Medlemmar: 8851 st.
Visa menyn

Arsenal – Swansea 2 mars 20:45

481 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

O United gör mål nu med

Glenn
Bild för Glenn

Funderar på att inte se en enda Arsenalmatch till innan Wenger har försvunnit. Det är inte värt att få min och min familjs tid förstörd om och om igen

COYG

Jocke K
Bild för Jocke K

Fy fan va dåliga vi är nu. Så här svaga i flera matcher nu på våren var mycket mycket länge sen vi var.  Dags att lämna oss nu Wenger för så dåliga prestationer mot alla typer av motståndare när vi har så mycket att spela för håller inte!!! Nästa säsong måste en yngre och bättre coach leda oss! 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Segerhammar
Bild för Segerhammar
FagerstaDG wrote:

Haha. Jag insåg nu att Walcott spelar.

Ja, jag la också märke till det, helt osynlig.

 

"Why fly if you could walk on water?"

Jepson
Bild för Jepson

Vi spelar bra tills vi gjort mål, därefter tappar mer eller mindre både spel och jävlaranamma

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Fan va uppgiven jag är. Det har gått käpprätt åt helvete efter Cityvinsten. Kul att man lastade dyra pengar på en Villabiljett, i dagsläget känns det ju rätt ovärt. 

Känns så typiskt Arsenal, haft flertalet lägen att knappa in/dra ifrån, men kissar på oss varenda jävla gång.

Usch. Tappar bara en poäng i racet förvisso, men usch.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Va fan efter 1a borde vi lett med typ 2 bollar men va i helvete var andra halvlek? Ett skott i ribban å sen inget mer.

Ska Wenger va kvar lär han byta hela laget typ, nått är ju riktigt jävka fel. Aldrig sett så många dåliga matcher med Arsenal, att vi är kvar i racet är ju för de inte är de vanliga lagen framför oss. Vi mpste ju typ ga samma poäng nu som ifjol?

Jajo67
Bild för Jajo67

Lite Bounce Back snack på det här så är allt bra igen....

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Wenger byter ut vår målskytt o bäste spelare på plan, ja då går de som de går 

Glenn
Bild för Glenn

Hoppas vi missar CL nästa säsong så det kanske händer något i den här jävla pajasklubben

COYG

Zille
Bild för Zille

Stabila byten idag..

Ut med den bästa spelaren på planen till att börja med.

Sedan tar vi ut Alexis som visserligen sög men åtminstone försökte och hade bollen mot Walcott som jag inte ens såg. Hur kan ett helt lag vara så under isen på en och samma gång. Terapeuter och Psykologer är vad som behöver värvas.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
pontan wrote:

O United gör mål nu med

Ja de kommer före oss till sist. Efter helgen ör de väl 1 poöng vakom va?

Jonas S
Bild för Jonas S
Segerhammar wrote:
FagerstaDG wrote:

Haha. Jag insåg nu att Walcott spelar.

Ja, jag la också märke till det, helt osynlig.

Den enda gång man ser Walcott i bild är när han typ värmer upp eller möjligtvis knyter skorna. Osynligare än en jäkla rap.

Be excited!

Björn Andersson
Bild för Björn Andersson

Kunde inte farsan givit mig en annan halsduk 1979 än Arsenal.... Helvete vad less man blir. Laddar så in i helvete in för varje match,och får bara shit tillbaka...trött

LiBm
Bild för LiBm

Kosielny, Cech, Özil, Alexis. Kanske Bellerin o Coq. Resten är jävligt mediokra i vår trupp. Helt sjukt att Wenger fortfarande tror på spelare som Walcott o Mertesacker. Att köpa Elneny förstår jag inte vitsen med.

FootballIsMore
Bild för FootballIsMore

Vill höra spelarna och wenger efter matchen. ... Seriöst ,shit ,fy fan så bedrövligt.     Går vi tomhänta i år?     

Its not only a game.... No it's Not.    Its Not!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Roslund wrote:

Va fan efter 1a borde vi lett med typ 2 bollar men va i helvete var andra halvlek? Ett skott i ribban å sen inget mer.

Ska Wenger va kvar lär han byta hela laget typ, nått är ju riktigt jävka fel. Aldrig sett så många dåliga matcher med Arsenal, att vi är kvar i racet är ju för de inte är de vanliga lagen framför oss. Vi mpste ju typ ga samma poäng nu som ifjol?

Hjälper väl inte att byta hela laget när det är hans motivationsteknik som är det största felet?! Låt han gå i pension och ta in en tränare med ordentlig pipa så blir det nog ordning på dessa instagrampojkar ! 

I år smäller det !

Dosa
Bild för Dosa

grejen är ju att inget fungerar, försvarspel, kombospel, presspel, förlorar varje närkamp istortsätt. att den där dåliga forwarden får stå felvänd och vända upp i varje uppspel är en gåta. Våra mittbackar har en gubbe att ta hand om. Och dom skiter i det, i varje anfall. 

