälligheter du pratar om har väl typ hjälpt oss att bli 3.a istället 4.a...det är nog ingen som säger att det är lätt att vinna PL men man kan ju kanske försöka, och då menar jag att byta coach är en väg att gå...men det är bara jag,  att du är trött på wengerout hysterin fattar jag men den är ju inte ogrundad

Nej. Han har TYP inte hjälpt oss att bli 3a istället för 4a. Du glömmer 2a platserna.

Floskler floskler. Jag respekterar din åsikt.  Delar den dock inte.  Då Arsene har gjort mer för våran klubb än vad du kan se.  

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? 

+1

Tack för att du skjuter hål i värdelösa argument  :)

20 år, titlar och bygga ett nytt stadium  

klopp, förlåt. Frälsaren är en Flopp. 

Twitter @grvdga

gunbod
Bild för gunbod
Jajo67 wrote:

Träffar ganska rätt tycker jag

http://www.expressen.se/sport/kronikorer/noa-bachner/noa-bachner-varfor-...

Inte ens jag kunde sagt/skrivit det bättre själv !

Sral
Bild för Sral
B-G wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? 

+1

Tack för att du skjuter hål i värdelösa argument  :)

20 år, titlar och bygga ett nytt stadium  

klopp, förlåt. Frälsaren är en Flopp. 

Det är bara kul att "tjafsa" lite med Österman. Blir aldrig under bältet. Även med dig såklart. :-)

gunbod
Bild för gunbod
Sral][quote=Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? [/quote

Sral, fanns Chelsea, City och Tottenham då ? Liiite annan konkurrens nu, bara vi och Man U på den tiden.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

"Arsene Wenger refuses to rule Arsenal out of the title race despite Chelsea defeat seeing them fall 12 points behind"

Okeeeeeeeeeeeej.

 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral

Precis, men är det en ursäkt för Klopp, men inte något som gäller Wenger då?

B-G
Bild för B-G
gunbod][quote=Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? [/quote

Sral, fanns Chelsea, City och Tottenham då ? Liiite annan konkurrens nu, bara vi och Man U på den tiden.

Lite annan konkurrens nu med? Tycker du inte ? Hahaha. 

Twitter @grvdga

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson
B-G wrote:
Elias Johansson wrote:
B-G wrote:
Elias Johansson wrote:
Alex Nilsson wrote:

Menar alla er i denna tråd som bara gnäller på wenger, 

Tycker bara det är konstigt att vilja ha kvar status quo, vi vet vad vi får med Wenger, man måste våga testa nå nytt, funkar det inte funkar det inte, vi behöver nått nytt och om vi hamnar i championship så blir d så. Rädslan att förlora kan aldrig vara större än att vara progesiv och försöka hitta nya vägar att vinna. 

Nej vi vet ju inte det.  Det är bara floskler.  "4 igen då" osv.  Att vinna PL är inte enkelt. Kolla bara på United.  Spenderar miljarder och är stuck 6. 

Förra säsonger var det tillfälligheter, ja faktiskt. Som gjorde att vi inte knep ligan. Hur kommer det se ut nästas säsong? Varken du eller jag kan vara säker. Kommer Hull vara nya Leicester.  Kan vi ta det om vi lyckas värva tex Grismannen.  Vi Vet inte.  Men floskler... Leder sällan någonstans.  

Arsenal vet vad som är bäst för Arsenal, inte du, jag eller övriga fans.  Klart som fan det finns en anledning att dom satsat på Wenger så pass länge. 

Med det sagt, visst. Byt tränare.  Men tro inte att det kommer ge nå magic resultat. Det är bara naivt. 

Nja, vi vet nog vad vi får och dina tillfälligheter du pratar om har väl typ hjälpt oss att bli 3.a istället 4.a...det är nog ingen som säger att det är lätt att vinna PL men man kan ju kanske försöka, och då menar jag att byta coach är en väg att gå...men det är bara jag,  att du är trött på wengerout hysterin fattar jag men den är ju inte ogrundad

Nej. Han har TYP inte hjälpt oss att bli 3a istället för 4a. Du glömmer 2a platserna.

Floskler floskler. Jag respekterar din åsikt.  Delar den dock inte.  Då Arsene har gjort mer för våran klubb än vad du kan se.  

