Medlemmar: 8709 st.
Visa menyn

Östersund - Arsenal

328 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

spännande byte.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Always Goon
Bild för Always Goon

All good ;)

Vicious
Bild för Vicious

Haha varför visste man det där?

Edit: supportern missar med flit :)

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Då har Ospina tagit fler straffar i Arsenaltröjan än Cech någonsin kommer att göra

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Jaaaaaaa vi vann! Fan vad gött! Nu tar vi och vinner hela EL!

COYG

Fredde
Bild för Fredde

Mer positivt från ikväll är att Atalanta har ett spelbart resultat med sig från Dortmund i form av en 3-2 förlust.

You win some, you draw some

Vicious
Bild för Vicious
Fredde wrote:

Mer positivt från ikväll är att Atalanta har ett spelbart resultat med sig från Dortmund i form av en 3-2 förlust.

FCK tar ledningen mot Atletico!

#Championship

Fredde
Bild för Fredde

Vill även passa på att välkomna Östersund och fotbollssverige ner på jorden igen. Så förbannat trött på tjatet om kyla och plastmattor.

You win some, you draw some

Glenn
Bild för Glenn
Fredde wrote:

Vill även passa på att välkomna Östersund och fotbollssverige ner på jorden igen. Så förbannat trött på tjatet om kyla och plastmattor.

sant! Trots att vi var rätt värdelösa. Skiljde dock ett par tre klasser ändå

COYG

B-G
Bild för B-G

Det där visste man ju att det skulle gå enkelt utan att ta ut sig förmycket.
Ska dock erkänna att min optimism fick sig en törn när vi bara hade Welbeck att starta.
Kanske dags att köra med Monreal på topp i ett par matcher? :)

Twitter @grvdga

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Varför en sådan negativ klang på forumet efter en 3-0 seger på bortaplan? Borde vi vara nöjda med,  tänk på kylan och konstgräs vilket kunde va svårare för vissa spelare att hantera. Allt som allt en bra insats från oss vi visade klasskillnader 

Glenn
Bild för Glenn

Napoli ser ut att ryka. 1-3 hemma mot Forsbergs Leipzig. Många experter trodde på Napoli som mästare. Dock är nog Leipzig inte något lätt lag att möta. Hoppas på en lätt lottning i nästa omgång med. Vi behöver få tillbaka Laca. Welbz håller absolut inte.

COYG

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Helt ärligt så luktar det mer klass om Ghoddos än Welbeck!

Welbeck duger sista 10 vid ledning,liknar en kopia av Elmander!

AFC

Busch
Bild för Busch
Always Goon wrote:

Visst vi har 3-0 men det är inte välförtjänt - eller har jag fel?

Ja, du har fel.

Vicious
Bild för Vicious
Mickys wrote:

Napoli ser ut att ryka. 1-3 hemma mot Forsbergs Leipzig. Många experter trodde på Napoli som mästare. Dock är nog Leipzig inte något lätt lag att möta. Hoppas på en lätt lottning i nästa omgång med. Vi behöver få tillbaka Laca. Welbz håller absolut inte.

Napoli satsar fullt ut på Serie A där de har stor chans att ta hem titeln. Men ändå bra om de och Dortmund ryker direkt här. Då är det bara Atletico kvar som kan hota.

#Championship

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Vi borde ju vara mer desperata då Napoli,Dortmund,Atletico kommer lösa topp 4.

Milan,Leipzig,Lyon kan gå hårt pga tabellplacering

AFC

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Ser rätt bra ut ändå. Det var rätt stor klass skillnad mot ett ”svenskt”lag.

Två spelare i start elvan hade svenska namn. hmmm har Östersund största anläggningen för ensamkommande månne?

Nu tycker jag att vi ska sätta Czeck på bänken och spela Ospina!

Tomas A.

Byarum
Bild för Byarum

Har ni också mött massa positiva kommentarer idag, både från kända och okända? En sympatisk dag för en Gooner...

Bosse

Rylle
Bild för Rylle
Thomas Axh wrote:

Ser rätt bra ut ändå. Det var rätt stor klass skillnad mot ett ”svenskt”lag.

