Medlemmar: 8876 st.
Visa menyn

W.Brom - Arsenal 21/11-15

218 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn

Torsk och minst 2 skador fast Arteta räknas knappt.

United vinner, Chelski vinner o troligen Shitty och kanske Tottenham. Skithelg men ack så väntat. Vi klarar väldigt sällan dessa fysiska bortamatcher. Vad har Wenger gjort åt detta problem senaste 10 åren? Inte ett jävla skit!

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Kul att Afobe får göra mål iaf.

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Torsk och minst 2 skador fast Arteta räknas knappt.

United vinner, Chelski vinner o troligen Shitty och kanske Tottenham. Skithelg men ack så väntat. Vi klarar väldigt sällan dessa fysiska bortamatcher. Vad har Wenger gjort åt detta problem senaste 10 åren? Inte ett jävla skit!

Över tio kvar, ge inte upp...

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Torsk och minst 2 skador fast Arteta räknas knappt.

United vinner, Chelski vinner o troligen Shitty och kanske Tottenham. Skithelg men ack så väntat. Vi klarar väldigt sällan dessa fysiska bortamatcher. Vad har Wenger gjort åt detta problem senaste 10 åren? Inte ett jävla skit!

Över tio kvar, ge inte upp...

redan gjort tyvärr.

Ge oss ett kryss iaf!!!!

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Solklar straff men finns 10-15 sådana lägen per match

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Varför i helvete ska Cazorla lägga straffen som är så iskall??? Varför inte Sanchez??? Helt idiotiskt

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito

wow

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

FML.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Nä det blir förlust idag.

Bengelito
Bild för Bengelito

där gick luften ur tror jag, nu blir det inte ens kryss.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hur är det möjligt att vara så dåliga  i alla lägen ?

I år smäller det !

jback
Bild för jback

Vi förtjänar inte ett enda poäng idag. Tyvärr.

Jepson
Bild för Jepson

Dessa meningslösa landslagsuppehåll.... Var väl bara Alexis som hade nåt att spela för som fortfarande kvalar...

Finnen
Bild för Finnen

Nästa säsong, då jävlar e vi redo o gå hela vägen......

Guldkorven
Bild för Guldkorven

jaha... känns som att det blir som vanligt i år. Vi har forfarande chansen att blr fyra.

Glenn
Bild för Glenn
Finnen wrote:

Nästa säsong, då jävlar e vi redo o gå hela vägen......

japp då jävlar kommer Arteta dominera och vi kommer han en grymt bra bänk o innan skador. Bara Wenger som kommer att ha problem att stänga jackan

COYG

Likse
Bild för Likse

Fy fan vad dåligt! Hur fan kan vi spela runt bollen i backlinjen när vi ligger under?! vill aldrig se Campbell i en Arsenal tröja igen! Fan!

Glenn
Bild för Glenn

Varför kan vi aldrig kämpa in bollen?

Varför varna för maskning om du inte lägger till någon tid för det?

COYG

Bengelito
Bild för Bengelito

vilken jävla skitmatch

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Jepson
Bild för Jepson

Kan köpa en sån här plattmatch av amatörer utan lön. det här är fan skandal!

Guldkorven
Bild för Guldkorven

är det bara jag som inbillar jag mig eller är det ett slitet Arsenal vi sett idag?

Glenn
Bild för Glenn

Leicester leder ligan.

Fan vad dåliga vi är!

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67
Pelle wrote:

Kul att du bestämmer vad som e rätt o fel Frej. Jag försökte skämta om att även du ältade men du kunde visst inte ta skämt, synd.

avdelningen kasta sten i glashus :D

Pelle
Bild för Pelle

Riktig skitmatch, vi har dock chanser nog till både poäng och seger.

alla här verkade gapa över Campbell men han tillförde inte mycket tyvärr...

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Jajo67 wrote:
Pelle wrote:

Kul att du bestämmer vad som e rätt o fel Frej. Jag försökte skämta om att även du ältade men du kunde visst inte ta skämt, synd.

avdelningen kasta sten i glashus :D

Det e inte kappans fel att vinden vänder. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Alla dessa skador. Undrar hur startelvan ser ut borta mot norwich...

Be yourself; everyone else is already taken

Jonas S
Bild för Jonas S

Med alla skador så är vi inte bättre än så här. Nu är även Coq borta. Med spelare som Arteta, Flamini, Campbell och Gibbs på plan är vi inget lag som tar några ligatitlar. De platsar inte ens på bänken i ett mästarlag.

Nu gäller det att vi får tillbaka spelare och att vi förstärker med en vettig mittfältare i januari. Och kanske även en striker som inte är skadad mer än han kan spela som Walcott. Wenger måste ta det här på allvar nu. Inget jäkla chansande som vi blivit vana att se.

Be excited!

Jajo67
Bild för Jajo67
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:
Pelle wrote:

Kul att du bestämmer vad som e rätt o fel Frej. Jag försökte skämta om att även du ältade men du kunde visst inte ta skämt, synd.

avdelningen kasta sten i glashus :D

Det e inte kappans fel att vinden vänder. ;)

Hehehe så sant ;-)

Jaja skitmatcher kommer för alla lag.

oroväckande att vi återigen har enormt med skador. Vi får knappt ihop en startelva värd namnet snart & det är tyvärr likadant varje år & man tycker vi borde lärt oss.

skål & ha en bra lördag 

gunbod
Bild för gunbod

13 fyllsjuka  miljonärer till spelare och en full Wenger, då är det svårt att vinna borta mot ett svagt WB.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Så frustrerande att vi spelar så här kasst och blir straffade direkt fast vi KUNDE vunnit matchen med lite marginaler.

2-1 förlust, Özil i stolpen, Campbell friläge men sparkar hål i luften och en straffmiss av Cazorla.

Medans United är SÄMST mot Watford och tappar in 1-1 i min 86, men de blir räddade av ett självmål i minut 91. 

Chelsea 1-0 hemma mot Norwich, okey de skapade massor men hur kommer målet?
Jo en frispark på mitten, men backarna sover och Chelsea kan lägga en snabb frispark så Costa typ blir fri och sätter målet. 

Så jäääävla frustrerande. Ska man vinna ligan måste man vinna matcher som man kanske inte förtjänar att vinna. Och det är Arsenal riktigt dåliga på.

I år smäller det !

Sidor