Vad Wenger gjort för vår klubb är jag väldigt medveten om, vi skulle nog inte vara den klubb vi är idag utan han, men det är ju inte ett argument för att fortsätta i samma fotspår, nu har han tagit oss hit, till toppen om du så vill och då finns de förväntningar och krav. Jag vet inte om vi växlat upp direkt snarare upplever jag att vi blandar och ger, det är ingen katastrof men jag är less på känslan av upprepning, tafatthet, spelare som inte vet vad som ska göras o s v. Jag respekterar även din åsikt men tkr ändå du har fel, efter att kollat på Arsenal år ut och år in, som du också säkert gjort, så är det dags för något nytt.

B-G
Bild för B-G
Sral wrote:

Precis, men är det en ursäkt för Klopp, men inte något som gäller Wenger då?

haha. Det går inte riktigt ända fram. Bara Wenger som spelar med "gamla" regler.  Jag Dööööööör som man säger i Sverige.  No offence Gundbod :) 

jag är road, and i like IT :)

Utan dig vore forumet tråkigt.  I Love you :)

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral
B-G wrote:
Sral wrote:

Precis, men är det en ursäkt för Klopp, men inte något som gäller Wenger då?

haha. Det går inte riktigt ända fram. Bara Wenger som spelar med "gamla" regler.  Jag Dööööööör som man säger i Sverige.  No offence Gundbod :) 

jag är road, and i like IT :)

Utan dig vore forumet tråkigt.  I Love you :)

Haha, tack! Skönt att någon inte hatar mig här. ;-)

gunbod
Bild för gunbod

Alltså, helt sjukt, inte ens arg eller ens irriterad, bara uppgiven och på bra humör. Då har deg gått alldeles och väldigt för långt.

Jag känner bara för att kicka gubben här och nu, absolut senast ikväll.

Plocka in vem som helst, Hasse Backe, Pia Sundhage eller vilken annan moped som helst. Orolig för att jag inte bryr mig mer faktiskt. Har Wenger förstört mitt Arsenalhjärta ?

Tosse
Bild för Tosse

I såna här jämna matcher måste man ha tur också.  Vi hade definitivt inte det. Den här gången heller. Man kan givetvis argumentera och säga att Conte och Chelsea vann på taktik men i målchanser var det helt jämnt. Och utan knockouten på Bellerin hade spelet på högerkanten sett helt annorlunda ut. Atkinsons insats behöver ju inte kommenteras mer. Jag säger inte att vi säkert hade vunnit men möjligheten försvann i och med 1-0 målet och allt bäddade för de blå. 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:
B-G wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? 

+1

Tack för att du skjuter hål i värdelösa argument  :)

20 år, titlar och bygga ett nytt stadium  

klopp, förlåt. Frälsaren är en Flopp. 

Det är bara kul att "tjafsa" lite med Österman. Blir aldrig under bältet. Även med dig såklart. :-)

Haha jag va lite lätt ironisk i mitt inlägg där haha. Ville bara hoppa på grupptryckåsikten och förväntade mig ett svar i liknande stil som kom :D 

I år smäller det !

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Tosse wrote:

I såna här jämna matcher måste man ha tur också.  Vi hade definitivt inte det. Den här gången heller. Man kan givetvis argumentera och säga att Conte och Chelsea vann på taktik men i målchanser var det helt jämnt. Och utan knockouten på Bellerin hade spelet på högerkanten sett helt annorlunda ut. Atkinsons insats behöver ju inte kommenteras mer. Jag säger inte att vi säkert hade vunnit men möjligheten försvann i och med 1-0 målet och allt bäddade för de blå. 

 

Vi förlorade för att vi var sämre på alla plan.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
B-G wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? 

+1

Tack för att du skjuter hål i värdelösa argument  :)

20 år, titlar och bygga ett nytt stadium  

klopp, förlåt. Frälsaren är en Flopp. 

Det är bara kul att "tjafsa" lite med Österman. Blir aldrig under bältet. Även med dig såklart. :-)

Haha jag va lite lätt ironisk i mitt inlägg där haha. Ville bara hoppa på grupptryckåsikten och förväntade mig ett svar i liknande stil som kom :D 

Ja, men brukar också vara lätt ironisk. Men du går inte på person. Det uppskattas. :-)

Tomas Horvatic
Bild för Tomas Horvatic
Kenny Nordh wrote:

"Arsene Wenger refuses to rule Arsenal out of the title race despite Chelsea defeat seeing them fall 12 points behind"

Okeeeeeeeeeeeej.

