Medlemmar: 8782 st.
Visa menyn

Arsenal- Chelsea 29/12

123 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
MickeLi
Bild för MickeLi

Sjukt dåligt, hade han inte haft gult sedan innan hade kortet varit uppe på sekunden....verkar vara förmildrande omständigheter om man har gult....

twitter: @MikeBergkamp

Glenn
Bild för Glenn

Oj vad trötta vi är. Kan aldrig hålla

COYG

B-G
Bild för B-G

Inte kan vi väl hålla detta?

Twitter @grvdga

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

VAR är till för att gynna Tottenham och andra skitlag. Och missgynna oss ;)

Supporter sedan 1983! 

Glenn
Bild för Glenn
Patric Johansson wrote:

VAR är till för att gynna Tottenham och andra skitlag. Och missgynna oss ;)

där gjorde han som skulle vara utvisad mål. Förstod att de värdelösa domaren skulle sabba dagen. Fy fan

COYG

Tosse
Bild för Tosse

Det är då själva f-n att den spelaren som ska vara utvisad som gör mål. Klantigt Leno. 

B-G
Bild för B-G

Leno.  i jinxed it. 

Twitter @grvdga

MickeLi
Bild för MickeLi

Leno ....:-(

twitter: @MikeBergkamp

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Tavla

Glenn
Bild för Glenn

Tveksamt om vi vinner nån mer match den här säsongen

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

Leno ....:-(

twitter: @MikeBergkamp

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Otroligt tungt

RoPa87
Bild för RoPa87

Fy fan vad trött jag blir.....

RoPa87
Bild för RoPa87

Nu är det otroligt stor risk för att Chelsea får in 1-2 med. Många minuter ÖT lär det blir med.

Fan vad trött jag blir!!

Tosse
Bild för Tosse

Så väntat

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Helt väntat.

B-G
Bild för B-G

We're back! :(

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Herregud. Är våra försvarare helt iq befriade? Inte fan kan båda backa o backa ända in i straffområdet. En måste ju stöta o stoppa honom högre upp. Det här är inte ens juniornivå. Pinsamt. Jävla skit insats i andra

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Såklart 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bra vi inte hjälper United å spurs till 4e platsen. Domaren hjälper ju iaf cheslea till den.

Glenn
Bild för Glenn

Förlora mot detta skitlag till Chelsea. Orkar fan inte mer. Sälj hela jävla laget

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Jaså dra i armen är gult domaren? Gäller det bara ena laget eller? Fy fan vad jävla usel du är

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Fruktansvärd bortdömning. En sån jävla feg idiot till domare! 

MickeLi
Bild för MickeLi

AMN  fick gult för det nyss...

twitter: @MikeBergkamp

Tosse
Bild för Tosse

Sedan 1919 har vi spelat i högsta divisionen men nu är det nog slut på den sviten. 

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Första såg riktigt bra ut. I andra blev vi rädda och vågade inte anfalla längre. Hade dom fått rött så hade vi dansat igenom detta. Leno har räddat oss så många ggr så detta visar bara att han är mänsklig också. Dock gillar jag inte att ingen går fram och klappar om honom.

Kanis

Glenn
Bild för Glenn

Efter Chelski byter uppställning är vi helt chanslösa. Arteta hade inget som helst svar på det heller

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Bra. Bra. Bra.

Jag vet inte vilken spelare jag hylla mest i den här matchen. Men all kredd skall gå till Arteta. Jag vet att vi inte vann men man måste se till spelet utan boll, till hur vi jobbar och offrar oss och hur långt ifrån denna insats distanserar sig från det vi såg för bara ett par veckor sedan.

Vi möter inget superlag. Men Chelsea är ett lag något framför oss. Dom är där jag tror vi kommer vara i slutet av säsongen. Mer klara roller, tränaren vet mer om sitt lag och kan enklare justera under match. Den lyx inte Arteta har än.

Detta var den här mest positiva upplevensen jag haft av att titta på Arsenal denna säsong. Såklart är den färgad av att kvalitén på truppen är så långt under CL-spel. Men att se Arsenal-försvarare gå in i fysiskt farliga dueller, att se Özil gå upp i nickdueller, att se yttrar och ytterbackar jobba stenhårt för laget..

Detta bådar gott för framtiden. Stor kredd till Arteta. Och bonus-kredd till Auba och Nelson.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Glenn wrote:

Är du hjärndöd domaren? Blir inte ett solklarare gult/rött! Så ger du Laca istället. Jubelidiot!

Förstörde inte bara matchen utan riskerar förstöra vår klubb ordentligt.

Första gången på länge som vi spelar bra, har en positiv känsla, Emirates med oss och allt. Hoppas fansen vågar fortsätta stötta laget mot United och att spelarna tar med sig allt det positiva och förändringen som börjat istället för att tappa självförtroendet igen...

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Domaren visar att han lägger till tid när fjanten börjar stretcha på mitt plan, ändå blåserh an av direkt vid 97? Har Terry hans fru hemma eller? Trist men Chelsea är ju bättre i 70 minuter så svårt säga det inte är förväntat vi förlorar.

Sidor