Medlemmar: 8782 st.
Visa menyn

Liverpool-Arsenal.

246 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Toni Leviner
Bild för Toni Leviner

Ja, som vanligt, känns som det var klart innan start, bästa spelare på bänken, sparka gubben nu!!

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Usel tränare också 

Bubblan

Bengelito
Bild för Bengelito
Heppe wrote:

Jag förstår frustration men snälla, håll lite höjd i ordvalen

+1

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Orkar inte mer nu skiten jag i den här matchen

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Ingen energi i gubbjäveln över huvud taget sitter bara i sin jävla dubbelvikta magknipsställning! Förhelvete vill han att vi ska hata han innan han fattar att det är dags å gå vad fan håller han på med! Inte en värdig avslutning efter 20 år direkt!

Busch
Bild för Busch

Jag saknar wilshere och sczeszcny, jag hatar de här Arsenal jag ser. Finns inget hjärta och teamspirit överhuvudtaget. Bara ett gäng ihopslängda talanger.

Glenn
Bild för Glenn

Hur kan folk fortfarande försvara denna skit? Det är just pga er som vi måste stå ut med denna skit minst 5 år för länge

COYG

Byarum
Bild för Byarum

Nu förstår jag. Wemger vilar Perez och Alexis, för att vi slå Bayern München på tisdag med 5-0,,, varför värvade vi Perez när han aldrig får spela? Jag läste i en engelsk tidning att Wenger föredrar Iwobi för att han spelar mer Arsenalskt än Perez. Perez har ju den ovanan att han för ofta gör mål... och det gör man inte ostraffat när man ska spela sidleds och bakåt. Analogt med detta måste ju Sanchez petas, för den jäveln gör ju mål alldeles för ofta....

Bosse

Fredde
Bild för Fredde

Jag förstår inte vad Coquelin har för hålhake på Wengér. Han har inte gjort ett rätt på hela säsongen och fortsätter slå bort fler bollar än vad han vinner. Och återigen så har vi inget som helst lagspel.

Och de jag tycker mest synd om är våra bortafans, åker till Liverpool och känner samma uppgivenhet som alla andra gör. De orkar inte ens be Wengér dra åt helvete för att det förmodligen inte är till någon nytta. Wengér har ju tappat laget, det är så extremt tydligt på hur laget uppträder.

 

You win some, you draw some

Dosa
Bild för Dosa
Mickys wrote:

Hur kan folk fortfarande försvara denna skit? Det är just pga er som vi måste stå ut med denna skit minst 5 år för länge

vem pratar du med? Arsenals styrelse? Ser ingen i tråden som tycker att det ser bra ut.

Exqert
Bild för Exqert

Är det saknad av BFG som är problemet eller vad fan är det? Ingen som skriker på planen att de andras prestationer suger åsnekuk och måste höja sig? Det är ju det första man ser till som tränare, att man har ett skrikande as på planen som hjälper till med glöden..

George Adams
Bild för George Adams

1a halvlek

Klart diskutabel elva!

Hönsgård som vanligt i försvarsspelet. Oklar offensiv spelidé och väldigt få vunna närkamper. Ser dessutom uppgivet ut.

Klart underkänt. Men snälla håll igen språket lite Gooners.  Vi alla är besvikna och önskar ändring.

Glenn
Bild för Glenn
Dosa wrote:
Mickys wrote:

Hur kan folk fortfarande försvara denna skit? Det är just pga er som vi måste stå ut med denna skit minst 5 år för länge

vem pratar du med? Arsenals styrelse? Ser ingen i tråden som tycker att det ser bra ut.

jag vet många som försvarat skiten de senaste 5 åren. Sen att en del svängt om senaste månaden ger oss inte 5 år tillbaka. Sen är det ju inte bara folk här inne som går på matcherna och köper souvenier. Men det finns några försvarare kvar här inne med. De är bara väldigt tysta

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Uppgivet är ordet. Spelarna spelar inte för  Wenger och Wengers lagbygge är ett sjunket skepp.

Be excited!

Byarum
Bild för Byarum

Bye, bye Sanchez,,,,

Bosse

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Det här är vad vi kommer få se i fortsättningen om Wenger stannar. Lägg till att vi tappar Özil och Alexis på det :)

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

In med Perez .  Alexis och rambo. Ut med coq iwobi och giroud

Bubblan

Fredde
Bild för Fredde

Niva och Ola Andersson sågar Wengér ordentligt.

You win some, you draw some

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Gubben är nu slut 

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Gubben är nu slut 

Glenn
Bild för Glenn
Freddee wrote:

Niva och Ola Andersson sågar Wengér ordentligt.

ja alla andra gör det men Arsenal Swedens medlemmar får inte...

