Medlemmar: 8876 st.
Visa menyn

W.Brom - Arsenal 21/11-15

218 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

City kan också göra självmål tydligen

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:

Riktig skitmatch, vi har dock chanser nog till både poäng och seger.

alla här verkade gapa över Campbell men han tillförde inte mycket tyvärr...

pelle kommer alltid med sina kommentarer efteråt. Smart för då får man alltid rätt.

Klart vi ropade efter Campbell när vi ligger under då han var vårt enda offensiva vapen och vi spelar med en back på topp. Men nä Campbell var rätt kass. Säger mer om klubbens värvningar när en oönskad Campbell är vårt enda offensiva hot på bänken

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Ojoj City - Pool 0-2 :D

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Shitty utspelade. Fools utmanar oss om 4:e i år?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

El classico en parodi i fusk o filmningar som vanligt

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:

El classico en parodi i fusk o filmningar som vanligt

Jag har 500kr på Barcaseger till 3.00ggr.

Oddset va föööör bra ! 

Gött att se 0-2 målet komma innan paus :D 

I år smäller det !

Finnen
Bild för Finnen
Mickys wrote:

Shitty utspelade. Fools utmanar oss om 4:e i år?

 

Coq kanske är allvarligt skadad, så nej vi slåss inte ens om 4:e platsen i år

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

City - Liverpool 0-3 efter 30 min !

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn
Finnen wrote:
Mickys wrote:

Shitty utspelade. Fools utmanar oss om 4:e i år?

 

Coq kanske är allvarligt skadad, så nej vi slåss inte ens om 4:e platsen i år

något du läst eller är du rädd för det?

Shitty förnedrade. Börjar Klopp få igång fools?

COYG

Finnen
Bild för Finnen
Mickys wrote:
Finnen wrote:
Mickys wrote:

Shitty utspelade. Fools utmanar oss om 4:e i år?

 

Coq kanske är allvarligt skadad, så nej vi slåss inte ens om 4:e platsen i år

något du läst eller är du rädd för det?

Shitty förnedrade. Börjar Klopp få igång fools?

 

@afcstuff: Coquelin update: Wenger says the knee injury suffered by Coquelin is "more severe" than the muscular problem which forced Arteta off. #afc

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:
Finnen wrote:
Mickys wrote:

Shitty utspelade. Fools utmanar oss om 4:e i år?

 

Coq kanske är allvarligt skadad, så nej vi slåss inte ens om 4:e platsen i år

något du läst eller är du rädd för det?

Shitty förnedrade. Börjar Klopp få igång fools?

Wenger sa efter matchen att skadan var "severe" ska vara en knäskada. Så nu kommer väl raset om inte flamini helt plötsligt gör en Coq och blir ligans bästa dm...... Troligt?

Finnen
Bild för Finnen

Så ska vi säga till sommaren kanske?

 

Alla trodde ju Walcott skulle vara tillbaka idag inkl. Wenger o han tränar ju inte ens än.

Jepson
Bild för Jepson

Gör Fools 3 mål till så går vi om City på bättre målskillnad :p Måste se det positivt ;)

Jonas S
Bild för Jonas S

Wenger säger att Coqs skada är "severe". Resten av säsongen? Men ingen fara. Han har ju Arteta som också är skadad samt Flamini :)

Be excited!

Jepson
Bild för Jepson

Ring Källström!

Zille
Bild för Zille

Vi måste verkligen ha en CDM i januari. 

Ingen i laget kan ersätta Coq tyvärr. In med Krychowiak från Sevilla som det gick lite rykten om i somras.

Glenn
Bild för Glenn
itzille wrote:

Vi måste verkligen ha en CDM i januari. 

Ingen i laget kan ersätta Coq tyvärr. In med Krychowiak från Sevilla som det gick lite rykten om i somras.

ja gärna honom och en riktig högerytter så kan vi skicka Campbell och Arteta långt åt helvete

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Fools gör 4 på Shitty borta med Sturridge o Benteke på bänken. Den siste in i 76:e. Sturridge inte in alls?

COYG

George Adams
Bild för George Adams

Grattis Tony Pulis!

En av de få sista som inser att ändamålet helgar medlet.

AFC  glöm, och kom igen.

Jonas S
Bild för Jonas S

Det man kan trösta sig med är att inget lag i PL är speciellt bra. Det kommer nog bli jämnt hela vägen fram. Leicester leder ligan och det är snart december. Det säger en hel del om kvalitén på topplagen i PL nu mera. United ligger två trots att de knappt kan göra mål. Chelsea spelar som ett championship-lag. Vi och City är med i racet trots att båda lagen saknat viktiga spelare och tappat poäng till höger och vänster. Inget lag har visat någon mästarklass. Kanske lite Leicester då. Men det där kommer ju knappast hålla hela vägen.

Så vi har absolut chansen. Men då skall det till att Wenger verkligen utnyttjar januarifönstret. Vilket han såklart inte kommer göra.

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

This is PL!!!!

