Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Östersund - Arsenal

328 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Arsen Al
Bild för Arsen Al

Tjena boys å gals, jag tänkte åka upp till Östersund för matchen, med eller utan matchbiljett. (kan möjligen få tag på en som en polare i london har i reserv).

Är det någon mer här som är sugen och vill åka upp? och vet ni om våra fans fårn england tänkt byta flyg och flyga upp till Östersund eller om någon ens tänkt ta tåghelvetet upp från stockholm?

Robin Linnes
Bild för Robin Linnes

Jag tänkte ta tåget från Sundsvall iallafall, hoppas bara att man får tag på en biljett :) 

RWHP
Bild för RWHP
Erik Åkerlund wrote:

Hur fixade du?

Farsan anställde en av de som är ansvarig för marknadsföring (eller nåt sånt) hos ÖFK som första tränare för klubben 1996, de är kompisar idag så fick biljetter därigenom.

King Henry #14

RWHP
Bild för RWHP
Robin Linnes wrote:

Jag tänkte ta tåget från Sundsvall iallafall, hoppas bara att man får tag på en biljett :) 

Biljetterna till ÖFK fans/medlemmar sålde slut på 19 minuter idag kring lunch, så de är bara hoppas på blocket eller att du får genom Arsenal :)

King Henry #14

Pelle
Bild för Pelle
RWHP wrote:
Erik Åkerlund wrote:
RWHP wrote:

Då va 4 biljetter till matchen på Emirates fixade :) Syns vi? :D

Hur fixade du?

Farsan anställde en av de som är ansvarig för marknadsföring (eller nåt sånt) hos ÖFK som första tränare för klubben 1996, de är kompisar idag så fick biljetter därigenom.

Fast fick du biljetter till Emirates (som du skrev först) eller till matchen i Östersund?

If it's too strong, then you're too weak!

Arsen Al
Bild för Arsen Al

Han lär nog syfta på biljetter till matchen på Jämtkraft Arena.

Själv fick jag precis veta att jag inte fick biljett till matchen i Östersund :(
Funderar på om man ska åka upp ändå...

Jepson
Bild för Jepson
Arsen Aleksandrian wrote:

Han lär nog syfta på biljetter till matchen på Jämtkraft Arena.

Själv fick jag precis veta att jag inte fick biljett till matchen i Östersund :(
Funderar på om man ska åka upp ändå...

var försökte du köpa biljetter?

 

Arsen Al
Bild för Arsen Al

Min polare från London hade eventuellt en extrabiljett iom att hans polare möjligen inte skulle kunna ta ledigt från sitt jobb och åka med. Men det hade löst sig så han åker med ändå, so no ticket for poor little me.

Peter Östman
Bild för Peter Östman

Tänker ta bil från Sundsvall om jag får tag på biljett...Arsenal London verkar lite sega... 

 

Jepson
Bild för Jepson

Antar att det inte kommer bli möjligt till biljetter via arsenal sweden? Östersunds biljeter var ju slut på nolltid. Och det är ju inte den största arenan :o)

Ni som köpt biljetter via Arsenal direkt, kan man köpa till fler än sig själv? Eller måste alla vara medlemmar även där?

Arsen Al
Bild för Arsen Al

Ingen från Stockholmstrakten som är sugen på att åka upp ändå? :D

RWHP
Bild för RWHP
Pelle wrote:
RWHP wrote:
Erik Åkerlund wrote:
RWHP wrote:

Då va 4 biljetter till matchen på Emirates fixade :) Syns vi? :D

Hur fixade du?

Farsan anställde en av de som är ansvarig för marknadsföring (eller nåt sånt) hos ÖFK som första tränare för klubben 1996, de är kompisar idag så fick biljetter därigenom.

Fast fick du biljetter till Emirates (som du skrev först) eller till matchen i Östersund?

 

Hade jag velat hade jag kunnat få tag i biljett till matchen på Jämtkraft Arena men har inte tid att åka upp, är till Emirates jag har biljetter.

King Henry #14

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jepson wrote:

Antar att det inte kommer bli möjligt till biljetter via arsenal sweden?

Förhoppningsvis får vi ett antal biljetter som vi kan sälja till våra medlemmar. Vi inväntar besked från London.

