Medlemmar: 5909 st.
Visa menyn

Arsenal - Man U 4/10-15 17.00

331 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
MickeLi
Bild för MickeLi

Tur vi inte gav manu energi i form av ett mål innan halvtid, det var nog viktigt för oss...

twitter: @MikeBergkamp

B-G
Bild för B-G

Fantastisk halvlek.  önskar vi kunde vara mer resoluta i eget straffområde. Värdelösa rensningar.  

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Ojojoj Sanchez motm! :-)

Fy fan vad skönt att han är tillbaka

Haha skönt att du e konsekvent iaf med att antingen döma ut matchen efter 20 minuter eller att dela ut motm efter 20. Jag Börjar reäkna seger om vi har 3 måls ledning med 10 kvar, inte innan. :)

var ju en kontring på att någon utsåg Özil till motm efter 8 min

Haha missa den!

B-G
Bild för B-G

Många som varit bra.  Men eftersom det är Wengers ansvar att motivera och ta ut laget så är han motm ;)

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral

Vad ska Bojan säga nu? :-)

Och vilket självmål av Kane!!! 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Skönt att tysta Bojan!

Vicious
Bild för Vicious

Tyvärr har man ju sett för många matcher med Arsenal för att på något sätt känna sig säker med det här. Kan hända mycket fortfarande, men jag tror att vår bästa chans att hålla det här är att fortsätta som vi gjort i första. Backar vi hem och spelar på resultat så kan det lätt skita sig.

#Championship

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Farbror Frej wrote:

Skönt att tysta Bojan!

Tysta Bojan?? Den var bra du....

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Vicious91 wrote:

Tyvärr har man ju sett för många matcher med Arsenal för att på något sätt känna sig säker med det här. Kan hända mycket fortfarande, men jag tror att vår bästa chans att hålla det här är att fortsätta som vi gjort i första. Backar vi hem och spelar på resultat så kan det lätt skita sig.

Ja låt nu Theo vara kvar på planen så kan han nog rinna igenom..

Sral
Bild för Sral

Fast samtidigt är det ju med kontringarna som vi straffar United...

Jonas S
Bild för Jonas S

Wow! Wow! Wow! Vilken halvlek. 

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Håll nu tätt första 15 minuterna så inte United får en massa energi!!

COYG!!!!

Sral
Bild för Sral

Att van Gaal inte bytte in Schneiderlin? 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Konstiga byten.

Glenn
Bild för Glenn

Gillar inte att Fellaini kom in. Han brukar vara bra när han kommer in. LvG vågar göra två byten i paus iaf. Hade Wenger aldrig gjort

COYG

Jepson
Bild för Jepson

Mou och Van Gaal.. Konstiga byten-klubben ;)

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:

Gillar inte att Fellaini kom in. Han brukar vara bra när han kommer in. LvG vågar göra två byten i paus iaf. Hade Wenger aldrig gjort

Även om vi leder med 3-0 lyckas du kritisera Wenger. Imponerande på något sätt! Wenger hade nog också gjort ett eller två snabba byten om vi hade legat under med 0-3... 

Glenn
Bild för Glenn

Skulle gärna sett att vi kom ut i andra med samma energi som början på första. Är nog svårt men nu ser det energifattigt ut och vi ger bort hela initiativet

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:

Även om vi leder med 3-0 lyckas du kritisera Wenger. Imponerande på något sätt! Wenger hade nog också gjort ett eller två snabba byten om vi hade legat under med 0-3... 

ge ett ex när han gjort det då? Sen är det som ni säger när det går dåligt att det är spelarna på plan som spelar så vad har Wenger att göra med att vi leder? :-)

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

Leder med 3-0 men ska verkligen BFG vara med på våra hörnor i detta läge...??

twitter: @MikeBergkamp

Sral
Bild för Sral

Fast någonstans måste man ju säga att Wenger gör något rätt här? 

När låg vi senast under stort efter en halvlek? Stoke borta kanske? Då gjorde han väl snabba byten t ex? 

Jag har väl för övrigt sagt att alla, såväl Wenger som hela tränarstaben som spelarna, ska ta på sig skulden efter en skitmatch. Vet inte vilka "ni" är...

Glenn
Bild för Glenn

23% bollinnehav i andra. Måste vi backa hem så mkt? Kommer 1-3 kan det bli jobbigt. Kontra in 4-0 o döda matchen nu!

COYG

Sral
Bild för Sral

Men snälla. Vi leder mot United med 3-0. Vinner vi har vi en poäng upp till City. Tillåt dig själv vara lite glad. Ta en öl! :-D

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:

Fast någonstans måste man ju säga att Wenger gör något rätt här? 

När låg vi senast under stort efter en halvlek? Stoke borta kanske? Då gjorde han väl snabba byten t ex? 

Jag har väl för övrigt sagt att alla, såväl Wenger som hela tränarstaben som spelarna, ska ta på sig skulden efter en skitmatch. Vet inte vilka "ni" är...

varför ska han ha beröm när man inte får ge han kritik? Han tar inget ansvar för dåliga resultat så varför ska hsn ha beröm för bra?

Jag kan aldrig minnas att han gjort 2 byten i paus när det sett kasst ut.

COYG

Jepson
Bild för Jepson
Mickys wrote:

23% bollinnehav i andra. Måste vi backa hem så mkt? Kommer 1-3 kan det bli jobbigt. Kontra in 4-0 o döda matchen nu!

Håller med. Vill känna hur det känns när vi stänger en match. ytterligare en gång :)

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Monreal måste vara ligans bästa ytterback hittills denna säsong. Åtminstone bästa vänsterback.

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:

Men snälla. Vi leder mot United med 3-0. Vinner vi har vi en poäng upp till City. Tillåt dig själv vara lite glad. Ta en öl! :-D

jag är skitglad. Ännu gladare om vi gör 4-0 o dödar matchen. Enda jag sa var att Wenger aldrig skulle gjort som LvG i paus. Var du som var tvungen att tjöta! Så var glad åt matchen istället för att tjöta!

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

Ramseys förstatouch är så dålig hela tiden

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Jajo67 wrote:

Rameys förstatouch är så dålig hela tiden

Mot ett bättre lag hade det straffat sig.

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:

Monreal måste vara ligans bästa ytterback hittills denna säsong. Åtminstone bästa vänsterback.

måste väl vara en av dem som gått mest fram de senaste 3 åren? Minns han som en säkerhetsrisk när Gibbs bytes ut för några år sen. Nu är han en av de som sitter mest säker

COYG

Sidor