Medlemmar: 8706 st.
Visa menyn

Southampton - Arsenal

161 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas Eriksson
Bild för Jonas Eriksson
Jimmy Roslund wrote:
B-G wrote:
Petrus W wrote:
Petrus W wrote:

Vi vinner! 2-0 Ramsey, Alexis

Ändå int helt åt helvete! Skål Bröder

Bra där Petrus!!

En av få som inte jinxade helt åt pipan före och under match! Inga andra namn nämnda ;)

Skönt med ännu en seger. Nu ska ni se att fools halkar på slutet. 

Vad är status på Lucas egentligen? Varken Welbz eller  Walle bör ju vara startspelare på topp.  Om nu inte Lucas är frisk så är jag rätt säker på att vi får se Giroud från start nästa match.  Han må vara osynlig men han kan ju iallafall ta vara på en målchans när han ser den. 

 

Såg du matchen?

Tycker Welbz hade en hel del bra aktioner i matchen. Att Giroud klarar av att nicka in ett friläge gör inte att han ska spela framför en ytterst rörlig och ständigt jobbande Welbz. Tycker det är en bra kombo, Welbz jobbar och sliter och står för några sköna grejer och Giroud kommer sedan in när han är trött och trycker in bollen.

Självklart ska vi starta med Welbeck. Var en av våra bästa igår och erbjuder så mycket i anfallsspelet. Sen jobbar han hårt och täcker upp mer ytor än en seg Giroud. Men som många säger. En kanon anfallare att ta in ner motståndarna blivit trötta och spänsten är sämre. Men för en gångs skull så är jag mycket nöjd över Xhakas insatts. Kanske bäst på planen? Och sen är det så jävla rätt att hänga på kaptens bindeln på Cech. Den ända riktiga ledaren i vårt lag. Om inte han ska ha den så borde den hänga på Sanchez arm. Viktiga 3 poäng och nu väntar en spännande omgång.

 

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:
Jonas S wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Som vanligt gör vi en mkt bra andra halvlek. Till och med briljans av Sanchez 2 ggr. Han kysste klubbmärket efter målet. Intressant! Jäkla synd att vi inte har allt i egna händer bara.

Gjorde Sanchez det, efter sitt eget mål? Måste jag se i repris...

Han stutsade runt och bankade på klubbmärket en massa i alla fall.

Ja någon kyss såg då inte jag. Iofs brykar det väl betyda att spelaren är klar att lämna så lika bra det.

Nä var nog ingen kyss...han bankade mot det och såg ut som han böjde sig emot det lite men någon kyss var det nog ej....

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Jonas S wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Som vanligt gör vi en mkt bra andra halvlek. Till och med briljans av Sanchez 2 ggr. Han kysste klubbmärket efter målet. Intressant! Jäkla synd att vi inte har allt i egna händer bara.

Gjorde Sanchez det, efter sitt eget mål? Måste jag se i repris...

Han stutsade runt och bankade på klubbmärket en massa i alla fall.

Då finns det kanske ändå lite hopp i att han kan förlänga och att det inte är helt kört. Kul!

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S
Pelle wrote:
Jonas S wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Som vanligt gör vi en mkt bra andra halvlek. Till och med briljans av Sanchez 2 ggr. Han kysste klubbmärket efter målet. Intressant! Jäkla synd att vi inte har allt i egna händer bara.

Gjorde Sanchez det, efter sitt eget mål? Måste jag se i repris...

Han stutsade runt och bankade på klubbmärket en massa i alla fall.

Då finns det kanske ändå lite hopp i att han kan förlänga och att det inte är helt kört. Kul!

Ja kanske. Man skall aldrig säga aldrig.

Om vi mot förmodan skulle fixa en fjärdeplats (chansen finns ju fortfarande), att vi ger honom det han vill ha i lön och att han inte får något bra anbud från någon av de absolut största klubbarna så kanske han stannar. Men jag ser detta som Alexis sista säsong i Arsenal så får allt annat komma som en bonus i så fall.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Jag känner mig rätt lugn över att han stannar.
Har egentligen inte sett något som tyder på att han skulle vilja dra, förrutom diverse forum och twitterrykten.
Men jag kan ju ha missat något. 

Twitter @grvdga

Tosse
Bild för Tosse

Det dröjde alltså ända tills igår innan han gick sönder igen. Å andra sidan spelade han väl bara sista kvarten i lördags.

Pelle
Bild för Pelle
Tosse wrote:

Det dröjde alltså ända tills igår innan han gick sönder igen. Å andra sidan spelade han väl bara sista kvarten i lördags.

Vem "han"? Finns ju bara hanar i vårt lag så svårt att gissa vem du menar. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

mangeW
Bild för mangeW
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Det dröjde alltså ända tills igår innan han gick sönder igen. Å andra sidan spelade han väl bara sista kvarten i lördags.

Vem "han"? Finns ju bara hanar i vårt lag så svårt att gissa vem du menar. ;)

Ramsey, läs inlägget han svarar mot ;)

200304382612073264790

Mackan
Bild för Mackan
mangeW wrote:
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Det dröjde alltså ända tills igår innan han gick sönder igen. Å andra sidan spelade han väl bara sista kvarten i lördags.

Vem "han"? Finns ju bara hanar i vårt lag så svårt att gissa vem du menar. ;)

Ramsey, läs inlägget han svarar mot ;)

Fast Wenger sa väl på pk att Ramsey var ok? Har ngt nytt framkommit? 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Pelle
Bild för Pelle
mangeW wrote:
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Det dröjde alltså ända tills igår innan han gick sönder igen. Å andra sidan spelade han väl bara sista kvarten i lördags.

Vem "han"? Finns ju bara hanar i vårt lag så svårt att gissa vem du menar. ;)

Ramsey, läs inlägget han svarar mot ;)

Han citerade inget och skrev det efter några inlägg om Sanchez... Tack förtydligandet. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor