Medlemmar: 8698 st.
Visa menyn

Bournemouth - Arsenal 3/1 kl 20:45

285 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas S
Bild för Jonas S
pontan wrote:

Vi behöver ett mål innan halvtid. Då tro jag vi kan vända på de här.

Ja exakt. Med tanke på motståndet tror jag vi rätt stora chanser att vända detta. De håller inte direkt tätt bakåt Bournemouth.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Är Bellerin ligans bästa högerback? Rätt medioker bakåt och skapar få poäng framåt

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jimmy Österman wrote:
Farbror Frej wrote:

Cech har inte räddat en straff sen 11/12. 13 raka har han släppt in.

Man kan inte vara king på allt :D

COQ är inte king på något så det jämnar ut sig

Dessutom är Hull det enda laget som släppt in fler straffar än Arsenal denna säsongen.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jimmy Roslund wrote:

Luktar lite Southampton ifjol de här....

Ligger rätt i tiden också. Brukar väl vara en traditionell fuck up i början på det nya året.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Ja Hull är det enda laget som dragit på sig flera straffar än Arsenal. Killarna måste bli bättre i försvaret

 

I år smäller det !

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Skitsamma. Vi slutar ju enda minst 4a och åker ur mot Bayern. 

Så skönt med ett jämt lag. man vet alltid vad man får. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jonas S wrote:
pontan wrote:

Vi behöver ett mål innan halvtid. Då tro jag vi kan vända på de här.

Ja exakt. Med tanke på motståndet tror jag vi rätt stora chanser att vända detta. De håller inte direkt tätt bakåt Bournemouth.

Motståndet vi är utspelade mit utan att skaoa nått tror ni vi ska göra tre på? Vad röker ni?

Glenn
Bild för Glenn
Jonas S wrote:
pontan wrote:

Vi behöver ett mål innan halvtid. Då tro jag vi kan vända på de här.

Ja exakt. Med tanke på motståndet tror jag vi rätt stora chanser att vända detta. De håller inte direkt tätt bakåt Bournemouth.

nä men vi är ju tillbaka i vårt spel där vi får till 1-2 avslut på mål. Blir svårt att vinna. Vi kommer släppa in fler mål.

Tycker det är konstigt att vi byter ut Gabriel om hsn inte är skadad. Varit mkt bra de senaste matcherna och enda Arsenalspelare med kulor

COYG

Dennis Andersson
Bild för Dennis Andersson

Vi är utspelade..

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Ser mörkt ut. Ingen vändning i sikte

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Österman wrote:

Ja Hull är det enda laget som dragit på sig flera straffar än Arsenal. Killarna måste bli bättre i försvaret

 

Och vi är ungefär lika bra som Hull när vi gör våra bottenhalvlekar. På allvar alltså.

Be excited!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Hej då Wenger! Tack för din tid. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Efter man ser reprisen så kan man inte enbart skylla på Bellerin. Skrämmande dåligt av Ramsey som sjunkit in på tok för långt i mitten. (Ramsey och Iwobi hade bytt plats vid tillfället).

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Bromskloss Ramsey!!

Bakåt sidled och kass bollkontroll

sälj sälj sälj

AFC

Jonas S
Bild för Jonas S
Mickys wrote:
Jonas S wrote:
pontan wrote:

Vi behöver ett mål innan halvtid. Då tro jag vi kan vända på de här.

Ja exakt. Med tanke på motståndet tror jag vi rätt stora chanser att vända detta. De håller inte direkt tätt bakåt Bournemouth.

nä men vi är ju tillbaka i vårt spel där vi får till 1-2 avslut på mål. Blir svårt att vinna. Vi kommer släppa in fler mål.

Tycker det är konstigt att vi byter ut Gabriel om hsn inte är skadad. Varit mkt bra de senaste matcherna och enda Arsenalspelare med kulor

Med tanke på motståndet tycker jag vi har goda chanser. Men med tanke på hur vårt anfallsspel brukar se ut så kanske chansera är mindre :)

Men jag försöker se det ljusa här.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Varför envisas Wenger med att spela Iwobi?? Jag har aldrig sett honom göra något rätt. Han har tur ibland och lyckas med en passning men annars är han inget a-lags ämne. 

Supporter sedan 1983! 

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Det går för lååååååååååånngsamt ingen fart över huvudtaget

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

3e raka bortaförlusten, snacka om att vika ner sig, dessutom ledningen i 2 av dom.

I år smäller det !

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Haha min bekant som tvingas se detta med mig frågar hur många placeringar högre än Arsenal de röda ligger hahahaha

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Coma76 wrote:

Varför envisas Wenger med att spela Iwobi?? Jag har aldrig sett honom göra något rätt. Han har tur ibland och lyckas med en passning men annars är han inget a-lags ämne. 

Bäst på plan mot CP men visst ojämn.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Jimmy Roslund wrote:

Haha min bekant som tvingas se detta med mig frågar hur många placeringar högre än Arsenal de röda ligger hahahaha

 

Hade de haft samma ekonomi så hade det legat förre oss.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Får se om hårtorken i paus ger resultat 

Be yourself; everyone else is already taken

Isamag
Bild för Isamag
Coma76 wrote:

Varför envisas Wenger med att spela Iwobi?? Jag har aldrig sett honom göra något rätt. Han har tur ibland och lyckas med en passning men annars är han inget a-lags ämne. 

Håller med helt och hållet!  Sen vill jag inte se Giroud på banan förutom om vi jagar mål i slutet på matcherna så kan han komma in och stångas.. i övrigt så är han ju en ganska menlös spelare.

Dennis Andersson
Bild för Dennis Andersson

Luktar mer 3-0 än 1-2

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Tony Adams wrote:
Coma76 wrote:

Varför envisas Wenger med att spela Iwobi?? Jag har aldrig sett honom göra något rätt. Han har tur ibland och lyckas med en passning men annars är han inget a-lags ämne. 

Håller med helt och hållet!  Sen vill jag inte se Giroud på banan förutom om vi jagar mål i slutet på matcherna så kan han komma in och stångas.. i övrigt så är han ju en ganska menlös spelare.

Har man spelat FM så vet man att man måste spela bänkspelarna några matcher så de inte blir griniga. ;)

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Bänken vi har är ju inget direkt av värde som sätter skräck i motståndaren precis :( Surt,surt.

Be yourself; everyone else is already taken

Isamag
Bild för Isamag
Farbror Frej wrote:
Tony Adams wrote:
Coma76 wrote:

Varför envisas Wenger med att spela Iwobi?? Jag har aldrig sett honom göra något rätt. Han har tur ibland och lyckas med en passning men annars är han inget a-lags ämne. 

Håller med helt och hållet!  Sen vill jag inte se Giroud på banan förutom om vi jagar mål i slutet på matcherna så kan han komma in och stångas.. i övrigt så är han ju en ganska menlös spelare.

Har man spelat FM så vet man att man måste spela bänkspelarna några matcher så de inte blir griniga. ;)

Haha, ja det måste ju vara något sånt! :D

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Tips på bra serie..

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Ett skämt. Inget samordnat pressspel, egna tjurrusningar. Extremt dåligt coachat av Wenger. Spelarna är bort skämda överbetalda, spring,kämpa visa vilja för i helvete

Bubblan

Glenn
Bild för Glenn

Den här insatsen är så pinsam att jag börjar gråta. Noll avslut på mål mot detta lag i en måstematch. Alla spelare joggar och bryr sig inte ett skit. Låt varenda jävel gå hem!

Iwobi, Ramsey, Xhaka, Monreal håller fan inte Arsenalklass

COYG

Sidor