Medlemmar: 8777 st.
Visa menyn

Stoke - Arsenal 17/1 Kl: 17:15

266 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Okey imorgon kommer 5 speltips, får se om någon kommer med en trevlig diskussion eller mothugg på spelen :D 

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:

Okey imorgon kommer 5 speltips, får se om någon kommer med en trevlig diskussion eller mothugg på spelen :D 

Thats the spirit! 
Räkna inte med mothugg från mig iaf tills nån....säger att du är läskigt bra på resultat igen. Hahaha. 

Twitter @grvdga

Corben
Bild för Corben

bangcock

det var du som inspirerade mig. superfin poängskörd, detta var för att balansera diskussionen lite.

Jayarse på twitter.

B-G
Bild för B-G
Corben wrote:

bangcock

det var du som inspirerade mig. superfin poängskörd, detta var för att balansera diskussionen lite.

Cockburn,
åt vilket håll? :)

Twitter @grvdga

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Österman wrote:

Okey imorgon kommer 5 speltips, får se om någon kommer med en trevlig diskussion eller mothugg på spelen :D 

Fasen vad fint! :D Jag måste erkänna att jag läste det med mer nöje än vad i flesta fallet avsaknaden av kommentarer gav sken av :) Är ingen storspelare och mina egna spel bygger mest på "känsla" mer än kunskap. Ryggade dig ibland och backade sådär lagomt ;) Ser fram emot några genomtänka spel som driver mig i fördärv :D

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Österman wrote:
Heppe wrote:

Österman, vad hände med tipstråden? Jag vill också ligga 22k+ på tre månader! ;)

Jadu, eftersom jag är glödhet ville jag ju dela med mig av det goda livet med er men intresset försvann ganska fort. Fick inga svar och inga diskussioner heller på slutet, tyvärr. 

Jag skriver gärna 5 spelvärda odds inför varje kväll Arsenal spelar. Finns det bara folk som följer så visst. Lägger en "lagom" stor tid på stats och oddsvärden. Mina vinstpengar kommer inte från huxflux chansningar :D 

do it!!:)

RoPa87
Bild för RoPa87
x3mGunner wrote:
Österman wrote:
Heppe wrote:

Österman, vad hände med tipstråden? Jag vill också ligga 22k+ på tre månader! ;)

Jadu, eftersom jag är glödhet ville jag ju dela med mig av det goda livet med er men intresset försvann ganska fort. Fick inga svar och inga diskussioner heller på slutet, tyvärr. 

Jag skriver gärna 5 spelvärda odds inför varje kväll Arsenal spelar. Finns det bara folk som följer så visst. Lägger en "lagom" stor tid på stats och oddsvärden. Mina vinstpengar kommer inte från huxflux chansningar :D 

do it!!:)

Yes please!! :D

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Läste längre upp att Arnautovic ev skulle missa, men hittar inget om det. Vart skulle det ha stått, nån som vet?

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
FagerstaDG wrote:

Läste längre upp att Arnautovic ev skulle missa, men hittar inget om det. Vart skulle det ha stått, nån som vet?

Kan minnas fel men sa inte deras tränare det efter förra matchen? Han utgick väl efter ca 75 min sist.?! 

 

I år smäller det !

RoPa87
Bild för RoPa87
Österman wrote:
FagerstaDG wrote:

Läste längre upp att Arnautovic ev skulle missa, men hittar inget om det. Vart skulle det ha stått, nån som vet?

Kan minnas fel men sa inte deras tränare det efter förra matchen? Han utgick väl efter ca 75 min sist.?! 

 

han hade väl en hamstring strain, så han skulle göra ett sent fitness test innan söndagens match. Har för mig tränaren sa det på pk efter matchen. 

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Ok. Han ser ut att vara ok om man kan lita på Fantasy PL-manager... Han står inte som tveksam där iaf.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Läste på SF att inte Özil är med idag....

AFC

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
SuperJackie wrote:

Läste på SF att inte Özil är med idag....

av vilken anledning?

Elias Bard
Bild för Elias Bard

@DeanLDN22

No Özil today #afc

AFC

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Ajdå då det lät ju mindre bra. 

Jepson
Bild för Jepson

Vet att en del spelare har lite kvar, men det är bara Wilshere som är på Physiorooms injured list numer. När hade vi 1 (EN) spelare på skadelistan sist under ordinarie säsong??

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jag gillar INTE det där angående Özil. Fan, nu är jag mer orolig för vad det handlar om än kvällens match

B-G
Bild för B-G

Verkar inte vara helt trovärdiga källar bekräftade vad gäller özil.  Hoppas dom är felaktiga!!

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Jepson wrote:

Vet att en del spelare har lite kvar, men det är bara Wilshere som är på Physiorooms injured list numer. När hade vi 1 (EN) spelare på skadelistan sist under ordinarie säsong??

Mycket skumt att dom inte står med. Tex Caz, Welbeck och Coq.  Dom är väl veckor bort fortfarande. 

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Fan, kan inte Wenger köra PK nu direkt så vi får veta läget för Özil!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Bangkok_Gooner wrote:
Jepson wrote:

Vet att en del spelare har lite kvar, men det är bara Wilshere som är på Physiorooms injured list numer. När hade vi 1 (EN) spelare på skadelistan sist under ordinarie säsong??

Mycket skumt att dom inte står med. Tex Caz, Welbeck och Coq.  Dom är väl veckor bort fortfarande. 

Welbeck tränar väl men att bli matchfit från att varit borta 9 månader är en annan femma. Caz & Coq är väl på väg men inte tillbaks i träning vad jag förstår? Då borde de ju listas tillsammans med JW 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Tror ni att vi kan få se Rosicky på bänken idag?

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Alexis var med och tränade igår med laget (såg ut som att dem körde matchträning). Så känns positivt inför att han kan åtminstone vara med på bänken.

Glenn
Bild för Glenn

Physioroom verkar ha ballat ur. Saknar massa skadade spelare och t ex Aguero stod som skadad igår.

Något nytt om Özil?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Kan bara hitta att Özil saknades på sista träning men att han ska spela ändå

COYG

Sral
Bild för Sral

Har inte Wenger sagt att Özil får avstå från vissa träningar så att han inte slits för mycket? I så fall är det ju business as usual att han inte var med.

Ruin
Bild för Ruin

Özil vilade från träningen men skall spela

Ruin
Bild för Ruin
gunbod
Bild för gunbod
Mickys wrote:

Physioroom verkar ha ballat ur. Saknar massa skadade spelare och t ex Aguero stod som skadad igår.

Något nytt om Özil?

Petad av den nye araben..

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Kan bara hitta att Özil saknades på sista träning men att han ska spela ändå

Hoppas på att Wenger kör på samma stil som senaste veckorna. Låta Özil vila vissa träningar så han är fräsch till matcherna. Tror o h hoppas det är det och inte en skada. Surt att få en skada på Özil nu nör alexis börjar närma sig en comeback. 

Sidor