Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

W.Brom - Arsenal 21/11-15

218 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S

Årets skadehelvete måste nästan vara rekord. Eller? Fast det är ju rekord varje år.

Det som frustrerar mig mest är att det inte görs någonting åt detta. Det är ju samma spelare som drar på sig samma skador år efter år. Jack, Ramsey, Gibbs, Walcott, Rosicky, Ox och på senare tid Arteta har alla skada på skada på skada. Det är ju inte hållbart. Truppen utgörs till allför stor del av kroniskt skadade spelare.

Rosicky, Arteta och Gibbs är enkla att skeppa iväg och erätta. Jacks framtid i klubben är inte heller självklar om han inte kan spela mer än några matcher per säsong. Någon gång måste bli en sista gång. Stjärnspelare som Walcott och Ramsey skall vi givetvis inte släppa iväg. Några skadade spelare kan vi bära. Men inte den mängd vi har i klubben idag. Det blir ohanterbart och problemen sprider sig när spelare inte kan vilas pga skador på andra spelare. Detta beror på dålig planering och svagt ledarskap från Wengers sida. Han måste vara hänsynslös när det kommer till vilka spelare som skall få spela för klubben och inte. Hänsyn skall visas för klubbens bästa och inte för någonting annat. Annars blir det ingen sista ligatitel för Sir Arsene Wenger.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Österman wrote:

När Arsenal spelar som en påse nötter får man inte klaga, men när Leicester leder PL och spelar bländande fotboll får man inte hylla dom heller för de har haft "för lätt schema".

Parodin här inne....

Har inte sett något inlägg som sagt man inte får hylla Leicester. Dom har gjort en grym höst o ligger välförtjänt högt upp.

Däremot hade du o jag en diskussion om det kunde finnas "orsaker" som spelschema som kunde förklara ligaplaceringar, det är ju absolut inte samma sak som att inte hylla Leicester...

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Pelle wrote:
Österman wrote:

När Arsenal spelar som en påse nötter får man inte klaga, men när Leicester leder PL och spelar bländande fotboll får man inte hylla dom heller för de har haft "för lätt schema".

Parodin här inne....

Har inte sett något inlägg som sagt man inte får hylla Leicester. Dom har gjort en grym höst o ligger välförtjänt högt upp.

Däremot hade du o jag en diskussion om det kunde finnas "orsaker" som spelschema som kunde förklara ligaplaceringar, det är ju absolut inte samma sak som att inte hylla Leicester...

Haha mitt i prick, gissade att du skulle säga nåt :D

Det va med glimten i ögat, men det stämmer ifall det jag säger i grova slängar.

När man pratar om Arsenals negativa sidor svaren ofta typ "jaja men det är pga det det det det det".

När man hyllar några andra så finns det 100 anledningar till varför de haft tur eller liknande.

Du förstår vad jag menar. :D Hoppas jag

I år smäller det !

Pelle
Bild för Pelle
Österman wrote:
Pelle wrote:
Österman wrote:

När Arsenal spelar som en påse nötter får man inte klaga, men när Leicester leder PL och spelar bländande fotboll får man inte hylla dom heller för de har haft "för lätt schema".

Parodin här inne....

Har inte sett något inlägg som sagt man inte får hylla Leicester. Dom har gjort en grym höst o ligger välförtjänt högt upp.

Däremot hade du o jag en diskussion om det kunde finnas "orsaker" som spelschema som kunde förklara ligaplaceringar, det är ju absolut inte samma sak som att inte hylla Leicester...

Haha mitt i prick, gissade att du skulle säga nåt :D

Det va med glimten i ögat, men det stämmer ifall det jag säger i grova slängar.

När man pratar om Arsenals negativa sidor svaren ofta typ "jaja men det är pga det det det det det".

När man hyllar några andra så finns det 100 anledningar till varför de haft tur eller liknande.

Du förstår vad jag menar. :D Hoppas jag

Helt klart, precis alla mynt har två sidor så inget konstigt alls tycker jag...

If it's too strong, then you're too weak!

Sral
Bild för Sral
George Adams wrote:

Hyssch..

Prata inte orsakerna till vårt skade elände. . Då kommer forum polisen

"Forumpolisen"? jag brukar högakta dina inlägg, tycker du har mycket intressant att komma med, men den här grejen att det skulle finnas någon "forumpolis" eller att man inte skulle få tycka vad man vill blir jag så trött på. Vilka skulle det vara? Jag ser bara att diverse Arsenal-fans går in och säger vad de tycker. Om jag t ex inte håller med någon betyder det ju bara att jag inte tycker samma, inte att den andre inte får tycka annorlunda.

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:
George Adams wrote:

Hyssch..

Prata inte orsakerna till vårt skade elände. . Då kommer forum polisen

"Forumpolisen"? jag brukar högakta dina inlägg, tycker du har mycket intressant att komma med, men den här grejen att det skulle finnas någon "forumpolis" eller att man inte skulle få tycka vad man vill blir jag så trött på. Vilka skulle det vara? Jag ser bara att diverse Arsenal-fans går in och säger vad de tycker. Om jag t ex inte håller med någon betyder det ju bara att jag inte tycker samma, inte att den andre inte får tycka annorlunda.

Förmodar han syftade på mig och jag håller med dig, även jag blev förvånad av hans inlägg då dom brukar vara sakliga och intressanta.

If it's too strong, then you're too weak!

George Adams
Bild för George Adams
Pelle wrote:
Sral wrote:
George Adams wrote:

Hyssch..

Prata inte orsakerna till vårt skade elände. . Då kommer forum polisen

"Forumpolisen"? jag brukar högakta dina inlägg, tycker du har mycket intressant att komma med, men den här grejen att det skulle finnas någon "forumpolis" eller att man inte skulle få tycka vad man vill blir jag så trött på. Vilka skulle det vara? Jag ser bara att diverse Arsenal-fans går in och säger vad de tycker. Om jag t ex inte håller med någon betyder det ju bara att jag inte tycker samma, inte att den andre inte får tycka annorlunda.

Förmodar han syftade på mig och jag håller med dig, även jag blev förvånad av hans inlägg då dom brukar vara sakliga och intressanta.

 

Nej Pojkar, jag syftade inte på dig Pelle. Det handlar om en helt annan forumsbesökare som fullständigt dissade våra inlägg, när jag och Fagersta diskuterade skador, grundträning osv i en annan tråd. 

Sidor