 

Vad är fel i det uttalandet? Det sista man vill är ju att de ska ge upp och dö el?

Eller vad vill du få sagt med det inlägget?

Om du inte kommer ihåg det har det aldrig hänt...

Sral
Bild för Sral

2-0 till Hull!!! :-D

MickeLi
Bild för MickeLi

Tänk om vi inte fått "hjälp" senaste omgångarna...då hade vi legat mycket sämre till...

twitter: @MikeBergkamp

Sral
Bild för Sral

Eller så är t ex Liverpool och United helt enkelt sämre än vi? ;-)

Jajo67
Bild för Jajo67
Tosse wrote:

I såna här jämna matcher måste man ha tur också.  Vi hade definitivt inte det. Den här gången heller. Man kan givetvis argumentera och säga att Conte och Chelsea vann på taktik men i målchanser var det helt jämnt. Och utan knockouten på Bellerin hade spelet på högerkanten sett helt annorlunda ut. Atkinsons insats behöver ju inte kommenteras mer. Jag säger inte att vi säkert hade vunnit men möjligheten försvann i och med 1-0 målet och allt bäddade för de blå. 

Har vi sett samma match??? Det var ju klasskillnad!! 

B-G
Bild för B-G
gunbod wrote:

Alltså, helt sjukt, inte ens arg eller ens irriterad, bara uppgiven och på bra humör. Då har deg gått alldeles och väldigt för långt.

Jag känner bara för att kicka gubben här och nu, absolut senast ikväll.

Plocka in vem som helst, Hasse Backe, Pia Sundhage eller vilken annan moped som helst. Orolig för att jag inte bryr mig mer faktiskt. Har Wenger förstört mitt Arsenalhjärta ?

Men ändå minns jag att du var en av Kloppförespråkarna.  

Du har som egen fans som började hålla på Arsenal förstört ditt hjärta tror jag. 

Kolla Klopp, totalt handlingsförlamad. Usel matchcoach.  Kan inte ens förbereda sina spelare om det inte är medgång.  

Men visst? En hen som Pia kanske skulle få er extremister att Lugna ner er.  Om det så betydde Championship.  Hon skulle iaf bidra med något banbrytande i PL.  

Twitter @grvdga

gunbod
Bild för gunbod
Sral wrote:

2-0 till Hull!!! :-D

Att du orkar glädjas över att Hull leder är fan imponerande. ;-)

Sral
Bild för Sral

Skadeglädje är icke att förakta! ;-)

B-G
Bild för B-G
gunbod wrote:
Sral wrote:

2-0 till Hull!!! :-D

Att du orkar glädjas över att Hull leder är fan imponerande. ;-)

Sral konstaterade ett resultat som är bra för oss, du hackar   :)

Tycker det är skitkul när din drömtränare misslyckas. Men det enda mantra du kör, är att Wenger skulle bytas ut. :D

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
B-G wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:
Sral wrote:
Kenny Nordh wrote:

Hull Pool 1-0 man kan ju alltid hoppas.

Klopp out?

Nej, han heter Jürgen Klopp.

Och vår manager heter Arséne Wenger. Vad vill du ha sagt?

Att Klopp måste få 20 säsonger på sig först ;) 

 

Wenger vann dubbeln sin andra säsong. Klarar Klopp topp fyra? 

+1

Tack för att du skjuter hål i värdelösa argument  :)

20 år, titlar och bygga ett nytt stadium  

klopp, förlåt. Frälsaren är en Flopp. 

Det är bara kul att "tjafsa" lite med Österman. Blir aldrig under bältet. Även med dig såklart. :-)

Haha jag va lite lätt ironisk i mitt inlägg där haha. Ville bara hoppa på grupptryckåsikten och förväntade mig ett svar i liknande stil som kom :D 

Ja, men brukar också vara lätt ironisk. Men du går inte på person. Det uppskattas. :-)

Nog för att vi har delade åsikter om det mesta men respekt och ett par hjärnceller har jag iaf :D 

I år smäller det !

Sidor