Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Hull vs Arsenal

160 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
Jonas S wrote:

Vi skulle behöva Giroud i den här matchen. Men Hull har vi slagit med Sanogo på plan så detta skall bara vara en seger. Vi har inte råd att tappa poäng mot skräplagen i ligan.

Jag vill se lite hyfsat spel också. En vettig startelva, bra anfallsspel samt fart och fokus direkt från avspark. Nu får det här laget ta och komma igång och visa lite grann. Nästa vecka är det ligacup så ingen anledning att vila halva startelvan. Ingen Coq och absolut ingen Alexis på topp. Och om Ox startar...

Dock tror jag Wenger spelar Alexis på topp tillsammans med Walcott, Özil och Iwobi. Elneny och Xhaka på mittfältet.

tror tyvärr du har rätt med anfallet men att Xhaka nöter bänk. Blir ännu en svår match. Om turen håller i sig vinner vi med 2-1, annars 1-1.

vi kommer inte vara med oss slåss om nån titel. Vi Chelski och Tottenham slåss om 4:e platsen

COYG

gunbod
Bild för gunbod

Hoppas att både Perez och Xhaka startar, perfekt match för dem. Antar att de köptes in för att spela, så spela dem då.

Mackan
Bild för Mackan

Blir att se matchen i efterhand. Ska bara komma ihåg att gömma mobilen nånstans så man inte får reda på resultatet i förväg......

Twitter: @mackan_carlsson

 

B-G
Bild för B-G

Missar machen. Äntligen fått bord på ett av Bangkoks bästa.  middag med en Spurssupporter.  o_O

Twitter @grvdga

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Lägg lite arsenik i hans glas så du förstår vad han säger.....

AFC

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Xhaka bänk igen och Perez!

Samma elva som PSG bara byte på Ox och Walcott!

AFC

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Vad har Xhaka gjort för att förtjäna bänken!? Enda matchen vi har spelat bra är då han startade..

Vicious
Bild för Vicious

Gubbjävel.

#Championship

Fredde
Bild för Fredde

En grej jag inte förstår är hur Lucas/Xhaka ska komma in i klubben när de sitter på bänken. Sanchez är våran överlägset bästa ytter, har planen hela tiden varit att spela in honom som central anfallare så skulle vi kanske köpt en ytter istället för Lucas.

You win some, you draw some

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

http://streamm.eu/live/80 Ska funka för matchen.

RoPa87
Bild för RoPa87
Farbror Frej wrote:

http://streamm.eu/live/80 Ska funka för matchen.

fungerar den till Android?

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

M gubben är ju bara tjurig nu. Man kan verkligen ifrågasätta köpen av Lucas och Xhaka med denba laguppställning , och varför ihelvete spelar han Sanchez på topp? Men vad vet jag, vinn bara!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
R.Palmkvist wrote:
Farbror Frej wrote:

http://streamm.eu/live/80 Ska funka för matchen.

fungerar den till Android?

Ingen aning.

RoPa87
Bild för RoPa87

Ladda ner acestream och acestream sport på Android så är där kanon länkar. Dock är dem bästa på ryska men bra bild. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Men snälla. Varför Coq och varför Alexis på topp?

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Farbror Frej wrote:

http://streamm.eu/live/80 Ska funka för matchen.

Är streamen igång för dig? Mig står den bara och laddar på. "will resume shortly"

 

Isak Selling
Bild för Isak Selling
Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jepson
Bild för Jepson

Alltså bänkas Xhaka igen, men Coq spelar offensivt som f-n..?? Jag fattar nada :o)

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Sanchez försöker alltså spela fram Coq från Coqs position. Det är vad jag tar med mig efter 5 minuter. Rimligt.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Mustafi har varit mycket bra inledningsvis. Nu har han gjort två tveksamma ingripanden. The jinx is strong in this one.

Jepson
Bild för Jepson
Heppe wrote:

Sanchez försöker alltså spela fram Coq från Coqs position. Det är vad jag tar med mig efter 5 minuter. Rimligt.

Ja, jag fattar ingenting om hur vi spelar

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen
B-G
Bild för B-G

Alexis!! Wenger knows!

Twitter @grvdga

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Trevligt med tidigt mål!! Men jag tycker fortfarande att det bara är Bellerin och Walcott som visar framfötterna. När den sistnämnde, Iwobi och Özil SAMTLIGA ses till mer längst fram än vår striker så är nåt grundläggande i vårt spel fel. Byt in Perez i halvtid

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Oj då!!!! Coq gör en Ramsey -14 säsong

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Satan va många straffar vi får helt plötsligt.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Helvete vilken vek straff. 

Jepson
Bild för Jepson

Lika bra Kos lägger straffarna

 

Simon PWN
Bild för Simon PWN

Är det inte bättre att Cazorla lägger? Han har väl bara missat en gång?

Sidor