Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Southampton - Arsenal

161 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Moss din pajas borde vart frilägesutvisning

Glenn
Bild för Glenn

Hur motiverar du att det inte är rött Moss om du tog en på Xhaka på off planhalva mot Swansea?

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

vi gör princip allt fel Nu för tiden. och nästan alla fel beror på en sak. Dålig motivation. VilLet är Wengers huvuduppgift som tränare. Motivera laget till att bli motiverade. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Özil har aldrig gått in någon närkamp någonsin

Bubblan

Glenn
Bild för Glenn

Ett skott på mål på en halvlek där vi måste vinna matchen. Är det vår taktik att tråka ut motståndarna i första och sätta fart i andra?

COYG

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

Nu måste våra så kallade stjärnor ta o börja kämpa lite, tänker på özil o sanchez.. 

Glenn
Bild för Glenn
Bubblan wrote:

Özil har aldrig gått in någon närkamp någonsin

jag brukar säga samma men då kommer svaret att det inte är hans uppgift. Tycker det är trist att spela med en man mindre i varje match. Kanske därför det inte går så bra

COYG

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Özil är onormalt rädd för närkamper för att lira fotboll på den här nivån... 

Glenn
Bild för Glenn

Sanchez lika iskall som han varit i alla matcher sedan vi började med 3-4-2-1

COYG

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Sluta lunka omkring Özil för fan... 

Seablomman
Bild för Seablomman

Hur kan man sätta in Bellerin då??? När walcott och iwobi sitter på bänken?? Jisses

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Vansinne.. Bellerin med ligans sämsta inläggsfot... hoppas jag får äta upp dom orden ikväll.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Nu fpr jag väl hela forumet emot mig men men. Tycker det skulle vara rätt skönt att torska idag. Så man kan se fram emot "förändringar" slippa massa ångest match efter match.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jonas S
Bild för Jonas S

Yes! Äntligen! Fan va skönt.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Trevkigt!

Isamag
Bild för Isamag

Såja sanchez! !

Byarum
Bild för Byarum

Snyggt som fan! 

Bosse

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Fyfan va snyggt Sanchez! Älskar FN dig!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Sral
Bild för Sral

Alexis assisterad av Özil. Och hans glädje efteråt. Det värmer. :-D

Jonas S
Bild för Jonas S

Så kan det gå när Alexis är i straffområdet..

Be excited!

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Underbart!

Vicious
Bild för Vicious

Så nu har vi alltså en spelare som gör 20 mål i ligan och utmanar ändå inte om titeln...

#Championship

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

Nu presterade özil o sanchez äntligen;)

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Kenny Nordh wrote:

Nu fpr jag väl hela forumet emot mig men men. Tycker det skulle vara rätt skönt att torska idag. Så man kan se fram emot "förändringar" slippa massa ångest match efter match.

Såklart att man blir emot det. Är ju raka motsatsen till vad en supporter står för. Att en vill att ens lag ska vinna. 

Thomas Persson
Bild för Thomas Persson

Har en obehaglig känsla av att Moss kommer kliva in å ställa till det för oss 

Isamag
Bild för Isamag

Bra Xhaka att ta lite skott utifrån!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Ramsey!!!!!!!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Farbror Frej wrote:
Kenny Nordh wrote:

Nu fpr jag väl hela forumet emot mig men men. Tycker det skulle vara rätt skönt att torska idag. Så man kan se fram emot "förändringar" slippa massa ångest match efter match.

Såklart att man blir emot det. Är ju raka motsatsen till vad en supporter står för. Att en vill att ens lag ska vinna. 

Jo men är det ju inte så att jag håller på Arsenal och vanligtvis vill att de ska förlora. Menar bara att det skulle vara en slags lättnad.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Så obefintlig känsla att byta in giroud! Welbz erbjuder så otroligt mkt mer! Bara för d lär han väl hänga en balja!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Kenny Nordh wrote:
Farbror Frej wrote:
Kenny Nordh wrote:

Nu fpr jag väl hela forumet emot mig men men. Tycker det skulle vara rätt skönt att torska idag. Så man kan se fram emot "förändringar" slippa massa ångest match efter match.

Såklart att man blir emot det. Är ju raka motsatsen till vad en supporter står för. Att en vill att ens lag ska vinna. 

Jo men är det ju inte så att jag håller på Arsenal och vanligtvis vill att de ska förlora. Menar bara att det skulle vara en slags lättnad.

Let's agree to disagree. :) 

Sidor