AFC

Corben
Bild för Corben

Det här var ju verklien tråkigt, men tyvärr väldigt väntat. Wenger har nu alltså 6-2-1 borta mot Pulis. Enda som överraskade mig var hur bra Sanchez ändå va. Säsongen dog en del, ganska mycket idag

Det har spelats 1/3 av säsongen, med tanke på hur enkelt schemat varit så tror jag inte att det blir bättre än så här. Jag tror tom det blir en klar försämring. Walcott saknas väldigt mycket, även Ramsey. Och efter Coq går sönder tillsamans med Santis brist på form då går man från att ha ett mittfält med Coq ocn Santi, som det va för en månad sen eller när det va till att spela med Arteta och Flamini. Ingen borde va överraskad. Man förstod att insatsen skulle va dålig men man vinner ju ändå ibland. Idag räckte det inte. Trots en usel insats var man klasser bättre än WBA, hemmagänget var groteska.

Jag är tyvärr rädd att när vi ser tillbaks på den här säsongen så kommer man gräma sig över 2 poäng hemma mot Pool och Spurs,  tillsammans med det här. Jag tror Arsenal hade behövt 6-7 poäng till nu för att fortfarande kunna ha tätkänning i slutet av januari.

Väldigt tungt med Coq. Arteta har inget att göra i Arsenal längre, gammal spelare som i grunden inte är den def mittfältare, vilket jag menar att det syns i varenda närkamp, tillsammans med sin skadehistorik gör det omöjligt att va nåt att ha.

Det gnälls mycket på brister i truppen, bristen för rotation till Coq, alt någon att spela tillsammans med i vissa matcher är uppenbar. Idag var det nog tyvärr inte svårare än att man vunnit den här matchen om man köpt en Schneiderlin i sommar.

Jag är rätt missnöjd med att samma spelare går skadade så ofta.

Tillgängliga för spel i % under sin karriär på Walcott, Wilshere, Rosicky, Arteta, Ramsey osv vill man ju inte ens veta.

Jayarse på twitter.

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:

Riktig skitmatch, vi har dock chanser nog till både poäng och seger.

alla här verkade gapa över Campbell men han tillförde inte mycket tyvärr...

pelle kommer alltid med sina kommentarer efteråt. Smart för då får man alltid rätt.

Klart vi ropade efter Campbell när vi ligger under då han var vårt enda offensiva vapen och vi spelar med en back på topp. Men nä Campbell var rätt kass. Säger mer om klubbens värvningar när en oönskad Campbell är vårt enda offensiva hot på bänken

Jag skrev i början av matchen om Gibbs när andra pratade om Campbell, så kom inte o hacka på mig med felaktigheter e du snäll.

men ja, jag brukar kolla matchen o kommentera efteråt så man missar så lite som möjligt. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
gunbod wrote:

13 fyllsjuka  miljonärer till spelare och en full Wenger, då är det svårt att vinna borta mot ett svagt WB.

Haha, om vi har 13 spelare på plan borde v väl för sjutton vinna även om dom alla o Wenger e fulla? :)

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle

Positivt är Sanchez verkar vara på gång igen, att Özil återigen gör assist, samt att vi trots allt tog in två mål på City denna omgången. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:
Pelle wrote:

Riktig skitmatch, vi har dock chanser nog till både poäng och seger.

alla här verkade gapa över Campbell men han tillförde inte mycket tyvärr...

pelle kommer alltid med sina kommentarer efteråt. Smart för då får man alltid rätt.

Klart vi ropade efter Campbell när vi ligger under då han var vårt enda offensiva vapen och vi spelar med en back på topp. Men nä Campbell var rätt kass. Säger mer om klubbens värvningar när en oönskad Campbell är vårt enda offensiva hot på bänken

Jag skrev i början av matchen om Gibbs när andra pratade om Campbell, så kom inte o hacka på mig med felaktigheter e du snäll.

men ja, jag brukar kolla matchen o kommentera efteråt så man missar så lite som möjligt. :)

inte sagt att du har fel. Skrev ju att du var smart och du lämnar faktiskt matchen för att gå in här och skriva att andra skriver på ett icke korrekt sätt då o då! :-)

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:

Positivt är Sanchez verkar vara på gång igen, att Özil återigen gör assist, samt att vi trots allt tog in två poäng på City denna omgången. :)

2 mål menar du nog?

COYG

Finnen
Bild för Finnen
Pelle wrote:

Positivt är Sanchez verkar vara på gång igen, att Özil återigen gör assist, samt att vi trots allt tog in två poäng på City denna omgången. :)

 

Från vad i dagens match får du fram att Sanchez är på gång? Bara för han kanske var minst dålig gör honom inte till förra säsongens Sanchez... Skrev tidigt denna säsong att Sanchez kommer inte ens göra tio mål denna säsong o det står jag kvar vid. 

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:

Positivt är Sanchez verkar vara på gång igen, att Özil återigen gör assist, samt att vi trots allt tog in två poäng på City denna omgången. :)

2 mål menar du nog?

Oups, ja två mål menade jag så klart...

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Finnen wrote:
Pelle wrote:

Positivt är Sanchez verkar vara på gång igen, att Özil återigen gör assist, samt att vi trots allt tog in två poäng på City denna omgången. :)

 

Från vad i dagens match får du fram att Sanchez är på gång? Bara för han kanske var minst dålig gör honom inte till förra säsongens Sanchez... Skrev tidigt denna säsong att Sanchez kommer inte ens göra tio mål denna säsong o det står jag kvar vid. 

Han var vän med boll och var på väg flera gånger att komma förbi, senaste matcherna har han tappat bort bollen.

men låt oss tycka olika om Alexis, jag förvånas dock inte över din pessimism då du ofta uttalar den, vi får se i Maj om han kom upp i tio baljor eller ej...

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor