Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Atletico Madrid 26/4 kl 21.05

253 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
71Zeke
Bild för 71Zeke

Hade inte atletico värvningsförbud??

Gunners forever

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:

Oroväckabde att vi inte fått hål på Oblak trots grymt spel.

Taco Svensson är inte den största Arsenalsupporten va? Gnäller jämt på Arsenal

Taco hatar Arsenal. Såg en match där han kommenterade För ett par veckor sen. Helt sjukt. 

Mindrevärdeskomplex antar jag eftersom Kim fick en säsong hos oss. 

Twitter @grvdga

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Vi försökte ju i 35 min iaf. Mer än på hela säsongen. Nu måste vi släppa in ett mål för att komma igång igen. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

RoPa87
Bild för RoPa87

Alldeles för mycket atletico nu. Vi ger dem alldeles för mycket tid på mittfältet och vi hat inte alls samma intensitet och fart på bollen längre  1-0 innan paus tack!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vi hade haft 3 mål nu med Pools killar framåt...

B-G
Bild för B-G
Kenny Nordh wrote:

Vi försökte ju i 35 min iaf. Mer än på hela säsongen. Nu måste vi släppa in ett mål för att komma igång igen. 

Välkommen. Ännu en outgrundad överdriven kommentar. Great!  

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Så jävla tråkigt med Atleticospelare filmar varje gång någon är nära. Tar för sig ställen som inte vidrörts alLs. Patetiskt

COYG

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:
Mickys wrote:

Oroväckabde att vi inte fått hål på Oblak trots grymt spel.

Taco Svensson är inte den största Arsenalsupporten va? Gnäller jämt på Arsenal

Taco hatar Arsenal. Såg en match där han kommenterade För ett par veckor sen. Helt sjukt. 

Mindrevärdeskomplex antar jag eftersom Kim fick en säsong hos oss. 

också misstänkt att det är därför

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Någon hade rätt. Domaren kompenserar Madrid ganska mycket nu. 

Supporter sedan 1983! 

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Gäller att hålla tempot uppe så tröttnar Atletico till slut

Vicious
Bild för Vicious

Där var grisen också. Ska vi gissa att han kommer in och får med sig ett rött på någon av våra killar? För att jämna ut det liksom.

#Championship

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
B-G wrote:
Kenny Nordh wrote:

Vi försökte ju i 35 min iaf. Mer än på hela säsongen. Nu måste vi släppa in ett mål för att komma igång igen. 

Välkommen. Ännu en outgrundad överdriven kommentar. Great!  

 

Naaas, va cool du var nu. ”klappa på huvudet från mamma”

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Mkt bra halvlek. Enda lilla minuset ger jag Rambo.... MEN illa illa att vi inte lyckats göra mål. Vi behöver 3-0 med oss för att det ska kännas bra. Får vi bara 0-0 trots 80 min med en man mer så är det ett jätteplus till AM

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tycker vi gör en väldigt bra halvlek. Synd att vi inte kunde utnyttja någon av de chanser vi skapat. Det blir lite för stillastående ibland också.

Atletico är väldigt rörliga. De kan ju täcka upp för det röda kortet som dom löper.

En jättebra match. Stör mig bara på att Taco kommenterar. Vilken störande person att lyssna på när man försöker kolla på fotboll. Vilken tönt!

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Sett till kvaliten så tar jag nog ändå ett 0-0. Vi är så mycket bättre. Men sjukt ineffektiva. Vi skulle och borde haft 2-0 I HT. 

Ser inga hinder att vinna mot detta Atletico på bortaplan. 

Twitter @grvdga

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Vi ramlade ner i vårt "gamla" spel igen. Stort innehav men alldeles för långsamt. Med tanke på att vi är en mer måste vi öka istället. Det gör inget om vi förlorar bollen några gånger, till slut sitter den. 

Life and Arsenal are miracles enough.

B-G
Bild för B-G
Kenny Nordh wrote:
B-G wrote:
Kenny Nordh wrote:

Vi försökte ju i 35 min iaf. Mer än på hela säsongen. Nu måste vi släppa in ett mål för att komma igång igen. 

Välkommen. Ännu en outgrundad överdriven kommentar. Great!  

 

Naaas, va cool du var nu. ”klappa på huvudet från mamma”

Great comeback!! ;)

Twitter @grvdga

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
B-G wrote:

Sett till kvaliten så tar jag nog ändå ett 0-0. Vi är så mycket bättre. Men sjukt ineffektiva. Vi skulle och borde haft 2-0 I HT. 

Ser inga hinder att vinna mot detta Atletico på bortaplan. 

 

Välkommen! Ännu en blåögd kommentar. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

RoPa87
Bild för RoPa87
B-G wrote:

Sett till kvaliten så tar jag nog ändå ett 0-0. Vi är så mycket bättre. Men sjukt ineffektiva. Vi skulle och borde haft 2-0 I HT. 

Ser inga hinder att vinna mot detta Atletico på bortaplan. 

tycker atletico är riktigt farliga när de kommer till avslut. Känns som det är livsfarligt så fort de har bollen i och runt vårt straffområde. Så att slå detta lag nere i Madrid blir inte lätt .

B-G
Bild för B-G
Robin Palmkvist wrote:
B-G wrote:

Sett till kvaliten så tar jag nog ändå ett 0-0. Vi är så mycket bättre. Men sjukt ineffektiva. Vi skulle och borde haft 2-0 I HT. 

Ser inga hinder att vinna mot detta Atletico på bortaplan. 

tycker atletico är riktigt farliga när de kommer till avslut. Känns som det är livsfarligt så fort de har bollen i och runt vårt straffområde. Så att slå detta lag nere i Madrid blir inte lätt .

1 mål räcker.  Men med 10 man så ska det helst avgöras ikväll.

Twitter @grvdga

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Kör 120% nu. Spara inte på någonting. Allt eller inget!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Uruselt spel just nu. 

Glenn
Bild för Glenn

Hade vi fått spela med alla spelare i truppen, läs Auba så hade vi redan stängt den hör matchen.

Laca kan inte ta försvarsarbetet vid vårt straffområde så ofta. Blir för tomt framåt

COYG

Glenn
Bild för Glenn

För fan sätt fart nu! Är inte jobbigt att vara en man mindre om det är gåfotboll som gäller.

Varför kan vi aldrig göra 2 bra halvlekar?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Mäktigt att se vår press när siste man ör 20m in på deras planhalva men det blir så jäkla trångt. Vi behöver mål på straff eller annan fast situation. Annars blir det nog 0-0. Domaren kommer aldrig ge oss straff 

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bättre nu

Vicious
Bild för Vicious

Vi hade behövt Miki idag. Vi har ingen som kan bryta mönster och hitta på något eget.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Nästan läge att chansa med Iwobi. Han kan snubbla fram något

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Yes!!!!!!!!!!!

Supporter sedan 1983! 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Jaaa

Bubblan

Sidor