COYG

Dosa
Bild för Dosa
Mickys wrote:
Dosa wrote:
Mickys wrote:

Hur kan folk fortfarande försvara denna skit? Det är just pga er som vi måste stå ut med denna skit minst 5 år för länge

vem pratar du med? Arsenals styrelse? Ser ingen i tråden som tycker att det ser bra ut.

jag vet många som försvarat skiten de senaste 5 åren. Sen att en del svängt om senaste månaden ger oss inte 5 år tillbaka. Sen är det ju inte bara folk här inne som går på matcherna och köper souvenier. Men det finns några försvarare kvar här inne med. De är bara väldigt tysta

tycker det är orimligt och konstigt att ens ta upp hur det var för 5 år sedan. Fotboll är nuet och olika uppfattningar kan man ha, men om vi säger så är Wenger out sidan har aldrig varit större som jag ser det när jag läser så är 99 % för ett byte men är oroliga för efterträdaren. 

Att du då väljer vid ställning 0-2 slänga ut dig det sär bara för att irritera och trycka in att jag visste bäst för 5 år sedan är sandlåde nivå.

förstår frustrationen men va fan?

Glenn
Bild för Glenn
Dosa wrote:
Mickys wrote:
Dosa wrote:
Mickys wrote:

Hur kan folk fortfarande försvara denna skit? Det är just pga er som vi måste stå ut med denna skit minst 5 år för länge

vem pratar du med? Arsenals styrelse? Ser ingen i tråden som tycker att det ser bra ut.

jag vet många som försvarat skiten de senaste 5 åren. Sen att en del svängt om senaste månaden ger oss inte 5 år tillbaka. Sen är det ju inte bara folk här inne som går på matcherna och köper souvenier. Men det finns några försvarare kvar här inne med. De är bara väldigt tysta

tycker det är orimligt och konstigt att ens ta upp hur det var för 5 år sedan. Fotboll är nuet och olika uppfattningar kan man ha, men om vi säger så är Wenger out sidan har aldrig varit större som jag ser det när jag läser så är 99 % för ett byte men är oroliga för efterträdaren. 

Att du då väljer vid ställning 0-2 slänga ut dig det sär bara för att irritera och trycka in att jag visste bäst för 5 år sedan är sandlåde nivå.

förstår frustrationen men va fan?

ja för jag har inte sagt samma sak i varje match??? Nu får du väl försöka hålla dig till något som liknar sanningen. Ska hålla köft för det är så meningslöst att snacka för döva öron. Ha 2 till roliga Wenger år!

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:
Dosa wrote:
Mickys wrote:
Dosa wrote:
Mickys wrote:

Hur kan folk fortfarande försvara denna skit? Det är just pga er som vi måste stå ut med denna skit minst 5 år för länge

vem pratar du med? Arsenals styrelse? Ser ingen i tråden som tycker att det ser bra ut.

jag vet många som försvarat skiten de senaste 5 åren. Sen att en del svängt om senaste månaden ger oss inte 5 år tillbaka. Sen är det ju inte bara folk här inne som går på matcherna och köper souvenier. Men det finns några försvarare kvar här inne med. De är bara väldigt tysta

tycker det är orimligt och konstigt att ens ta upp hur det var för 5 år sedan. Fotboll är nuet och olika uppfattningar kan man ha, men om vi säger så är Wenger out sidan har aldrig varit större som jag ser det när jag läser så är 99 % för ett byte men är oroliga för efterträdaren. 

Att du då väljer vid ställning 0-2 slänga ut dig det sär bara för att irritera och trycka in att jag visste bäst för 5 år sedan är sandlåde nivå.

förstår frustrationen men va fan?

ja för jag har inte sagt samma sak i varje match??? Nu får du väl försöka hålla dig till något som liknar sanningen. Ska hålla köft för det är så meningslöst att snacka för döva öron. Ha 2 till roliga Wenger år!

Ja du har sagt detta varenda match den här säsongen och varje match har någon försökt förklara för dig att de flesta på forumet inte vill ha kvar Wenger. Så vem lyssnar med döva öron egentligen?

Byarum
Bild för Byarum

Nu kör vi som helvete...

Bosse

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Tagga till nu gunners ett till!

RoPa87
Bild för RoPa87

Alexis med assisten. Vem annars?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
R.Palmkvist wrote:

Alexis med assisten. Vem annars?

Nån av de andra 10 ? ;)

 

I år smäller det !

Woodie
Bild för Woodie

Och där skulle Can varit utvisad! 

Vicious
Bild för Vicious

Ganska talande att det är Liverpool som trycker på när vi ligger under. Normalt sett ska vi ju pressa sönder för en kvittering, men vi är för jävla usla alltså.

#Championship

Sidor