Sekreterare Arsenal Sweden

Jepson
Bild för Jepson
Lars Lundstedt wrote:
Jepson wrote:

Antar att det inte kommer bli möjligt till biljetter via arsenal sweden?

Förhoppningsvis får vi ett antal biljetter som vi kan sälja till våra medlemmar. Vi inväntar besked från London.

Ok, tror det kan skita sig på att jag är silver och startade familjemedlemskap inför säsongen så sambon är väl således brons? Men vi håller väl tummarna då ;-) 

B-G
Bild för B-G
Jepson wrote:
Lars Lundstedt wrote:
Jepson wrote:

Antar att det inte kommer bli möjligt till biljetter via arsenal sweden?

Förhoppningsvis får vi ett antal biljetter som vi kan sälja till våra medlemmar. Vi inväntar besked från London.

Ok, tror det kan skita sig på att jag är silver och startade familjemedlemskap inför säsongen så sambon är väl således brons? Men vi håller väl tummarna då ;-) 

Utmärkt läge att lämna frugan hemma då :)

Twitter @grvdga

Robin Linnes
Bild för Robin Linnes

Om man ska mailansöka om biljett men väntar på att få hem nytt pass vad gör man då? :) 

Jepson
Bild för Jepson
B-G wrote:
Jepson wrote:
Lars Lundstedt wrote:
Jepson wrote:

Antar att det inte kommer bli möjligt till biljetter via arsenal sweden?

Förhoppningsvis får vi ett antal biljetter som vi kan sälja till våra medlemmar. Vi inväntar besked från London.

Ok, tror det kan skita sig på att jag är silver och startade familjemedlemskap inför säsongen så sambon är väl således brons? Men vi håller väl tummarna då ;-) 

Utmärkt läge att lämna frugan hemma då :)

Det är ju hon som är släkt med boendet så det verkar dumt ;-) 

Men nu har vi iaf ansökt. Går det så går det.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Ovärdig match alla kategorier!

Spara pengarna till finalen i Lyon istället!

AFC

Mackan
Bild för Mackan

 22 sför 22 sekunder sedan

Mer

Do we have any swedish followers ( or anyone at all) whos looking for ticket to watch Arsenal away at ostersunds? DM me

Twitter: @mackan_carlsson

 

RWHP
Bild för RWHP

King Henry #14

Robin Linnes
Bild för Robin Linnes

Biljett inköpt, ses på Jämtkraft Arena! :) 

Arsen Al
Bild för Arsen Al

Hur fick du tag på biljett? :)

För övrigt, hur var trycket på antalet biljettansökningar nu?

Robin Linnes
Bild för Robin Linnes

Köpte via Arsenals hemsida, skaffade Red membership bara för att få biljett där :) 

Jepson
Bild för Jepson
Robin Linnes wrote:

Köpte via Arsenals hemsida, skaffade Red membership bara för att få biljett där :) 

Är det en biljett per red member eller det går köpa till hela familjen? 

Robin Linnes
Bild för Robin Linnes

Ingen aning :(

Hannes Boberg
Bild för Hannes Boberg

En biljett per medlemskap. Undantaget är till hemmamatcher som inte säljer slut där biljetter går till medlemmar som kan köpa upp till fyra extra per medlemskap innan de går ut till general sale.

Arsen Al
Bild för Arsen Al
Robin Linnes wrote:

Köpte via Arsenals hemsida, skaffade Red membership bara för att få biljett där :) 

Jaha? Anledningen till att jag frågar är att jag som Red member bara får "No seats found. There are no seats available for this event"

Jepson
Bild för Jepson
Hannes Boberg wrote:

En biljett per medlemskap. Undantaget är till hemmamatcher som inte säljer slut där biljetter går till medlemmar som kan köpa upp till fyra extra per medlemskap innan de går ut till general sale.

Ok, då vet jag, tack!  Blir eventuellt någon hemmamatch framöver och får jag bara en biljett så får väl sambon gå på musikal eller nåt ;)

Robin Linnes
Bild för Robin Linnes

Såg det nu jag också, var nog bland dom sista jag eller nåt :) 

Arsen Al
Bild för Arsen Al
Robin Linnes wrote:

Såg det nu jag också, var nog bland dom sista jag eller nåt :) 

Ah antagligen, fan också! Hoppas de tog slut sådär för att Arsenal Sweden fick allt.

Sidor