Vart är alla löpningar utan boll? Vi spelar i sid,  

så tar han ut planens hetaste spelare, har kvar giroud och Alexis som sumpat allt, nej jag tror på riktigt att Wenger kan få sparken innan spurs matchen.så här dåligt får det inte se ut, ett halvt b lag som kämpar för att vara kvar.

såg ok ut innan vi gjorde mål. Sen kom korthuset, ingen gör något! 

Mnågon får fan avgå om det så är material förvaltaren, riv någons kontrakt, dessa miljonärer som inte klarade av fysik eller psyk test. Nej jag pallar knappt titta på lördag. Det känns som om livet försvinner under fötterna, världens chans på att ta ligan så spelar vi så här i 2 månader. Otroligt. Tur att man har barnen och frugan annars hade man sagt upp sig och börjat kröka på allvar tills man hamna på en bänk! 

God natt

 

 

Glenn
Bild för Glenn
Bamse wrote:

Kunde inte farsan givit mig en annan halsduk 1979 än Arsenal.... Helvete vad less man blir. Laddar så in i helvete in för varje match,och får bara shit tillbaka...trött

det blir inga fler Arsenalsaker till min dotter. Ska inte förstöra hennes supporterliv. Det får hon greja på egen hand

COYG

Segerhammar
Bild för Segerhammar

Helt osannolikt att det helatiden är fel spelare som är på fel ställe, Giroud ska inte slå inlägg han ska ta emot dem, Özil ska inte vara längst fram vid en kontring han ska slå sista passen.

43 av 45 mål gjorda i straffområdet, varför skjuter dom inte? Sanchez, Özil, Ramsey, Joel, Bellerin och Coq. Skjuter allihop bra, de har chansen men varenda gång ska det slås en sista pass som sällan när fram eller som slutar i famnen på målvakten. 

 

"Why fly if you could walk on water?"

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson
Roslund wrote:
pontan wrote:

O United gör mål nu med

Ja de kommer före oss till sist. Efter helgen ör de väl 1 poöng vakom va?

stämmer bra de

Tramboni
Bild för Tramboni

När var vi så här usla senast? Torsk mot Spurs och vi har förlorad fyra i rad. piss o skit. Ser ingen ljusning heller

Jonas S
Bild för Jonas S
Segerhammar wrote:

Helt osannolikt att det helatiden är fel spelare som är på fel ställe, Giroud ska inte slå inlägg han ska ta emot dem, Özil ska inte vara längst fram vid en kontring han ska slå sista passen.

43 av 45 mål gjorda i straffområdet, varför skjuter dom inte? Sanchez, Özil, Ramsey, Joel, Bellerin och Coq. Skjuter allihop bra, de har chansen men varenda gång ska det slås en sista pass som sällan när fram eller som slutar i famnen på målvakten. 

Det är som de tar syra innan varje träningspass. Ingen verkar ju fatta någonting i det här laget. Till och med Cech börjar se förvirrad ut. Och då är det illa.

Be excited!

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Ha ha ha ha  ha! Vilka sopor vi är!

Tomas A.

Glenn
Bild för Glenn

Tänk att vi kanske kunde fått Klopp eller Pep eller kanske Mourinho.... Eller ja vad fan som helst hade varit bättre. jag kan inte på Wenger längre utan att bli förbannad.

COYG

Zille
Bild för Zille

Totalt mörker känner jag nu. Helt obegripligt att allt kan vara så dåligt. Och inte är det första matchen heller.

Tar och stänger butiken och hänger mig i internetkabeln...

God natt.

Rylle
Bild för Rylle

Episkt uselt. Finns inget som talar för att vi ens klarar top 4. Vinst mot Spurs till helgen är ungefär lika sannolikt som att vi vänder mot Barca. Och hur i h-te kan han byta ut den enda spelaren som presterade offensivt...

Rylle

Jepson
Bild för Jepson

Elneny sköt en del första matchen han spelade, mer eller mindre bänkad sedan dess. Farligt det där med skott...

Björn Andersson
Bild för Björn Andersson
Mickys wrote:
Bamse wrote:

Kunde inte farsan givit mig en annan halsduk 1979 än Arsenal.... Helvete vad less man blir. Laddar så in i helvete in för varje match,och får bara shit tillbaka...trött

det blir inga fler Arsenalsaker till min dotter. Ska inte förstöra hennes supporterliv. Det får hon greja på egen hand

det blir Nhl tröjor nu bara till grabbarna.. Olika lag...

Jonas S
Bild för Jonas S
Mickys wrote:

Tänk att vi kanske kunde fått Klopp eller Pep eller kanske Mourinho.... Eller ja vad fan som helst hade varit bättre. jag kan inte på Wenger längre utan att bli förbannad.

Ja, vi har en av världens stora tränarnamn. Om vi först tar en tidsmaskin tillbaka till år 2004.

Be excited!

Sidor