Två spelare i start elvan hade svenska namn. hmmm har Östersund största anläggningen för ensamkommande månne?

Nu tycker jag att vi ska sätta Czeck på bänken och spela Ospina!

Ungefär lika stor anläggning som i London då eftersom vi hade två engelska namn i vår uppställning. Kallas ibland den moderna fotbollen.

Rylle

Vicious
Bild för Vicious
Rylle wrote:
Thomas Axh wrote:

Ser rätt bra ut ändå. Det var rätt stor klass skillnad mot ett ”svenskt”lag.

Två spelare i start elvan hade svenska namn. hmmm har Östersund största anläggningen för ensamkommande månne?

Nu tycker jag att vi ska sätta Czeck på bänken och spela Ospina!

Ungefär lika stor anläggning som i London då eftersom vi hade två engelska namn i vår uppställning. Kallas ibland den moderna fotbollen.

Tre hade vi. Chambers, Maitland-Niles och Welbeck. Fyra om man räknar Iwobi som kom till England i tidig ålder. Sen bytte vi in Nketiah och Nelson.

#Championship

Micke
Bild för Micke
Vicious wrote:
Rylle wrote:
Thomas Axh wrote:

Ser rätt bra ut ändå. Det var rätt stor klass skillnad mot ett ”svenskt”lag.

Två spelare i start elvan hade svenska namn. hmmm har Östersund största anläggningen för ensamkommande månne?

Nu tycker jag att vi ska sätta Czeck på bänken och spela Ospina!

Ungefär lika stor anläggning som i London då eftersom vi hade två engelska namn i vår uppställning. Kallas ibland den moderna fotbollen.

Tre hade vi. Chambers, Maitland-Niles och Welbeck. Fyra om man räknar Iwobi som kom till England i tidig ålder. Sen bytte vi in Nketiah och Nelson.

Nu va det ju namnen han anmärkte på, inte om de var svenskar eller inte. Så, jag vet inte hur många typiskt brittiska namn vi hade på plan? 

Vicious
Bild för Vicious
Micke wrote:
Vicious wrote:
Rylle wrote:
Thomas Axh wrote:

Ser rätt bra ut ändå. Det var rätt stor klass skillnad mot ett ”svenskt”lag.

Två spelare i start elvan hade svenska namn. hmmm har Östersund största anläggningen för ensamkommande månne?

Nu tycker jag att vi ska sätta Czeck på bänken och spela Ospina!

Ungefär lika stor anläggning som i London då eftersom vi hade två engelska namn i vår uppställning. Kallas ibland den moderna fotbollen.

Tre hade vi. Chambers, Maitland-Niles och Welbeck. Fyra om man räknar Iwobi som kom till England i tidig ålder. Sen bytte vi in Nketiah och Nelson.

Nu va det ju namnen han anmärkte på, inte om de var svenskar eller inte. Så, jag vet inte hur många typiskt brittiska namn vi hade på plan? 

Chambers, Maitland-Niles, Welbeck och Nelson låter väl rätt engelskt iaf.

#Championship

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vänner, jag menade inget illa!

Bara ironin i att många har sagt ”vad kul att vi har ett svenskt lag som gått så långt”

Ser inte speciellt svenskt ut sa jag till en gafflande pubgäst, där jag satt i min Arsenal tröja!

......han höll med :)

Tomas A.

Fredde
Bild för Fredde

Nu har ju Ghoddos valt bort Sverige så ser han som Iranier. Men vad spelar det för roll bland klubblag? Bellerin är spanjor men är fostrad hos oss i Arsenal.

You win some, you draw some

B-G
Bild för B-G

Det var ett Franskt lag som var invincibles :)
Om man ser till spelade matcher.

Twitter @grvdga

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Laget är svenskt

Spelarna kan vara svenska, kan vara importer.

Bra så?

Tosse
Bild för Tosse

FotbollsArena Radiosporten 

Förra veckans avsnitt inför matchen http://t.sr.se/2o1fjug

Uppföljning ikväll http://t.sr.se/2obsmdJ

Sidor